Haha tylmare, ken je dat stukje uit de film "what to expect when you're expecting"? Die (zwangere) vrouw geeft een lezing die moet gaan over hoe geweldig zwanger zijn wel niet is, terwijl ze opvliegers heeft, zichzelf zojuist heeft ondergepiest en niet te genieten is. Als ze eenmaal losgaat hoe vreselijk het is... Hilarisch!! De moeite waard om die film eens te kijken!! Neem van mij aan : dan val jij vást mee!!
nou,hij was laatst op tv! Maar ik was te moe om hem te kijken, haha! Maar ben nu wel nieuwsgierig nu ik zelf zwanger ben inderdaad Ben benieuwd hoe herkenbaar het is Hij komt op mijn to-do lijstje tijdens de zwangerschap Inmiddels gaat het wel weer hoor, daar niet van, maar dit was mijn eerste huilbui en ik voelde hem al een paar dagen aankomen
@Woepietje gefeliciteerd met je mooie echo! Super fijn om te lezen. Zelfs nog iets later dan je dacht. @vakantie. Texel super leuk maar gaan we 1 mei al een heen als verrassing nemen we mijn zus en nichtje mee. Heerlijk paar dagen genieten. Net zus gesproken en het wordt waarschijnlijk Griekenland. Lekker even naar gegarandeerde zon Fijne avond allemaal Liefs Parijs
Ach Parijs, dan kunnen we elkaar nog tegen komen daar ☺️ Tylmare, hij staat ook op Netflix als je dat hebt?
Mijn echo mevrouw vertelde trouwens dat mijn placenta voor de baby ligt. (als ik het zo goed onthouden heb ) Waardoor ik de baby later pas goed kan voelen. Kan wel maar dan meer bij de zijkanten gaf ze aan als hij/zij aan die kant is.
Hier onze kanjer, zo nog steeds meer via tel. Nu even aan het bijkomen van een gigantische hypo, echt heel naar. Voel me nog steeds alsof ik in een slechte trip zit terwijl ik nog nooit drugs gebruikt heb
Jeetje, wat een rust hier eigenlijk 03-03-2015 - KellSo - echo - veel succes en plezier morgen @bekendmaking, vandaag ook verteld aan sm en broer + sz, ook hier heel positieve reacties. Broer & sz waren in shock, zelf 6 weken geleden ouders geworden @kellso, jazeker! @Lovely, nee, wil jij nog wat afspraken voor mij erbij zetten: 9 maart combinatiest 2 april echo + cervixmeting + DIAB (meting van de baarmoederhals ivm vroeggeboorte dochter) 30 april GUO + DIAB (GUO = uitgebreide echo van 40 minuten) En ik vind ons kindje nu net op een kleine alien lijken of Casper het spookje @Lieverd86, gefeliciteerd @Yoj, welkom en gefeliciteerd, wat een bijzonder verhaal @Parijs78, hoop het ook voor je vriendin @Marijke78, wij rijden een Mitsubishi Outlander op LPG, heerlijke wegligging, wat hoger op de weg, ruim en niet al te duur qua onderhoud. @Alou, gefeliciteerd, mooie foto! En arme leerlingen @Tylmare, ach gossie toch, succes ermee @Minniemo, vervelend he die bouwvak, vond ik wel altijd, drukke en dure periode. @YvonneA, welkom terug en hoe was de echo?
Wat een mooie echo's, duidelijk alweer he! Groeien zo hard onze kleine mensjes... Welkom terug Yvonne, hoe is het met je? Auto, ik heb een fiesta, een fijne, goedkopen en compacte auto. Groot genoeg voor twee kids en een kinderwagen in de kofferbak. Past alleen niet veel meer in dan... Vakantie: wij gaan ook naar de eilanden komend zomer. Griekenland klinkt wel erg lekker trouwens Parijs! Heerlijk vooruitzicht! Nu net in m'n bedje op t werk, nu hopen op een rustige nacht zodat ik een beetje uitgeslapen ben bij de vk morgen haha.. Mijn hormonsters komen ook tevoorschijn.. Vaak voel ik het aankomen en red ik het met tellen tot 10.. Vooral op het werk zeg maar. Maar vooral thuis is ML soms flink de klos, zo sneu. Gelukkig is hij vergevingsgezind ...
