Ik kom uit Gelderland. Ik heb 2 testen gedaan. Woensdagmiddag een kruidvattest omdat ik smorgens wat bloed verloor en dus zeker wist dat he mislukt was. Ik moest de kliniek bellen voor een echo. Dus effe voor de zekerheid. En die was dus gewoon knalpositief. Mocht eigenlijk vrijdag pas testen. Heb manlief natuurlijk meteen gebeld en die geloofde het amper dus kwam thuis met een clear blue met weken indicator. Die hebben we donderdag gedaan en de gaf 2-3 weken aan!
Heel veel sterkte klaver! Hopelijk gaat alles goed! Ik kom uit Overijssel en heb sinds de 1e positieve test nog 4 andere gaan om te kijken of ze opliepen. Ook heb ik 2 x een digitale gedaan. De eerste gaf 1-2 weken aan en de andere 3+ hihi. Mijn vermoeden is een meisje al weet ik niet waarom! Wij gaan het aan mijn schoonouders vertellen aankomende woensdag. En aankomende donderdag aan mijn eigen ouders. Spannend! Aankomend weekend aan zusje / zwager. De rest (vrienden / familie) wachten we mee tot de 1e echo met 8 + 2 weken totdat we hopelijk een kloppend hartje gezien hebben.
Dank! Dat kan ik lastig achterhalen door de pcos. Oja nog even antwoord geven op je andere vragen 2 testen gedaan (action en clearblue) Noord Brabant
Oh klaver wat eng zeg! En ik snap ook wel dat je nubeen echo niet zo ziet zitten een kloppend hartje zegt nu ook nog niks. Die heb ik ook gehad en een paar dagen later was het einde verhaal. mijn duimen draaien voor je! @hier: Kom uit de provincie Utrecht! En heb al vanaf 10DPO positieve testen. Dus elke dag getest en op dag na NOD nog een clear blue. Nu stop ik er even mee Vanmorgen viel het me heel erg op dat ik mn zwangerschapsvitamine niet goed wegkreeg. begon te kokhalzen! Uiteindelijk erop gebeten en in 2x keer genomen met pijn en moeite. en ontbij was ook geen groot succes. en sommige luchtjes zijn sterker en borsten weer aardig gevoelig.
ow, vitaminen, die ben ik vanochtend vergeten... Ik heb 2 testen gedaan. Ik had dinsdagavond echt bandenpijn bij het hoesten (herkenbaar van de eerste) dus ik had al een vermoeden. woensdagochtend met een KV een + en vrijdag een Clearblue met 2-3 weken erop
@klaver, wat zullen jullie in spanning zitten! Ik hoop dat het allemaal meevalt! Ik kom uit de provincie Utrecht. En ik heb heeeeel veel testen gedaan. Ik heb een hele onregelmatige cyclus, deze ronde duurde ongeveer 8 weken. Soms maar 2 weken en andere kunnen weer 3 maanden duren. Dus ik heb iedere week 2 testen gedaan maar nadat ik een positieve test had, 2 dagen later nog 1 gedaan en daarna niet meer!
@ provincie - noord-Holland 2 x getest, 1 x op de dag dat ik ongesteld moest worden En 1 na een week met een digi clear blue. Nu geloof ik wel dat het zo is haha Vandaag 1,5 uurtje gewerkt en me ziek gemeld voor morgen, die dagen daarna was ik toch al vrij. Even helemaal opknappen en ready zijn voor de sleuteloverdracht en eerste echo donderdag. Ben heel blij dat ik niet zo misselijk vandaag was dan de afgelopen twee weken. @ klaver, succes komende tijd en doe rustig aan. En ik vind net knap dat je nog een week kan wachten op die spannende echo!
