Aah niet fijn die hormonen Tylmare. Ik merk tot nu toe niet dat hormonen mijn humeur beïnvloeden maar je weet nooit Vanavond komen mijn ouders eten. We zijn aan het twijfelen of we het dan al vertellen. Ben 10 weken dus eigenlijk wel mooie tijd om het te vertellen Vanochtend zo beroerd. Onder de douche gestaan met een spuugbak Leuk ideetjes komen ervoor bij om te vertellen. Ik heb gisteren foto gemaakt met de honden en baby schoenen en die laten afdrukken. Voor zussen en broers
Lasagne is ideaal om te maken in deze weken. Eerst uitrusten. Lasagne voorbereiden. Lasagne in over -> 45 minuten de tijd om uit te rusten Eten (DAT is pas vermoeiend tegenwoordig) Uitrusten Opruimen Eten koken en daarna meteen eten is echt geen goed idee.
Met 10 weken kun je het zeker wel vertellen alou! Wij hebben het met 7 weken aan ouders en schoonouders verteld. Ik had het nog niet gezegd maar ben 1 dag vooruit gezet. Uitgerekende datum is nu 19 september . 4 maart de termijn echo dus misschien komt daar wel weer wat anders uit haha. Hoe zit het met jullie buikjes? Mijne is vooral in de avonden zeer zichtbaar en niet meer in te houden haha. Overdag bijna niets te zien. Maar nu is het nog meer een dikke vetrol haha. Vandaag mijn 1e positiebroek gekocht, was zeer afgeprijsd haha. Het is nog niet nodig maar toch best leuk om te kopen. Baby kleertjes durf ik nog niet goed te halen. Ik denk dat ik na de 2e echo los ga haha. Wel al een aantal leuke kleertjes en mutsjes gekregen van ouders schoonzusje.
mijn buik is zeker wel dikker en hoger ondanks dat ik ben afgevallen. Gewone broeken pas ik nog prima (hebben altijd ruim gezeten) en ook afhankelijk van wat ik heb gegeten is mijn buik dikker. Ik lijk wel een milde kaasverslaving te hebben momenteel en vooral van gesmolten kaas krijg ik een opgezette buik. Ook al zou ik nu 3x per week pizza willen eten Hier ook een oven receptje en een salade die nog een poosje moet koelen in de koelkast. Even uitrusten inderdaad!
Die moe heid is echt niet normaal he.. ik word al moe als ik denk aan moe zijn. Wij hebben het de meeste mensen al gezegd. Ik heb 2 maart de termijn Echo. Voorlopig ben ik uitgerekend op 25 september. Is die termijn echo dan niet erg vroeg? Ik heb al wat spulletjes gekregen en enkele kleren gekocht. Had namelijk het idee dat die v&d kado bonnen snel ingeleverd moesten worden en vond baby kleertjes wel een heel goed idee. Altijd positief denken maar dat er niets mis gaat. Alhoewel sommige op het forum hier helaas het tegengestelde hebben bewezen. Tylmara wij hebben een Ferari pizza oven. Zeker aan te raden voor pizza liefhebbers. Sinds dat we die oven hebben nooit meer diepvriespizza op en alleen maar zelf gemaakt. En dan kan het best gezond hoor (alhoewel de kaas wel een dikmaker is )
@AnoniemMeisje18, volgens mij waren er geen echo's vandaag @Alou, en verteld ??? En voel je je al weer wat beter. Wat dat betreft heb ik het vrij luxe, niet overgegeven tot nu toe, bij dl ook niet @YvonneA, hier kookt manlief meestal gelukkig maar ik merk nu wel dat ik echt weinig trek heb vooral met avondeten. Nee hoor termijnecho is niet vroeg, ik ben 21 september uitgerekend en heb ook 2 maart termijnecho, wij schelen dus 4 dagen dus dat valt wel mee. Ik moet wel heel eerlijk bekennen dat ik bij de 1e echo op 15 september gezet ben maar geloof dit nog niet helemaal vandaar dat ik zelf nog even uitga van 21 september @Lief87, mijn buikje wisselt heel erg, vandaag al vroeg behoorlijk opgezwollen, daarna weer afgezakt, nu redelijk, maar 's avonds over het algemeen wel wat meer buik. Ik heb nu ook al wat positiekleding gekocht en al wat gehad van vriendin. De vorige keer heb ik bijna niets nodig gehad maar ja, toen heel weinig aangekomen en veel te vroeg bevallen dus niet helemaal eerlijk
Jaa na het eten aan mijn ouders verteld. Had een notitie boekje met de echo foto's en verhaaltjes erbij als eerste gegeven. Ze waren super blij voor ons en vinden het echt een klein wondertje dat het zonder medicijnen gelukt is. Gaat gelukkig al beter. Het is vooral vaak de ochtend dat ik moet spugen mijn moeder zei dat ze dat bij alle drie de zwangerschappen niet had gehad. Niets erfelijks dus helaas. Ja over moeheid, inderdaad echt aan toegeven. Over positiekleding en buikje, toevallig gisteren in de sale besteld. Gisteren avond etentje en moest echt mijn knoop open maken haha. Zet soms flink uit
Haha ik dacht dat t aan mij lag. Maar hier ook al n buikje te zien. In de loop van de dag wordt ie steeds dikker. Zullen de darmen wel zijn. Hier ook n pizza en kaas verslaving! Probeer wel gezond te eten maar soms..... gelukkig niet misselijk. Alleen soms na t avond eten. Denk dat t dan te vet was. Hebben jullie ook zo'n last van opboeren? Bah haha. Ben ook nog doodmoe. Werk is echt afzien deze weken..ga bijna iedere avond in bad, heerlijk! Leuk om mee te lezen hoe t bij jullie gaat. Fijn weekend allemaal!
