Hier fan van ah eigen merk of Etos benieuwd of dat voor baby 3 ook weer fijn werkt! Verder wel echt alles gelezen maar lukt me niet om op iedereen te reageren. We zijn nog lekker een weekje weg met zn 4tjes, mn lijf werkt wel regelmatig tegen met flinke harde buiken maar dat mag de pret niet drukken! Van mij mag de tijd hierna wel een paar weken vooruit, ik geloof t wel haha
Lekker geshopt. Ik moet nog steeds kijken wat ik moet halen. Heb veel al in huis, maar sommige dingen nieuw is wel prettig. Maaar ben niet zo snel.
Vannacht weer een keertje doorgeslapen zonder wakker te worden om te plassen. Ook wel eens lekker. Alleen stond D. Vanmorgen om 5.45u in haar slaapzak in onze kamer. En niet meer rustig willen liggen. Vrolijk klap eens in je handjes zingen. Dus dan maar vroeg eruit. Vandaag niet veel op de planning. Misschien straks even wat lekkers halen voor D. En mij. D. Is jarig vandaag en mag best een beetje gevierd worden. Morgen vieren we het
Gefeliciteerd!! Wat een dramatische nacht heb ik gehad. Zoveel maagzuur dat ik er gewoon van moest kokhalzen, maar bed uit gegaan en even beneden gezeten tot het beter was. Weer bed in en binnen 5 min. weer maagzuur, dus maar rechtop gaan slapen Eerste wat ik vandaag ga doen is dus een kruidvat opzoeken voor iets dat beter helpt tegen maagzuur
Lastig met die bed klossen en het in en uit je bed komen? Waarom leen je niet gratis zo'n elektrisch hoog/laag bed van de thuiszorg? Heb je geen werk van het installeren van je bed op van die klossen, en kan je je eigen bed gewoon nog in en uit. Hier wordt hij geleverd als ik 37 weken ben. In de woonkamer. Ik beval erop, het heeft een afneembaar ziekenhuis matras, en ik kan lekker beneden liggen na de bevalling en in de kraamtijd. De leverancier zet hem voor je in elkaar en sluit hem aan. Hij is ook zo weer opgehaald, als je belt de volgende dag al
@Mamabella12 dank voor de tip. Heb nu omeprazol gehaald, mocht dat niet werken ga ik de gaviscon proberen! @Pyaar haha nee zo een bed vind ik nog erger. Gelukkig zijn de klossen maar voor even. Zodra ik bevallen ben haalt m'n man ze gelijk weg @Yviev geen idee eigenlijk zou denken van niet, maar misschien even navragen bij je vk....
Ja dat moet inderdaad wel maar zo hoog is t nou toch ook weer niet? Ik heb zelf een boxpring die op ruim 70cm hoogte uitkomt dus ik hoef geen klossen maar ik kom makkelijk in en uit m'n bed hoor en ben 'maar' 1.66! Vind het nu juist wel makkelijk dat ik zo m'n bed uit kan rollen aangezien m'n buikspieren niet meer werken
Hoor net van mn man (zonder zwangerschapsbrein) dat ons bed zonder borstvoeding niet op klossen hoefde van de kraamzorg. Bij keuze borstvoeding wel.
Ojee jij weet nog niet of je bv wil gaan geven toch? Anders klossen klaar zetten en mocht de Kraamzorg erover beginnen laat je je man ze er even onder zetten.
Ah okee Nou ja iedereen zijn voorkeur natuurlijk. Ik vind het juist heel fijn dat het hoog laag bed weer even in de woonkamer komt te staan. (De kinderen gebruiken het soms zelfs als speelgoed.. ..) Nou weet ik trouwens ook niet wie bij ons thuis die klossen zou moeten gaan plaatsen, want manlief kan niet eens een stofzuiger voor me naar boven dragen door zijn rug aandoening.. en ik ben zelf hoogzwanger .. nee, die klossen zijn geen optie hier. Wij hebben de vorige 2 bevallingen ook het elektrisch hoog laag bed te leen gehad, ideaal! Ik vraag me ook af of je bed dan bij het minste of geringste 'om' wiebelt als het dan op klossen staat? Valt er 1 klos om en het bed gaat scheef oid? Of staat zoiets heel stevig? Ik heb geen idee, want ik heb het nog nooit ervaren.. ik denk dan.. er zal 1 klos omvallen en er kruipt net een kind onder... OMG.. ?! kind vermorzeld.. ? Misschien kan iemand me van die nachtmerrie af helpen? (Al hoeft het ook weer niet, aangezien er hier geen klossen het huis in komen.. )
Hmm... dat vind ik wel heel bijzonder! Het is niet alleen voor de ondersteuning met borstvoeding, maar ook voor de controles voor de kraamvrouw, het bed verschonen... Dat het voor de kraamverzorgende wel ergonomisch werken is. Ik ben mezelf daarin de laatste jaren wel mezelf tegen gekomen met het werk, eerder deed ik nog wel eens ' Oh nee laat maar zo, lukt wel' (als het bed niet hoog was). Maar dat doe ik niet meer. Heb maar 1 rug, en die kan al niet veel hebben.
Haha!! Klossen zijn wel veilig . Maar soms passen ze niet onder een bed (met bv een boxpring) dan kan je er beter lege bierkratjes onder doen.