Wat een berichten! Zoveel om terug te lezen! Hier net dubbel gelegen van de pijn auw auw Ik heb het bij de 1e ook gehad omdat mijn baarmoeder aan het kantelen was dus ik maak me er geen zorgen om maar fijn is anders...
Ooeh niet fijn die pijn en kwaaltjes van maagzuur onder andere! Sterkte! Hier nog niets geks qua symptomen of andere misselijk of pijn veranderingen. Maar niet te vroeg juichen natuurlijk ooh ik ben echt benieuwd naar mijn exacte uitgerekende datum. Maar ik ga dus uit van eind september. Kan me toch niet voorstellen dat ik al verder ben. Wanneer is het kindje dan eigenlijk 'gemaakt'? met kerst? hihi ben heel slecht in dat soort berekeningen haha.
Haha groot gelijk klaver! Geen verhaal is gelijk dus je gaat helemaal E eigen zwangerschap en bevalling meemaken. Dus niks van andere verhalen aantrekken 😉
Over de inwendige echo: heb ik de eerste keer wel gehad. Was echt niet pijnlijk of iets dergelijks. Idd wel een beetje ongemakkelijk hihi. Verder hier ook niets bijzonders. Voel idd wel dat mijn borsten een beetje gespannen zijn en nu een beetje een vaag gevoel onder in mijn buik. Drukkend... Verder nog niet misselijk ofzo. Vraag me af of ik een nieuwe babykamer moet kopen? Of een " groot bed ". Onze kleine meid is tegen die tijd 2,2 jaar.
Zwangerschapslijst ♥ 16 September: LenP, 26 jaar, 1e kindje Evaaatje, 30 jaar, 3e kindje 17 September: AnoniemMeisje18, 19 jaar, 1e kindje. Klaver85, 29 jaar, 1e kindje 18 September: Lovely123, 27 jaar, 2e kindje KellSo, 28 jaar, 2e kindje naadje53, 26 jaar, 2e kindje Rianne29, 29 jaar, 2e kindje 19 September: piccolina, 32 jaar, 2e (eigenlijk 3e)kindje Maev, 31 jaar, 2e kindje True Love, 29 jaar, 2e kindje 20 September: Mira85, 29 jaar, 2e kindje Tralalala, 29 jaar, 2e kindje Tylmare, 26 jaar, 1e kindje Lief87, 26 jaar, 1e kindje 21 September: Happy 2013, bijna 32 jaar, 2e kindje Lieverd86, 28 jaar, 2e kindje 22 September: 23 September: 24 September: Loezzz, 30 jaar, 3e kindje tazzie, 35 jaar, 2e kindje Meis1987, 27 jaar, 2e kindje 25 September: 26 September: 27 September: 28 September: 29 September: 30 September: Datum onbekend: List, 30 jaar, 3e kindje Alou, 26 jaar, 1e kindje Assepoester74, 40 jaar, 3e kindje Saartje5, 33 jaar, 2e kindje Sterretje * * Simmer - 4+3wk Afspraken: Januari : 21-01-2015 - Mira85 - Intake mvm 23-01-2015 - Happy2013 - Intake mvm 26-01-2015 - Alou - inwendige echo 28-01-2015 - Tralalala - vroege echo+intake gyn 29-01-2015 - LenP - 1e echo 29-01-2015 - AnoniemMeisje18 - 1e echo Februari: 02-02-2015 - Lovely123 - intake VK 02-02-2015 - naadje53 - 1e echo 02-02-2015 - Alou - echo vk 03-02-2015 - Mira85 - echo Fertiliteitspoli 04-02-2015 - Tylmare - 1e echo 05-02-2015 - Klaver85 - echo 06-02-2015 - Alou - echo voorplantingskliniek 09-02-2015 - Saartje5 - 1e echo 09-02-2015 - Happy2013 - 1e echo 09-02-2015 - tazzie - echo 10-02-2015 - Lief87 - intake vk+ 1e echo 11-02-2015 - KellSo - echo 11-02-2015 - Saartje5 - intake VK 13-02-2015 - Lieverd86 - echo 19-02-2015 - Lieverd86 - intake 24-02-2015 - Happy 2013 - Intake VK Maart: 03-03-2015 - KellSo - echo Wil je ook op de lijst of een afspraak erbij zetten? Zet het in in kleur bij je bericht dan zet ik (Lovely123) het op de lijst
Gefeliciteerd Saartje5! Haha Alou een inwendige echo is minder prettig inderdaad! al moet ik zeggen dat ik na een bevalling de meeste schaamte wel voorbij ben hoor. Ik draai nergens meer mijn hand voor om ook bezoekje bij de tandarts bijvoorbeeld, lig ik nu ook heel chill in de stoel @meis1987 een peuterbed misschien? Of is dat nog te groot? Hier een meisje van net 1 jaar als de baby geboren wordt dus ik blijf voorlopig nog wel in het baby spul zitten