Wat leuk Alou, fijn die enthousiaste reacties! In de ochtend valt het hier idd ook mee maar s avonds... Pff echt een behoorlijke buik. Vanavond zijn we uit eten geweest, heerlijk maar nu lijk ik wel ontploft haha.. Zo dik! Ik kan gelukkig nog wel mijn eigen kleding aan. Al heb ik nog genoeg op zolder, ik ben bang dat de oplettende kijker het zou herkennen. Ik ben 5 dagen teruggezet voor nu, naar 23 sept. Na de termijn echo zal ik de definitieve datum in kleur plaatsen voor de lijst. Ik heb 3-3 weer echo Dus Yvonne, valt wel mee toen hoe vroeg je bent..?
Zaterdag avond 21:30 lampje uit! Hihi pfff vorige zwangerschap was ik ook altijd moe en nu dus weer. Voel me wel echt een saaie muts hoor! Vooral voor mijn vriend. Gelukkig begrijpt hij het wel en word mijn moeheid een beetje minder de komende tijd. Over de buik: idd bij vlagen. Zullen idd de darmen nog wel zijn. Vorige zwangerschap nooit positie kleding hoeven dragen. Ik deed mijn broek onder mijn buik ging prima. Niet echt een hele grote buik gehad zeg maar. Welterusten dames!
Zwangerschapslijst ♥ 42 dames 16 September: LenP, 26 jaar, 1e kindje ♥ Evaatje, 30 jaar, 3e kindje Vioow1992, ?, 2e kindje MamaSamm, 26 jaar, 3e kindje ♥ True Love, 29 jaar, 2e kindje 17 September: AnoniemMeisje18, 19 jaar, 1e kindje ♥ mamav3, ? ,3e kindje 18 September: Lovely123, 27 jaar, 2e kindje ♥ KellSo, 28 jaar, 2e kindje ♥ naadje53, 26 jaar, 2e kindje ♥ 19 September: piccolina, 32 jaar, 2e (eigenlijk 3e)kindje ♥ Lief87, 26 jaar, 1e kindje ♥ 20 September: Mira85, 29 jaar, 2e kindje Tralalala, 29 jaar, 2e kindje ♥ Tylmare, 26 jaar, 1e kindje ♥ Zwaluw1989, 25 jaar, 2e kindje 21 September: Happy 2013, 32 jaar, 2e kindje ♥ Lieverd86, 28 jaar, 2e kindje Ilona0, 32 jaar, 1e kindje ♥ Woepietje, 33 jaar, 2e kindje 22 September: EllesAdam, 26 jaar, 1e kindje Evelien21, 29 jaar, 3e kindje 23 September: madelief1984, 31 jaar, 1e kindje 24 September: Loezzz, 30 jaar, 3e kindje ♥ tazzie, 35 jaar, 2e kindje Meis1987, 27 jaar, 2e kindje KimBeau, 25 jaar, 3e kindje Lolalilly, 24 jaar, 1e kindje 25 September: List, 30 jaar, 3e kindje ♥ Parijs78, 36 jaar, 1e kindje YvonneA, 31 jaar, 1e kindje ♥ 26 September: Sudukelle, 28 jaar, 1e kindje 27 September: Mnonb, 28 jaar, 2e kindje 28 September: 29 September: Lentefris, 34 jaar, 4e & 5e kindje ♥ & ♥ minniemo, 27 jaar, 1e kindje 30 September: Zon79, 35 jaar, 2e kindje ♥ Kaaat, 28 jaar, 3e kindje ♥ Datum onbekend: Alou, 26 jaar, 1e kindje ♥ Assepoester74, 40 jaar, 3e kindje Saartje5, 33 jaar, 2e kindje Vgirl85, 29 jaar, 2e kindje Mira30, 34 jaar, 3e kindje ♥ of ♥ = vermoeden meisje of jongen 6 Sterretje's * * Simmer 4+3 wk * Klaver85 6+3 wk * Maev 7+5 