Fijn weer de goede echo's! Ik heb ook al zwanger schapsboxen aangevraagd. Had zin in kadootjes haha. 18 maart heb ik mn eerste afspraak bij de de verloskundige dit ipv gynaecoloog waar ik tot de nekplooimeting bij ben. Ik ben dit jaar gestopt met Facebook dus kan helaas niet mee doen. Hopelijk blijven er hier nog wat meiden over
En het gaat maar door. Haha. Heb weer mooie echo's zien langskomen, helemaal super! FB doe ik niet mee, maar er moet natuurlijk ook wat achterblijven voor op dit forum Kids mee naar vk? M'n oudste gaat nu naar school, maar de jongste neem ik gewoon mee. Eerder ging de oudste ook altijd mee, vond hij geweldig. Ze hebben er ook genoeg speelgoed, dus hij vermaakte zich wel. Babyboxen hier ook weer aangevraagd, en de doos van babydump al opgehaald. Vind hem elke keer beter worden Hier nog wachtend op uitslag van de vlokkentest. Uiterlijk dinsdag, maar voorheen al bericht op vrijdag gehad.. Dus hoop nu ook!
Pffft ik ben trouwens jaloers op degene die zich al beter beginnen te voelen! Ik heb juist het gevoel dat ik alleen maar meer en sneller moe ben. ook heeft het vele lopen en tillen veel effect op hoe ik me lichamelijk voel. voorlopig ga ik iets minder uren en minder flexibel werken. heb echt uitrustdagen nodig!
Ik ben ook nog erg moe hoor! Na n dag werken lig ik kapot op de bank en heb mn vrije dagen ook nog om bij te komen. Zal straks wel wat beter gaan denk..
Hallo dames, fijn weer al die goede echo's! Het zijn er weer steeds meer.. Yoj, wat een verhaal zeg. Mooi dat jullie zo'n diversiteit in jullie gezin hebben. En dat iedereen zo welkom is. Ik werk dan in de jeugdzorg maar het is altijd fijn om te zien dat kindjes een fijn en veilig thuis kunnen vinden!! @zwangerschapsdozen, nog niet aangevraagd, ga ik nog wel doen. Kraamzorg wel aangevraagd, telt dat ook? Hahaha @kind mee naar vk, ik neem haar wel mee! Wil niet steeds oppas moeten regelen en vind het voor haar proces op belangrijk. @fb, ik ga denk ik ook niet mee. Mammasamm, succes met het wachten..! Spannend zeg! Ook voor jullie Zon! Lijkt me heel lastig om de uitslag pas zo 'laat' in de zwangerschap te horen... Tylmare, knap van je dat je je grens hebt aangegeven.
Het is niet echt een kwestie van mijn grens aangeven maar me online via het werknemersportaal mezelf vaker "dicht zetten" Want echt.. regelmatig discussie met de planning over grenzen aangeven want ze willen áltijd dat je erover heen gaat. Ben dus gewoon eigenwijs bezig en binnenkort maar eens afspreken met mijn manager.
