Meer meiden met pcos lees ik! Ik heb een half jaar Clomid gebruikt, maar ik kreeg er nare bijwerkingen van dat ik toen een half jaar wilde kijken wat mijn lichaam zelf kon. Mooie verrassing dus dat ik nu zwanger ben. In mijn omgeving hoor je het amper. Misschien omdat er niet snel over gesproken wordt als je verminderd vruchtbaar bent. Maar ik lees hier op het forum het regelmatig. Ik heb trouwens nul symptomen van pcos (niet dik, geen acne etc.)
Alou, hier ook pcos. Enige symptoom wat ik heb is de vele eitjes die als een krans in de eierstokken liggen. Verder niets!
@zon79 hoe gaat het nu? Dat zal gisteren schrikken geweest zijn. Duim dat vandaag alles goed is bij de echo. Ik schrijf op het moment even wat minder, Sorrie daarvoor. Ik heb aanstaande dinsdag een zitting bij de rechtbank met mijn ex betreffende omgang en gezag en dat wordt geen makkelijke zitting aangezien zl compleet ingestort is door de begeleide omgangen en het verwachting van mijn ex voor onbegeleide omgang. (Lang verhaal kort begeleide omgang ging niet goed, dit is door de instelling gestopt en vervolgens is er een kaart gestuurd naar zl voor onbegeleide omgang door mijn ex en zijn ouders, resultaat paniek/spanning/stress en gevolg migraine aanval) Dat is ook de reden dat ik daarna pas een echo heb. Als alles goed is willen we volgend weekend de As grootouders en oom en tantes op de hoogte brengen. Zijn al druk aan het bedenken hoe Ondertussen zijn we allebei stront verkouden en het lijkt niet echt weg te gaan. Even een vraagje, zijn er hier dames die toevallig breien of haken? Ik wil dat gaan doen als tijdverdrijf/ontspanning aangezien ik thuis zit momenteel.
Fijne dag dames! Ik mag weer aan het werk. Opzich niet erg maar had liever vanmorgen nog even in mijn warme bedje gelegen. Maar onze kleine meid is ineens ook al dagen om 7 uur klaar wakker. Eerder sliep ze zeker tot 08:00 uur. Dus nog ff wennen voor ons 👍 maar ze word niet meer wAkker snachts ( voor hoelang het duurt? Hihi Xx
Ik heb ook geen pcos symptomen behalve de kralenketting. Heb een paar maanden clomid gehad maar kreeg ernstige bijwerkingen en werd zwaar aggressief. Ik was in staat om mensen van de weg af te rijden als ik in de auto zat. Daarna heb ik puregon gekregen en in totaal heb ik 3x iui gehad. Ik zou 16 januari een afspraak hebben voor een hsg. Maar die afspraak was gelukkig niet meer nodig. Het loslaten van je kinderwens heeft er bij mij denk ik voor gezorgd dat het gelukt is. Ik wilde die hsg nog doen maar ongeacht de uitslag was ik er eigenlijk klaar mee en had besloten om niet meer verder te gaan met vruchtbaarheidsbehandelingen. Jullie kunnen je daarom denk ik wel voorstellen wat een onverwachte verassing dit is geweest
Alles ziet eruit zoals het er uit moet zien. Een mooi dik baarmoederslijmvlies, een vruchtholte en een dooierzak...vandaag plat op de bank en rustig aan doen! Ben zeker nog niet helemaal gerust, maar voor nu moet ik het er mee doen..
@mamaartje, dank je, ik kende die term niet. Qua zwanger worden is ons dit gelukkig bespaard gebleven. Verder ben ik helaas meer dan bekend in de mmm, ik heb al vanaf 1988 suiker en onze dochter heeft ruim 13 weken in 2 ziekenhuizen gelegen. Ook deze zwangerschap verloopt compleet via het ziekenhuis maar alles voor een zwangerschap langer dan 27 weken, ik ga voor de 36, alles daarna is mooi meegenomen We hebben de echo's dus kort na elkaar morgen, zo spannend ......................... @naadje53, ik ben ook benieuwd hoe lang ik het nog volhoud. Mijn moeder begon net over kleertjes opruimen en toen zei ik nog: hallo, misschien wil ik nog wel een kindje @maev, sterkte. Wij zijn ook al aan het nadenken over het hoe te vertellen, ik ben er nog niet uit. Hier ook al sinds vorig jaar verkouden en het lijkt maar niet over te gaan, zo irriant. @zon79, wat fijn. Rustig aan!