Zo kletsmajoren! ik kom ook weer eens om de hoek kijken. Even kijken of ik alles goed onthouden/ opgeschreven heb... @Alou, veel succes met je echo vanavond. Ben benieuwd! @Provincie: Ik woon in Brabant @testen: ik heb 3 kv, 3 andere testen, 1 dipstick en 1 cb met weken gedaan... En antuurlijk afgelopen vrijdag die van MVM. Ik blijk die bevestiging na mijn vroege miskraam nodig te hebben. @Klaver, dikke knuffel meis.. zo onzeker die tijd nu... @Loezzz: Rustig aan doen meis, gelukkig heb je al minder pijn. @True Love, Ochtend misselijkheid is zo'n fabel. Misselijkheid kan op ieder moment van de dag... @hartjes Doe mij maar een Blauwe de Chinese agenda geeft nu een jongen en die had het bij dochter ook goed. Qua gevoel heb ik nu niet echt een voorgevoel, die had ik bij dochter wel. @naadje, wat klote dat je nog zo lang moet wachten voor ze iets aan je tand kunnen doen. @tylmare, hier doet dochter de borstencheck. Die gebruikt mij als klimrek en dat levert regelmatig pijnlijke situaties op mbt mijn borsten. @Rianne, wij willen geslacht wel weten, kan nu al bijna niet wachten om het te weten! @maev spannend zo zeg... knuff @hier, dochter heeft nu gevonden dat als ze lang genoeg hoest, ze vanzelf gaat kotsen... daar kan ik normaal heel goed tegen, maar nu sta ik erzelf naast te kokken
Pffft de poepbroeken op het werk roken vandaag nog minder prettig als anders. zo handig in de kinderopvang, haha! Heb echt het idee dat alles sterker ruikt. Gusteravind ook echt de hele avond smerig gekeken vanwege de etenslucht die nog in huis hing (quiche gegeten. Veel kaaslucht. Vandaag de restjes. Help!)
Ik heb 2 testen gedaan. Kv op 12dpo omdat ik eigenlijk toen al wist dat het raak was en een cb op de nod. Ik kan niet meer tegen de geur van het warme avondeten, gelijk misselijk. De rest van de dag helemaal geen last van misselijkheid. Benieuwd hoe ver je nu blijkt te zijn Alou!
Goedenavond! Ik wil me graag ook graag melden Ik ben Maartje, 29 jaar (30 in maart) en heel onverwachts maar zeer gewenst zwanger van de 1e. Ik woon samen met mijn vriend in Almere. Omdat ik mijn beroep vanwege mijn zwangerschap niet meer mag uitoefenen zit ik nu sinds een week thuis en heb ik waarschijnlijk genoeg tijd om met jullie mee te kletsen Als jullie nog vragen hebben hoor ik het graag!
Wauw wat een gezellig drukke club haha en hij blijft maar groeien! Welkom nieuwe dames! @klaver, rustig aan,.. We duimen voor je! De eerste echo's zitten er aan te komen voor de meeste.. Succes allemaal! Ik kom uit noord Brabant
Hoi allemaal ik sluit me ook graag aan bij deze groep, als dat mag! Ik ben in verwachting van ons 1e kindje. Op dit moment is de uitgerekende datum 26 sept. Op 17 feb hebben we de eerste echo. Nu ben ik 5+2 nog erg pril maar ik heb iedere avond een enorme buik. Zullen me darmen wel zijn, meer mensen die daar ook last van hebben? Ik ben slank dus dit valt toch best op..en ik kan niet wachten tot we dit goede nieuws gaan delen. Ik twijfel nog of we dit na de 1e echo doen of nog wachten tot 12 weken..Wanneer vertellen jullie het in je omgeving?
Voor ons een rose hartje trouwens ☺️De Chinese kalender had vorige keer ook gelijk dus we gaan ervoor haha @sudukelke, welkom en gefeliciteerd! T zullen waarschijnlijk je darmen zijn.. Wij proberen te wachten tot 12weken haha als dat lukt... Ouders weten het wel al
Welkom nieuwe dames Ik heb enorme buik echt lijkt 4mnd zwanger zijn. Is echt baarmoeder en darmen samen die groeien. Kan niet meer verbergen valt niet verstoppen... Beetje honger, licht misselijk hele dag. Wat grappigste is dat ik bij alle x zwanger nooit last had van ochtend. Ochtend en middag waren hier alsof ik niet zwanger ben. En rond 3-4 uur begon dar echt buik strakker, echt zo als een bal, misselijk, erg moe. En dan tegen slapen gaan echt zo pijnlijke buik (niet vanuit binnen maar het huid/spieren), trekt en spaant zo erg. En ochtend wakker buik geslonken en niets gebeurt alsof Heeft iemand ook zo iets?
Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames! WoW mamamaartje wat bijzonder fijn dat het gelukt is zonder de mmm. Bij mij ook tijdens een pauze van de mmm gelukt. Zo fijn dat je lichaam het wel doet he Nou vanavond inwendige echo gehad. Oeeh hoe bijzonder was dat een kloppend hartje al vaag kunnen zien! Ik mag 12 feb eerste uitwendige echo die van 2 feb vervalt dan. Want dat is te vroeg. Volgens de verloskundige ben ik ruim 6 weken en zag het er allemaal goed uit.