Zwangerschapslijst ♥ 43 dames 10 September: LenP, 26 jaar, 1e kindje ♥ 14 September: MamaSamm, 26 jaar, 3e kindje ♥ 16 September: Evaatje, 30 jaar, 3e kindje Vioow1992, ?, 2e kindje True Love, 29 jaar, 2e kindje 17 September: mamav3, ? ,3e kindje Alou, 26 jaar, 1e kindje ♥ 18 September: Lovely123, 27 jaar, 2e kindje ♥ naadje53, 26 jaar, 2e kindje ♥ naliey, 27 jaar, 1e kindje Ilona0, 32 jaar, 1e kindje ♥ 19 September: piccolina, 32 jaar, 2e (eigenlijk 3e)kindje ♥ Lief87, 26 jaar, 1e kindje ♥ KellSo, 28 jaar, 2e kindje ♥ 20 September: Mira85, 29 jaar, 2e kindje Tralalala, 29 jaar, 2e kindje ♥ Zwaluw1989, 25 jaar, 2e kindje Lieverd86, 28 jaar, 2e kindje 21 September: Happy 2013, 32 jaar, 2e kindje ♥ Marijke78, 36 jaar, 2e kindje Tylmare, 26 jaar, 1e kindje ♥ 22 September: EllesAdam, 26 jaar, 1e kindje Evelien21, 29 jaar, 3e kindje 23 September: madelief1984, 31 jaar, 1e kindje 24 September: Loezzz, 30 jaar, 3e kindje ♥ tazzie, 35 jaar, 2e kindje Meis1987, 27 jaar, 2e kindje Lolalilly, 24 jaar, 1e kindje YvonneA, 31 jaar, 1e kindje ♥ AnoniemMeisje18, 19 jaar, 1e kindje ♥ 25 September: Parijs78, 36 jaar, 1e kindje woepietje, 33 jaar, 2e kindje 26 September: Sudukelle, 28 jaar, 1e kindje 27 September: Mnonb, 28 jaar, 2e kindje 28 September: list, 30 jaar, 3e kindje ♥ Yoj, 27 jaar, 4e kindje 29 September: Lentefris, 34 jaar, 4e & 5e kindje ♥ & ♥ minniemo, 27 jaar, 1e kindje 30 September: Zon79, 35 jaar, 2e kindje ♥ 4 Oktober: KimBeau, 25 jaar, 3e kindje Datum onbekend: Assepoester74, 40 jaar, 3e kindje Vgirl85, 29 jaar, 2e kindje Mira30, 34 jaar, 3e kindje ♥ of ♥ = vermoeden meisje of jongen 8 Sterretje's * * Simmer 4+3 wk * Klaver85 6+3 wk * Maev 7+5 wk * Pippers 6 wk bbz * Mamaartje * Rianne29 * Saartje5 9 wk * Kaaat Afspraken: Maart: 06-03-2015 - Happy2013 - 12 weken echo 06-03-2015 - meis1987 - termijnecho 06-03-2015 - naliey - echo 09-03-2015 - Parijs78 - termijnecho 09-03-2015 - piccolina - nekplooimeting & arts 09-03-2015 - minniemo - echo 09-03-2015 - woepietje - combinatietest 10-03-2015 - Lovely123 - controle VK 10-03-2015 - Lief87 - nekplooimeting 10-03-2015 - Mira85 - 12w echo (3e echo) + afspraak gyn 11-03-2015 - MamaSamm - GUO 11-03-2015 - Ilona0 - nekplooimeting 12-03-2015 - Marijke78 - termijnecho 12-03-2015 - KimBeau - termijnecho 12-03-2015 - YvonneA - 13 weken echo 13-03-2015 - Tylmare - nekplooimeting 13-03-2015 - Alou - extra echo 13-03-2015 - madelief1984 - nekplooimeting 14-03-2015 - Lentefris - termijnecho 16-03-2015 - Alou - controle afspraak/gesprek 16-03-2015 - Evaaatje - nekplooimeting + 13 wk echo 18-03-2015 - Zon79 - controle VK 18-03-2015 - Tylmare - 2e controle VK 18-03-2015 - AnoniemMeisje18 - geslachtsbepaling 18-03-2015 - madelief1984 - eerste afspraak VK 19-03-2015 - MamaSamm - afspraak VK 20-03-2015 - Happy2013 - extra echo 20-03-2015 - minniemo - intake & 1e controle VK 23-03-2015 - Parijs78 - combinatietest 24-03-2015 - Happy2013 - controle VK 26-03-2015 - LenP - echo + controle 26-03-2015 - minniemo - combinatietest 30-03-2015 - piccolina - extra echo & arts 15 wk ivm miskraam 30-03-2015 - Lovely123 - geslachtsbepaling April: 01-04-2015 - Lief87 - controle VK 02-04-2015 - Lieverd86 - controle VK 02-04-2015 - woepietje - echo + cervixmeting + DIAB 11-04-2015 - Happy2013 - geslachtsbepaling 11-04-2015 - Alou - geslachtsbepaling 30-04-2015 - woepietje - GUO + DIAB Mei: 04-05-2015 - Lief87 - 20 weken echo Wil je ook op de lijst of een afspraak erbij zetten? Zet het in in kleur bij je bericht dan zet ik (Lovely123) het op de lijst