Effe mijn onzekerheid eruit gooien Gisterenavond en vandaag weer af en toe last van roze bloedverlies tijdens het afvegen en soms wat bruin van kleur zit echt de tijd af te tellen tot morgen ochtend voor de echo heb gelukkig geen krampen in mijn buik maar maak me gelijk weer zorgen De ene kant ben ik blij dat ik zo moet werken want dat Is weer afleiding maar aan de andere kant ben ik liever thuis
@ zo'n Wat fijn dat de echo goed was weten ze ongeveer hoever je bent en hebben ze een hartje gezien of is het echt te vroeg daarvoor
Hier helaas nog steeds geen echte verbetering soms zelfs rood bloedverlies nog 14 uur te gaan dan weten we iets meer word gek van het wachten
Hallo meiden, Ik ben Kim 28 jaar en ben hoogst waarschijnlijk 30 september uitgeteld van ons 2e kindje. Op 18 februari hebben wij de 1e echo staan Dit kindje komt heel onverwacht maar van harte welkom! Ik vind het heel leuk om lekker mee te kletsen. Het is ook leuk te zien dat ieder verschillende maar ook veel dezelfde klachten kan hebben. Iedereen van hart gefeliciteerd met jullie zwangerschap 💐
@naadje53: Balen zeg! Wel herkenbaar ik heb ook weer sinds 2 dagen veel bloedverlies. Vorige week ook toevallig in het weekend gehad en toen bleek bij de echo dat alles in orde was. Toch ben ik er niet gerust op, ik ben blij dat ik dinsdag weer even mag kijken. Ik hoop voor je dat alles goed is!
@ naadje, eng he. Ik ben er van af, maar kan ook niet meer wachten op de echo, voor ons beide morgen enorm spannend. Jij moet in de ochtend he? Zelf ben iik pas het' s avonds aan de beurt.
@Naadje53, wat naar, ik denk aan je, houd moed @Kimmy26, welkom en gefeliciteerd! Hoe oud is jullie 1e kindje en een jongen/ meisje? Als je het kwijt wilt tenminste. @Klaver85, bij mij slaan de zenuwen nu ook wel toe, voel bijna letterlijk de knoop in mijn maag. 11:45 uur hier ......................
@naadje, jeetje wat spannend meid! Snap dat je meteen in de stress schiet. Hopelijk is alles goed met de kleine en zie je morgen een mooi kloppend hartje! Ik duim in ieder geval voor je!!!! Wat wordt hier trouwens ontzettend veel gekletst! Ik lees alles hoor, maar via de telefoon is het lastig reageren (zit nu eens achter de laptop hihi) Gezellig dat er al zoveel dames zijn. Hier bij mij is alles rustig. Herken ik van mijn vorige zwangerschap. Toen ook weinig last van dingen. Nu af en toe gevoelige borsten, steekjes in mijn liezen, en wat eerder moe. Soms wat kribbig, kan minder goed alles hebben (lastig met een dochter in de peuterpubertijd....) Mijn mond houden is vreselijk maar aan de andere kant ook mooi. Mijn (schoon)ouders wisten het bij de vorige zwangerschap al twee dagen na de test, aangezien wij net de mmm in zouden gaan maar toch spontaan zwanger waren geraakt na 19 rondes. Ik sta er dagelijks nog van te kijken dat het met het slechte zaad van mijn man, we nu al in de 8ste ronde zwanger zijn. Voor ons een geschenk uit de hemel en onwijs dankbaar.
Naadje, schrikken he, hoop dat alles goed is! We weten precies hoe ver ik ben, omdat ik via ivf zwanger ben geworden. Morgen is het 3 weken geleden dat het embryo werd teruggeplaatst op dag 5 van de cyclus. A.s woensdag ben ik dus 6 weken zwanger. Er was nog geen hartje te zien, maar dat hoeft ook nog niet nu. Er was wel een mooie vruchtholte en een dooierzak. Ook was het baarmoederslijm heel erg dik. Precies zoals het er voor deze termijn uit moet zien. Lieverd idd heel bijzonder, wees maar blij dat je de mmm niet in hebt gehoeven! Klaver en Lentefris, ook voor jullie allemaal spannende dus, wat is dat toch vervelend dat bloedverlies he? Wat een onzekerheid toch! Hopelijk gaat het bij ons allemaal goedkomen!!! Kimmie, welkom! En leuk dat je ook 30 september uitgerekend bent. Wij sluiten samen de rij!