wk * Pippers 6 wk bbz * Mamaartje * Rianne29 Afspraken: Februari: 23-02-2015 - Parijs78 - intake VK + 1e echo 23-02-2015 - Saartje5 - 2e echo 23-02-2015 - True Love - termijnecho 23-02-2015 - MamaSamm - intake + echo 24-02-2015 - Happy 2013 - Intake VK 24-02-2015 - Alou - extra echo 24-02-2015 - madelief1984 - termijnecho 26-02-2015 - LenP - 12 weken echo + afspraak VK 26-02-2015 - KimBeau - 2e echo 27-02-2015 - List - 2e echo 27-02-2015 - Tylmare - termijnecho Maart: 02-03-2015 - Woepietje - termijnecho (2e echo) 02-03-2015 - Alou - termijnecho 02-03-2015 - Lieverd86 - termijnecho 02-03-2015 - YvonneA - termijnecho 03-03-2015 - KellSo - echo 04-03-2015 - Lief87 - termijnecho 04-03-2015 - AnoniemMeisje18 - termijnecho 04-03-2015 - Zon79 - extra echo 06-03-2015 - Happy2013 - 12 weken echo 06-03-2015 - meis1987 - termijnecho 09-03-2015 - Parijs78 - 1e echo 09-03-2015 - piccolina - nekplooimeting & arts 09-03-2015 - minniemo - echo 10-03-2015 - Lovely123 - controle VK 10-03-2015 - Mira85 - 12w echo (3e echo) + afspraak gyn 11-03-2015 - Kaaat - termijnecho 13-03-2015 - Alou - extra echo 13-03-2015 - madelief1984 - nekplooimeting 14-03-2015 - Lentefris - termijnecho 16-03-2015 - Alou - controle afspraak/gesprek 16-03-2015 - AnoniemMeisje18 - geslachtsbepaling 18-03-2015 - Zon79 - controle VK 19-03-2015 - MamaSamm - afspraak VK 20-03-2015 - Happy2013 - extra echo 30-03-2015 - piccolina - extra echo & arts 15 wk ivm miskraam 30-03-2015 - Lovely123 - geslachtsbepaling April: 11-04-2015 - Happy2013 - geslachtsbepaling Wil je ook op de lijst of een afspraak erbij zetten? Zet het in in kleur bij je bericht dan zet ik (Lovely123) het op de lijst
Even snel de lijst bijgewerkt.. En duik zo mijn bedje in. Heb denk ik teveel gedaan vandaag..dus de vermoeidheid slaat nu toe. Hier ook een heel wisselend darmen buikje, vooral savonds moet ik gewoon mijn broeksknoop open gooien Volgens mij kwam bij mijn dochter met 13 weken ongeveer de "harde rand" boven mijn schaambot vandaan en werd het toen een "echt" buikje.. En vanaf toen positie jeans en broeken gaan dragen, zit zoveel fijner! Welterusten allemaal dames!
Goedemorgen Vind idd dat we een leuke club hebben hier Ik heb savonds soms ook echt aan een buikje, maar sochtend is er nog niets te zien. En per avond verschilt het ook echt, hoe meer ontspannen, hoe groter de buik. Heb nog geen rare eetgewoontes, bij de andere 2 ook niet. Eet wel wat meer, probeer er wel op te letten. Ach als het gezonde dingen zijn, zijn het meestal juist niet natuurlijk. Moeheid is hier echt killing! Echt verschrikkelijk, veel erger dan bij de andere 2!!! Ow ik kijk de dagen echt wel tot 11 maart!!!!