Lief87 mooie echo! Yoj Wow bijzonder zeg. Lijkt me ook wel heel leuk zo'n divers gezin! Al ijkt het me ook best zwaar om kindjes die al zo veel hebben meegemaakt een thuis te geven.. Hoe komt het trouwens dat je zo laat pas achter je zwangerschap bent gekomen? Heb je zo'n onregelmatige cyclus? MamaSamm spannend dat wachten.. Ik duim voor jullie! Hier de vorige keer de Babydump doos niet opgehaald, hoorde ik van anderen dat het de "beste" is onder de gratis dozen, baalde ik wel ff van. Dus dit keer haal ik hem ook op
Haai meiden, wat een mooie echo s allemaal!.. lees al een tijdje mee hoor.. maar zet nu toch maar de.stap om lekker mee te kletsen.. hier wat over mij ook voor de lijst ben 23 jaar en heb al een superlief zoontje van 2,5 jaar ..ben 19 september uitgerekend. heb vorig jaar mei en oktober allebei zo rond de 7 weken een miskraam gehad.. bij de.eerste moest ik zelfs een curretage ondergaan, bij de.2de.ging het.vanzelf..mijn afspraken: 26 maart controle verloskundige en 8 mei 20weken echo. .. vandaar dat ik nu pas begin mee te kletsen.. wou het effe.afwachten maar heb bij 7 weken en 10 weken al een hele mooie echo gehad.. hij/zij was heel druk aan het zwaaien hihi .. .. effe daarnaast iets.genants irritants.. misschien hebben er meerder lastvan :s heb nogal last van verstopping.. kan zo een hele week geen ontlastig hebben met soms supererge krampen tot gevolg.. neem er echt.de.tijd voor maar lukt gewoon niet.. heb al roosvicee laxo geprobeerd maar helpt niet echt, iemand nog andere.tips?
@sabjetrys, welkom en gefeliciteerd. Ik doe altijd een eetlepel gebroken lijnzaad in mijn yoghurt, dat deed ik altijd al voor dagelijkse vezel gehalte en helpt ook voor je darmen. Bij supermarkt ligt het bij de gezondheids dingen. Ben naam even kwijt. Succes!
Wow weer een aantal mooie echo's! Yoj, wat een bijzonder verhaal over jullie mooie samengestelde gezin. Sabjetrys Welkom en gefeliciteerd! Ik heb ook echt heel erg last van obstipatie. Veel fruit met schil eten, veel water drinken, ontbijtkoek eten, veel vezels en pruimen. Mocht dat allemaal niet werken kun je altijd nog een laxeerdrankje nemen. Kun je gewoon bij de apotheek of drogist krijgen. Volgens mijn verloskundige kan dit echt geen kwaad. babyboxen, Ik heb ze allemaal aangevraagd behalve van de babydump. Kraamzorg is ook alweer geregeld en ook de bevestiging al binnen. Ik wil tegen de tijd ook wel mee naar Facebook. En voor het lijstje 17 maart controle vk 11 april geslachtsbepaling Wij doen behalve de 20 weken echo geen onderzoeken.
Welkom Sabjetrys! En inderdaad veel vezels eten! Bij mij wisselt het heel erg. Ene dag is het dun andere dag obstipatie, heel vervelend! Was ik trouwens net een week van mijn verkoudheid en het hoesten af, begin ik nu gewoon weer opnieuw Heb er normaal echt nooit zo vaak! Hoor trouwens ook goede dingen over de babydump doos. Dus die wil ik ook ophalen als we voor een kamertje enzo gaan kijken Heb er nu al zin in!