Zwangerschapslijst ♥ 16 September: LenP, 26 jaar, 1e kindje ♥ Evaaatje, 30 jaar, 3e kindje 17 September: AnoniemMeisje18, 19 jaar, 1e kindje ♥ Klaver85, 29 jaar, 1e kindje 18 September: Lovely123, 27 jaar, 2e kindje ♥ KellSo, 28 jaar, 2e kindje ♥ naadje53, 26 jaar, 2e kindje ♥ Rianne29, 29 jaar, 2e kindje ♥ 19 September: piccolina, 32 jaar, 2e (eigenlijk 3e)kindje ♥ Maev, 31 jaar, 2e kindje True Love, 29 jaar, 2e kindje 20 September: Mira85, 29 jaar, 2e kindje Tralalala, 29 jaar, 2e kindje ♥ Tylmare, 26 jaar, 1e kindje ♥ Lief87, 26 jaar, 1e kindje ♥ 21 September: Happy 2013, bijna 32 jaar, 2e kindje ♥ Lieverd86, 28 jaar, 2e kindje Ilona0, 32 jaar, 1e kindje ♥ 22 September: EllesAdam, 26 jaar, 1e kindje Evelien21, 29 jaar, 3e kindje 23 September: 24 September: Loezzz, 30 jaar, 3e kindje ♥ tazzie, 35 jaar, 2e kindje Meis1987, 27 jaar, 2e kindje KimBeau, 25 jaar, 3e kindje 25 September: List, 30 jaar, 3e kindje ♥ Parijs78, 36 jaar, 1e kindje 26 September: Sudukelle, 28 jaar, 1e kindje 27 September: Mnonb, 28 jaar, 2e kindje 28 September: 29 September: Lentefris, 34 jaar, 4e kindje 30 September: Zon79, 35 jaar, 2e kindje kimmy26, 28 jaar, 2e kindje Datum onbekend: Alou, 26 jaar, 1e kindje ♥ Assepoester74, 40 jaar, 3e kindje Saartje5, 33 jaar, 2e kindje Vgirl85, 29 jaar, 2e kindje Mira30, 34 jaar, 3e kindje Mamaartje, 29 jaar, 1e kindje ♥ of ♥ = vermoeden meisje of jongen Sterretje * * Simmer - 4+3wk Afspraken: Februari: 02-02-2015 - Lovely123 - intake VK 02-02-2015 - naadje53 - 1e echo 03-02-2015 - Lentefris - 2e echo 03-02-2015 - Zon79 - intake MVM 03-02-2015 - Mira85 - echo fertiliteitspoli 03-02-2015 - KellSo - extra echo 04-02-2015 - Tylmare - 1e echo 05-02-2015 - Klaver85 - echo 06-02-2015 - Alou - echo voortplantingskliniek 07-02-2015 - List - 1e echo 09-02-2015 - Saartje5 - 1e echo 09-02-2015 - Happy2013 - 1e echo 09-02-2015 - tazzie - echo 10-02-2015 - Evelien21 - afspraak VK + echo 10-02-2015 - Zon79 - 1e echo 10-02-2015 - Rianne29 - 1e echo 10-02-2015 - Lief87 - intake vk+ 1e echo 11-02-2015 - Tylmare - intake 11-02-2015 - KellSo - echo 11-02-2015 - Saartje5 - intake VK 12-02-2015 - Alou - 1e uitwendige echo 13-02-2015 - Lieverd86 - echo 13-02-2015 - Mira30 - 1e echo 17-02-2015 - Sudukelle - intake + inwendige echo 17-02-2015 - List - intake VK 17-02-2015 - Evaaatje - 1e echo 18-02-2015 - kimmy26 - 1e echo 19-02-2015 - AnoniemMeisje18 - 2e echo 19-02-2015 - Lieverd86 - intake 23-02-2015 - Parijs78 - intake VK 24-02-2015 - Happy 2013 - Intake VK 27-02-2015 - List - 2e echo Maart: 03-03-2015 - KellSo - echo 09-03-2015 - Parijs78 - 1e echo Wil je ook op de lijst of een afspraak erbij zetten? Zet het in in kleur bij je bericht dan zet ik (Lovely123) het op de lijst