16 t/m 30 September 2015 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lovely123, 10 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien21

evelien21 Lid

15 jul 2008
    7
    0
    0
    Ik heb ook 10 februari eerste afspraak en echo! fb is inderdaad een gesloten groep wat niemand kan zien.. lijkt me leuk! wil er wel een aanmaken voor degene die het leuk vind?

tot nu toe denk ik uitgeteld: 22 september 2015
    afspraak vk 10 februari + echo
    evelien 29 jaar 3de kindje

moe moe moe moe :) pfff en ik vind het ook lastig om niks te zeggen . wil de eerste echo afwachten.

2. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Ik heb m al vroeg omdat ik via ivf zwanger geworden ben.
    De kans op een miskraam is helaas maar liefst 25%.
    Ik krijg de eerste echo bij de vruchtbaarheidskliniek, als alles goed is mag ik naar de verloskundige. De uitgerekende datum was heel makkelijk uit te rekenen. Ik heb een 5 dagen oud embryo teruggeplaatst gekregen op dag 5 na de kunstmatige eisprong.

Bedankt voor de lieve reacties van allemaal. Het is inderdaad heel bijzonder dat het eindelijk zo ver is na een hele lange , zware en vooral emotionele weg.
    Ik hoop zo verschrikkelijk hard dat alles goed mag gaan. Weer de medische molen in, ik moet er echt niet aan denken!
    Ik heb nog niet eens idereen gefeliciteerd!! Dus bij deze, allemaal van harte met dit mooie wonder.

3. woepietje

woepietje Actief lid

8 aug 2012
    355
    0
    0
    @Evelien, wat ik zo las willen de meeste wachten tot na de 12 weken, ikzelf liever ook, maar fijn dat jij de pagina dan aan zou willen maken

@Zon79, wat spannend, wat spannend, wanneer heb je de echo?

4. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    Nou meiden moet binnenkort toch echt op nieuwe zwangerschapsbroeken jacht en nieuwe bh's hihi het begint allemaal al wat te klein te worden
    sinds woensdag weten mijn schoonouders het omdat mijn schoonmoeder altijd oppast als ik aan het werk ben en de kans groot was dat ze het zou ontdekken omdat ik meedoe met mvm en vandaag verteld aan mijn zwager en schoonzus die hadden een rotdag en zo hebben we hun kunnen opvrolijken mijn andere schoonouders en mijn eigen vader en familie vertellen we het binnenkort

5. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.444
    372
    83
    in een huis
    Hey meiden,

Hoe gaat het met jullie?
    Hier eigenlijk nog steeds geen misselijkheid of iets dergelijks. Maar ik juich niet te vroeg! 😊

Hier meer mensen die de eerste x niet misselijk zijn geweest?
    Ik moest smorgens altijd wel gelijk eten en tandenpoetsen was een drama.

6. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Nieuwe dames Gefeliciteerd!!

Even een up-date van mijn kant. Mijn hele weekend was verschrikkelijk. vanaf zaterdagmiddag heb ik een bloeding roze bloed en gisteren de hele dag helder gevloeid.
    Vandaag eigenlijk alleen maar nog bruinverlies.

De verloskundige geeft aan dat het alle kanten op kan, de hoeveelheden plus geen krampen wijst niet direct op een miskraam maar echt super rooskleurig willen we natuurlijk ook niet zijn.

Ze bellen straks terug met een plan van aanpak.
    Ik kon vandaag al langs voor een echo, maar zelf wil ik liever de bloeding afwachten en dan bijvoorbeeld vrijdag een echo laten maken.

vingers voor mezelf gekruist

7. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Klaver wat erg! Ik zou zeker weten wel gaan vandaag. Misschien zie je wel een mooi vruchtje en zit je tot vrijdag in spanning. Of het is wel mis, wat ik echt niet hoop voor je, maar ook dan weet je het maar.
    Ik zou niet tot vrijdag kunnen wachten.
    Sterkte meis! Ik duim dat alles goed mag gaan.

8. woepietje

woepietje Actief lid

8 aug 2012
    355
    0
    0
    Oh Klaver85, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, wat verschrikkelijk. Ik zou ook vandaag gaan maar dat is natuurlijk aan jou. Houd je ons op de hoogte? Veel sterkte

9. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Wauw zon, zie net het traject waar je doorheen bent gegaan, gefeliciteerd!!! mooi!!

We hebben net afgesproken dat ik volgende week maandag de echo heb, maar ik hoef maar t bellen en het kan toch nog eerder.