Hier raken mijn borsten met de dag gevoeliger zeg! Vandaag op de fiets voelde ik elk hobbeltje! Wij hebben al ons oog de vorige keer al laten vallen op een mooie doorgroeikamer! Van ledikantje naar tienerbed en niet zoetsappig zodat het ook voor een tiener stoer is (Heb niet alles teruggelezen maar lees wat over inwendige echo's) Heb de vorige keer een inwendige gehad ivm lege blaas en verstopte uk. Deed geen pijn, was wel wat ongemakkelijk. Vooral om je vroek op je enkels te hebben. Maarja dat zal bij de bevalling ook moeten Wel vriend voorbereid opd ag het mogelijk is dat ze inwendig kunnen gaan kijken zodatie er niet van zou schrikken vondie wel fijn datie dat vooraf wist
Hey dames, De zwangerschap vind plaats in mijn baarmoeder. Vandaag inwendige echo gehad. Ben waarschijnlijk 5 weken zwanger. Het spiraal zat laag dus gunstig ten opzichte van de zwangerschap. Die ik vandaag verwijderd. ma 15.00 inwendige echo, 29 jaar, 2e kindje, datum nog onbekend
@inwendige echo Heb ik zelf vaker gedaan. Ah, na 2 bevallingen schaam je je nergens meer voor hihi. Nu kan ik nog daar het fatsoenlijk scheren. Tegen maand of 8 is onmogelijke opgave haha. En inwendige echo is niets vergelijken met strippen of vruchwater breken dat is pas hel Nou ja het is mij nu echt niet uit maakt tegenwoordig of gyn man of vrouw of er is 10 mensen staan kijken of 100 haha @welkom nieuwe dames @ meisje sinds ze 13 mnd is slaapt prima in peuterbedje dus we doen in kleine babykamer gewoon ledikantje en meidenkast staat erin. Commode past lastig dus voorlopig in dochterskamer gaat die staan. Baby komt eerst paar weken in wiegje in onze slaapkamer kijken hoe dar zal gaan want dochter komt snachts rond 1 uur altijd bij ons kroelen tot ochtend dus weet niet met baby zal gaan dan etc. @voel vaak misselijk maar gaan nog goed. Moe en honger en vooral tegen de avond is lastig (herken zo vorige zwangerschap ook: ochtend middag normaal en tegen avond moe en misselijk). Buik heb ik toch echt, hoop niet tweeling anders pleeg ik zelfmoord haha dat trek ik echt niet.
Vgirl, gefeliciteerd !! Wat goed nieuws.. Fijn dat het een gezonde zwangerschap is! Piccolina, wat een uitspraak, dan hoop ik ook maar voor je dat er maar 1 kindje zit. Onze dochter gaat ook naar een peuterbed, zo rond haar 2e verjaardag denk ik. We laten het ledikant dan ook nog even staan zodat ze eerst zelf kan kiezen v
Mijn zoontje sliep al met anderhalf jaar in een peuterbed omdat hij zijn bedje uitklom nu komt hij elke keer sochtends vroeg op bezoek en gaat dan tv kijken bij ons in bed en ons vervelen haha In mei krijgt hij een nieuwe kamer dan kunnen de meubels een kamer opschuiven en hij krijgt waarschijnlijk steigerhout
Ok, ik stel me ook even voor. Maandag (blue monday) een positieve test, dit wordt ons 2e kindje. Ik weet niet de hoeveelste zwangerschap. @naadje 53, wat grappig, zag dat jij ook 21 jan moeders voor moeders had en ook 2 februari de 1e echo, ik ook. Ik wil eerst nog wel even mijn 1e echo afwachten voordat ik hier verder kom praten, ik vind het nogal spannend.
Heb mijn handtekening aangepast, even kijken of het werkt. Hoe krijgen jullie eigenlijk die tekst onder je handtekening ??? Dus door te vertellen over andere kindjes ed?
Gefeliciteerd en welkom!! Wat toevallig dat we op dezelfde dagen de afspraken hebben hoelaat mag jij de voor de echo Ik kon het gewoon schrijven onderaan
@naadje53, 11:30 uur echo, 13:30 uur gynaecoloog, ik heb een medische achtergrond. Daar bedoel ik mee dat ik zelf ziek ben en eerder in het ziekenhuis ben bevallen.
Gefeliciteerd Woepietje en Vgirl fijn dat het allemaal goed gegaan is Morgen beginnen voor moeder voor moeders, blij dat we wat kunnen doen. Viel me toch wel tegen dat maar 1 op de 4 intresse toonde (daar vallen er dan ook nog van af) Nu kan ik me wel voorstellen dat je geen kannen buiten wilt zetten als je ergens woont, waar ieder langs je voordeur loopt. Mensen wat vind ik het moeilijk om mijn mond te houden... Morgen met mijn vader wijn halen in de groothandel, want de wijn die ik zo lekker vond bij mijn ouders, was in de aanbieding . Ik kon moeilijk nee zeggen