Sabjetrys, welkom. Wat fijn dat tot nu toe de echo's goed zijn. Lijkt me heel spannend na twee miskramen... Wat betreft obstipatie, idd alle genoemde tips, regelmatig bewegen (hardlopen hielp mij vroeger) en anders ff langs de HA. Die kan ook wat voorschrijven wat veilig is tijdens de zwangerschap. Tylmare, wat vervelend dat het zo moet, dat ze get. Niet gewoon accepteren.. Toch vind ik het juist goed van je dat je het toch doet. Je zou ook overruled kunnen worden door hun eisen maar je koest voor jezelf. 👍 Echo dames, succes vandaag!! Ik moet volgens mij 7 april weer voor controle.. Zo uit m'n hoofd. Deze week veel werken, Pfff komt m'n humeur niet ten goede, constant het gevoel dat ik te kort doe, wat vergeet of op meerdere plaatsen tegelijk zou moeten zijn.. Nog even volhouden tot morgen en dan zondag lekker vrij..
Volgens mij verstopt ontbijtkoek juist? Hier helpt gedroogde pruimen en gebroken lijnzaad als een tierelier! Ik heb ook wel eens gehoord dat in de ochtend 3 glazen lauw water goed helpt. Maar daar werd ik zelf misselijk van... Fijne dag allemaal, mooi zonnig weekend staat voor de deur!!
06-03-2015 - Happy2013 - 12 weken echo 06-03-2015 - meis1987 - termijnecho 06-03-2015 - naliey - echo Veel plezier & succes met jullie afspraken vandaag!
Welkom Sabjetrys! Verstopping, juist geen last van! Elke dag netjes naar de wc.. Maar ik weet dat dit van een op andere dag ineens kan veranderen En succes met de echo's vandaag dames! Hier mooi nieuws, gister 17.15 toch ineens telefoon.. Uitslagen waren goed en we krijgen een meisje <3
Sabjetrys Welkom! Leuk dat je mee komt schrijven. Babyboxen Ja heb al even rond gesneuveld welke waar te halen is. Cyclus Ben al bijna 7 jaar gestopt met de pil. En ben lichamelijk heel stres gevoelig, val snel af word lijkbleek. En mijn cyclus is niet heel onregelmatig. Maar hoe het ook niet super goed bij want we hadden de hoop om zwanger te worden al een beetje opgegeven. maar werd dus wel 'ongesteld' lichtelijk maar heb wel Vaker dat ik heel lichtelijk maar 1 á 2 dagen bloed. Ik vond het dus niets raars. Als mijn moeder niets had gezegd denk ik dat ik nog een tijd had kunnen doorlopen. Mijn gezegde werd even tegen mij gebruikt dus ; Mama know's best. werk Grrrrrrrr!! Op het werk voelen ze de bui al hangen dat ik binnenkort weg ga. Zit er over te twijfelen sinds we van de adoptie. Ér is altijd gesodemieter op het werk, nu lopen ze al te zeuren over de zwangerschaps verlof..NU al! En moet volgende week met dokter naar de dokter voor haar arm, vroegen ze kan je man dat niet voor 1 keer doen? NEE! En heb sinds het misgaan van de adoptie gezegd; als Wij telefoon krijgen dat we hem kunnen ophalen dan ga ik. Al is het onbetaald verlof. Net doen of er voorbij 10 anderen zijn, maar paaltje bij puntje dan bellen ze mij en met paniek ook. Is een andere vrouw aangenomen die een deel van mijn werk moest doen want er was gewoon té veel werk. Ze weet alles beter maar als het er op aan komt... En ze weten dat ik niets heb te vrezen kwa werkloos thuis komen te zitten. Vrijdag is mijn vrije dag, 8 uur telefoon zou je asjeblieft een halve dag willen komen? NEE. Zo klaagmodus uit. Man is ook thuis. Kwam gister uit het werk bijna kruipend thuis zo'n last van de knieeen. Gebeurd vaker wat regelmatig iedere week wel 2 keer. Na lang aandringen gaat hij vandaag met dochter naar de dokter voor haar arm en gaat het wederom van zijn knieën aangeven. Mooi klote, zijn verzekerd maar de eerste maand thuis is voor ons zelf.