Probleem is dat ik er door mijn studie best veel van af weet, en nu gaan zou voor mij de onzekerheid niet wegnemen (behalve dan als er helemaal niks te zien zou zijn) Natuurlijk ben ik ook hartstikke bang, en mijn man moet ook nog woensdag en donderdag het land uit voor zijn werk.

10. woepietje

woepietje Actief lid

8 aug 2012
    355
    0
    0
    @Klaver85, toch spannend! Ik heb dan ook mijn 1e echo dus laten we dan maar samen gaan voor een goed resultaat, deal ? Toch nog heel veel sterkte de komende week, dat wachten is zo moeilijk. Mag ik vragen wat voor studie je dan gedaan hebt?

11. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    Jeetje dat is zeker flink schrikken, ik zou persoonlijk vandaag voor een echo gaan anders blijf je in de stress zitten misschien zie je wel een mooie beeb met een kloppend hartje.
    Ik hoop dat het bloeden gauw stopt
    Dikke knuffel

12. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Succes Klaver, hopelijk komt het uiteindelijk allemaal goed!

Ik vind het zoooo moeilijk om niks te zeggen, 3 collega's van me worden binnenkort voor het eerst papa en ze vragen mij de oren van het hoofd! Ik moet zooooo hard op mijn tong bijten :)

Mijn ouders en zus weten het, schoonouders & zwager vertellen we dit weekend want we gaan met ze uit eten. Ik ben net gestopt met BV en het zou wel heeeeel raar zijn als ik dan toch geen alcohol drink!

Ik zit in dubio of ik het mijn sportmaatjes ga vertellen, we zijn samen zwanger geweest de vorige keer dus het kriebelt wel heel erg maar tegelijkertijd wil ik het toch ook wel eerst aan mijn schoonouders vertellen.

Ik probeer op het werk en bij het sporten nog even mijn mond te houden tot we een kloppend hartje hebben. De rest van de familie en vrienden moeten maar wachten tot de 12 weken.

13. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @klaver85,

Ik duim dat het niks is maar snap je onzekerheid heel goed.
    Ik ben op het moment ook erg onzeker over de echo, omdat die testen onduidelijkheid geven. Temp blijft hoog, kwaaltjes heb ik, maar ben zo bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt. 😔

14. woepietje

woepietje Actief lid

8 aug 2012
    355
    0
    0
    Nog 2 vraagjes, haha vandaag is mijn vrije dag, dochterlief naar de PSZ (hoe bedoel je zwanger, ik stond bijna nog harder te huilen dan haar :) ) dus ik heb 'tijd':

1) In welke provincie wonen jullie? Ik in de provincie Utrecht
    2) Hoeveel testen hebben jullie gedaan? Ik 1 maar zit eigenlijk op het puntje van mijn stoel, al een week ongeveer om toch zo'n ClearBlue test te halen, zo'n ZWANGER test zeg maar omdat ik het zo graag wil zien :p)

15. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Jeetje klaver wat ontzettend schrikken!
    En wat moedig dat je wilt wachten met de echo om te kijken wat de bloeding doet. Ik hoop dat het niets ernstigs is.

Vanavond heb ik mijn inwendige echo. Ik ben heel benieuwd of er iets te zien is..

16. woepietje

woepietje Actief lid

8 aug 2012
    355
    0
    0
    Spannend Alou, succes, hoever ben je nu?

17. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Deal :D

Ik heb biologie gestudeerd, dus weet er zeker niet alles van, maar toch net iets meer dan de gemiddelde vrouw ;)

Zeker vind ik het ook heel moeilijk om te wachten tot maandag, dat was ook een beslissing gemaakt met verstand en niet met hart ;)
    Daarbij was vandaag moeilijk in te plannen (wilde ze wel doen hoor)
    en donderdag is mijn man weg.. dus dat zag ik ook niet echt zitten.

Ik heb het ondertussen wel aan mijn moeder en een vriendin vertelt.
    Toen ik bruinvloed kreeg eigenlijk, zodat ik iemand had al het mis zou gaan.

18. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Ik duim ook voor jullie :)
    We gaan gewoon met zijn alle uit van het beste:)

19. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    Schaam schaam deze zwangerschap heb ik veel meer testen gebruikt dan de andere keren haha ik denk 6 kruitvat testen en 2 cleurbleu

20. Ilona0

Ilona0 Actief lid

22 jan 2015
    482
    318
    63
    Vrouw
    Ik duim met je mee Klaver!

Deel Deze Pagina