Gister na de echo net in staat geweest tot eten en daarna keihard in slaap gevallen. Met als gevolg dat ik om 3 uur snachts heel erg wakker was. Maar gelukkig rond half 5 weer in slaap gevallen. Moet nu weer gaan werken maar kan me er nog niet toe zetten om mijn laptop aan te zetten. Ze wachten maar effe tot ik uitge jetlagd ben. Echo was helemaal goed. Mooie foto ervan maar geen idee hoe ik die hier toe moet voegen. Ik mag 12/3 weer voor 13 weken echo. Beetje vroeg maar die week erop ben ik weer de hele week op een beurs te vinden dus kon ik niet en 14 weken vonden ze te laat voor deze echo. Vriendje kan niet mee, maar ga mijn moeder uitnodigen, zal ze heel leuk vinden! Datum is nu trouwens 24/9 geworden. Wat fijn dat er voor de rest alleen maar goede verhalen en echo's waren. @ woepietje, een vooraanzicht echo heb ik niet, maar zo lijkt het inderdaad wel een beetje alien
Hoi dames Ik heb vandaag eindelijk na 2 weken kiespijn de tandarts gebeld 😁 Brrrr! Ben echt een schijtluis! Ben ook benieuwd wat ze wel en niet mogen ivm zwangerschap! Ik ga me ff mentaal voorbereiden 😉
Sterkte bij de tandarts!!! Volgens mij mogen ze alles gewoon doen. Of je er op zit te wachten in een tweede. Zijn jullie ook zo klaar met zeiken in een maatbeker? Was het helemaal vergeten door mijn trip maar vind het nu alweer vervelend. Hoe lang moet dat eigenlijk?
Totaal geen problemen mee omdat ik weet waar ik het voor doe! Je mag meedoen tot 16 weken. Gefeliciteerd dames met mooie echo's!! Meis stertke bij de tandarts!
Fijn die goeie echo's weer! Haha ik ben ook klaar met die maatbeker! Doe t nog wel maar spijbel soms wel.. Ik heb sinds paar dagen enorme last van mn darmen. Vooral savonds. Lijkt wel 8 maanden zwanger dan. Hebben jullie dat ook? Ook veel spierpijn. Als die 12weken erop zitten ga k me eerst is flink laten masseren. Wij gaan eind mei n weekje naar mallorca. Heb n heel chill hotel gevonden in de bergen met zwembad, spa en alle luxe. Heerlijk! Ff n weekje nog samen genieten.
@meis1987, sterkte, ik heb ook echt een hekel aan de tandarts - fotot's maken mag volgens mij niet @YvonneA, soms wel maar net wat Zon79 zegt, het is voor zo'n mooi doel met relatief weinig moeite. Omdat ikzelf zo makkelijk zwanger ben geworden vind ik dit het minste wat ik doen. En volgens mij is het ook tm 16 weken @Madelief, als je je gaat laten masseren wel zeggen dat je zwanger bent! En ja, ik herken het van die darmen, als ik thuis ben komt mijn alien tot leven Klinkt heerlijk je vakantie veel plezier. 04-03-2015 - Lief87 - termijnecho 04-03-2015 - Tylmare - bloedprikken combinatietest 04-03-2015 - AnoniemMeisje18 - termijnecho 04-03-2015 - Zon79 - extra echo 04-03-2015 - Ilona0 - termijnecho 04-03-2015 - Lief87 - termijnecho Veel succes en plezier morgen dames, hoop afspraken. Ik had net nog even het ziekenhuis gebeld en de PRINT afspraak die wij hebben as maandag is uitleg over de verschillende soorten prenatale onderzoeken die er zijn. Pas daarna kan eventueel de combinatietest gepland worden.
Dank je wel! Ik hoop dat ik hier morgen goed nieuws kan mededelen...Heb al 2,5 week geen echo gehad, vind het toch wel een beetje spannend hoor
Meis1987 succes bij de tandarts, zijn zeker geen fijne dingen! Ik mag vanaf morgen in een kannetje gaan plassen! Wilde me pas opgeven vanaf 10 weken al vind ik het nog steeds erg spannend. Wil niet voor een 3e keer willen afmelden! Maandag mag ik weer voor een echo! Een hoop echo's morgen, leuk!
@Ilona, grappig hoe snel je ook aan echo's went. Ik hoop met je mee. Ik heb ze nu om de 4 weken en hoe gek het misschien ook klinkt, ik had er liever maar 2/3 in totaal want dat betekent dat je 'gezond' bent. Meerdere echo's zijn helaas vaak niet voor de lol Iedere echo brengt weer spanning met zich mee omdat je weet waarvoor het is. Dus ik snap jouw spanning nu ook zeker! Want normaal gesproken heb je toch rond de 9 weken, 12 weken bij combitest en 20 weken een echo? En dan daarna alleen maar als er iets is? Of heb ik het fout?
Ik had er 1 met 6, 8, 10 en straks bij 12 de 13 weken echo. Mijn verloskundige is duidelijk dol op echo's. En ik vind het totaal niet erg.