Ga je een avondje weg en wat wordt er weer een hoop gezellig gekletst! Lag om 00.00 uur in m'n bed en vanochtend om 8uur weer fris en fruitig op m'n werk! Helpt ook niet echt mee voor die vermoeidheid.. Voel me echt een oud wijf zo moe. Hopelijk wordt dit snel minder! Mijn darmenbuikje is volgens mij ook echt al flink zichtbaar. Ben erg slank, dus heb het gevoel dat iedereen het al kan zien. M'n man vind van niet trouwens, haha! Miss wil ik het gewoon zien?! Hebben gister tapas gegeten, maar was toch echt wel blij dat ik een makkelijk jurkje aan had en ik gewoon lekker ongegeneerd m'n buik kon ontspannen zodat niemand het kon zien en ik geen broek aan had die ik los moest maken! Ik ontplofte bijna! Ik ben op dit moment echt gek op kaas! Normaal drink ik heel veel thee en eet ik veel fruit maar daar heb ik nu juist helemaal geen zin in.. Heb maar verse fruitsappen in huis gehaald. Die drink ik wel en krijg ik toch m'n portie fruit binnen! Wij gaan het vanmiddag aan 2 goede vrienden van ons vertellen. Denk dat ze het stiekem al wel verwachten! Leuk! Volgende week mijn broers en de rest pas na 12 a 13 weken. Vind ik een fijner gevoel.
Goedemorgen, Pfff ik ben echt zo verkouden! Jaren niet zo last van gehad. Mega niesbuien en de zakdoeken zijn niet aan te slepen. Had vanmorgen echt flinke hoofdpijn dus toch maar een paracetamol genomen. Hou er niet van maar was geen doen meer. Wij gaan het vanmiddag ook aan goede vrienden vertellen. Maar eerst moet manlief nog een wedstrijd tennissen. Gisteren ook, was erg gezellig, alleen de halve familie doet ook mee aan dat toernooi en die kwamen daar dus s'avonds allemaal en ik heb avonds ook echt een hele dikke buik (we willen het pas met 12 weken aan de rest van de familie vertellen)Gewonen broeken zitten niet lekker meer. Heb al wel 2 spijkerbroeken van mamalicious gekocht op ikenmijnkind.nl ,scheelde echt een hoop met bijv prenatal. Maar vind het zo gek om nu al met positiekleding te lopen! Ben nu pas 8+5 Verder voel ik me echt prima, alleen maar erg moe. Heb geen kwaaltjes en soms vind ik dat heel griezelig. Ook al zegt de verloskundige dat het niets uitmaakt... Probeer er toch maar van te genieten zo langzamerhand.. Zijn jullie nog erg bang dat het misgaat nu? Ik heb nu 2 weken tussen de echo's zitten en ben soms ineens heel angstig dat het hartje straks niet meer klopt. Niet dat ik er iets aan kan doen, maar toch...
Hallo dames, Hier weer een berichtje van mij, ik ben de laatste tijd weinig online geweest. Ik zat niet lekker in mijn vel. Heel veel spugen en last van mijn darmen. Het gaat gelukkig nu iets beter. Ik heb dinsdag ook mijn intake bij de VK gehad. Alles was in orde en als alles goed gaat mag ik gewoon thuis bevallen. Wij hebben boven geen stromend water. Maar hier doen ze gelukkig niet moeilijk over. Echo Ik heb mooie echo's voorbij zien komen. Gefeliciteerd dames! Wij hebben donderdag de termijn echo. De kindjes gaan mee ik ben benieuwd wat ze er van vinden. Buik Mijn buik is echt mega! Ik heb vaak al een positie broek aan. Wij hebben het ook al aan iedereen verteld. Gelukkig alleen maar positieve reacties! Gaan er ook dames naar de negen maanden beurs?
@kaas, hier gelukkig niet Ik heb nu helemaal niet zo veel trek @Zon79, spannend! Ik voel me hier ook prima en de vermoeidheid en pijn in mijn borsten nemen ook af maar volgens mij is dat ook vrij normaal. Je onzekerheid snap ik helemaal bij dl heb ik dit de hele zwangerschap gehad, alsof ik al wist wat er ging gebeuren. Maar dit is gelukkig wel goed afgelopen al was de weg wel lang en hard. Hierdoor is de zwangerschap wel veel langs me heen gegaan en dat vind ik wel zonde. Hoop dat ik er dit keer meer van kan genieten zeker omdat dit zo goed als zeker mijn laatste zwangerschap is. En hoe hard het ook klinkt er kan altijd iets gebeuren, zelfs als ze er al zijn. Probeer dit van je af te zetten, hoe moeilijk ook @list, gelukkig voel je je weer wat beter, nu volhouden! @9maandenbeurs, ja ik ga vrijdagavond, zin in bij dl ook geweest maar toen was ze er al en lag ze in het ziekenhuis. Wel anders nu ik zwanger ben denk ik
Hier dus echt exact hetzelfde! En dan met name smeerkaas (de cheese dippers liggen al in de koelkast ) Ook heb ik inderdaad minder zin in thee/water(normaal een enorme theeleut) en koop, als het even kan, een liter sinaasappelsap die je zelf perst in de winkel. Die gaat dan ook dezelfde dag schoon op!