He dames, Ik kom af en toe nog even meelezen hoe het met jullie gaat. Wat verdrietig dat er meerderen nog afgevallen zijn nadat ik de groep verlaten heb. Wordt altijd verdrietig als ik die verhalen lees. Bijna iedereen is nu de 12 weken grens gelukkig gepasseerd wat het genieten een stuk makkelijker maakt lijkt me.. Hier nog niet weer zwanger, was ook wat te mooi voor woorden geweest dat het zo snel weer raak zou zijn, best even moeilijk maar ik heb nog steeds de hoop dat ook wij in 2015 ouders mogen worden (nog 1 kans).. Succes met jullie zwangerschap, ik vind het leuk om jullie af en toe nog te volgend, krijg er hoop en vertrouwen door omdat ook bij jullie veel zijn die een lang traject hebben afgelegd voordat ze eindelijk mogen genieten van dit wonder!! Liefs S.
Ik heb zelf liever Facebook.. Weet niet wat de anderen vinden van whatsapp? Maar persoonlijk vind ik FB gezelliger en overzichtelijker. Simmer Leuk dat je nog eens langskomt hier Jammer dat je nog niet zwanger bent, ik duim heel hard voor je dat het snel raak is bij jullie. Het is je gegund!
Ok, dan maak ik hem aan Wie er bij wilt mag mij even een PB'tje sturen met daarin de naam waarop ik je kan vinden op Facebook. Ik moet volgens mij wel een vriendschapsverzoek sturen, anders kan ik geen geheime groep aanmaken. Het kan ook wel zonder vriendschapsverzoek, maar dan is het een besloten groep (die is wel zichtbaar voor anderen)
Klopt, voor een geheime groep moet je vrienden worden. Maar je kan elkaar ook meteen weer ontvrienden. (Vind ik niet nodig hoor) een besloten groep kan iedereen zien als je lid wordt dus daar ga ik niet bij. Ik ga je een pb sturen. Nu maar hopen dat er geen bekenden bij zitten 😁 Ow en Facebook vind ik ook leuker dan app!
Fijn om te lezen Saartje en Simmer dat jullie door onze berichten positief blijven. Dat 2015 ook een mooi baby jaar voor jullie mag worden, zoals Lovely ook al zei het is jullie zo onwijs gegund!! Mijn voorkeur gaat ook uit naar Fb ipv app
Saartje en Simmer, wat knap dat jullie nog lezen hier. Ik zou dat niet kunnen geloof ik. Ik hoop echt dat het snel raak is voor jullie..
Simmer, ook goed om weer wat van jou te horen! Mijn duimen draaien voor een 2015 kindje, het is je gegund! Hier even 2 totale uitersten gehad vandaag Even in de stad geweest en op de fiets naar huis ineens enorm trek in dat broodje bapao wat nog ind e koelkast lag. Bij thuiskomst bleek vriend hem te hebben opgegeten. Kon wel janken! én! Net de uitslag binnen (zo snel!) van de combinatietest. Voor alle 3 de trisomieën een kans kleiner dan 1 op 5000! Vreugdesprongetje! Nu kon ik wel janken van geluk Voorkeur gaat trouwens ook uit naar facebook
@FB, ja leuk, liever dan Whatsapp, dat kan altijd nog als daar echt behoefte aan is. Bij de groep van mijn dochter is er een Whatsapp groep aangemaakt na mijn vroege bevalling @Lovely123, geef je een seintje als je de groep aanmaakt ? En hoe gaan we hem noemen, gelijk aan de groep hier ??? @Simmer, sterkte en hopelijk voor jou weer snel raak @Tylmare, wat balen van je broodje En wat fijn van de uitslag!
Wat fijn dat je een goede uitslag hebt gehad Tylmare! FB: Ik zal vanavond iedereen opzoeken en toevoegen bij de groep
Bij deze de foto van mijn 12 weken echo. Ik heb afgelopen keer ook een filmpje gemaakt omdat mijn vriend er niet bij kon zijn. Hij gebruikte mij de hele tijd als glijbaan. Deze kan je hier bekijken: https://www.dropbox.com/s/myn10a2a6l9n2u9/2015-03-12%2014.06.29.mp4?dl=0 Vandaag met vriend toerist gespeeld in Rotterdam. Om half 11 gingen we er heen. Om half 5 kon je me opvegen. En dat terwijl ik dacht lekker in de stad te gaan eten en 's avonds ook nog wat leuks te gaan doen. Dat word nu lekker filmpje op de bank. Ook leuk maar niet wat ik voor ogen had. Wel een leuk kadootje gekocht voor hem: bol.com | Zo doe je dat - Papa, Shawn Bean | 9789089894922 | Boeken
@YvonneA, mooi hoor, filmpje kijk ik later even. Fier, kom je uit het zuiden des lands ??? Of uit Belgie???Rotterdam is leuk, ben je bij de Markthallen geweest? Ja, zwanger zijn is best zwaar soms. Bij dochterlief ging het rond deze periode over maar nu, pffffffffffffffffffff. Gelukkig had zij hier vandaag een slaapdagje, om 11:30 uur erin, om 13:00 uur uurtje eruit omdat ze niet ging slapen en nu pas na 18:00 uur eruit. Hoop dat de nacht goed gaat, vrees er wel een beetje voor. We zien wel, ze zal het wel nodig gehad hebben. Ik heb ook heerlijk 2 uurtjes geslapen, heel fijn. Als het mogelijk is kan ik jullie dat allemaal aanraden.
Als je heel goed naar de echo kijkt zie je iets staan over Ijssel en Lek streek. Ik woon inmiddels in de buurt van Rotterdam. Kom er origineel ook vandaan maar heb een tijd in het gooi gewoond. Mijn bedrijf zit wel in het zuiden van het land en fier vind ik gewoon een heel mooi woord. Kan me lastig voorstellen hoe je zwanger zijn combineert met nog een kleine in huis. Die houd vast geen rekening met hoe jij je voelt. Vind mijn vriend al zwaar. Alleen de middagdutjes lijken me handig, zou ik direct bij aansluiten En de markthal heet in Rotterdam Groentegrot en ja daar zijn we geweest, maar ik vond het echt veel te druk. Ga nog wel een keer doordeweeks als ik verlof heb
Wat fijn tylmare die goede uitslag!snel idd.bij mij zou t n week duren voor k post krijg. Spannend! Mooi filmpje yvonneA!onze kleine deed dat ook dat glijden. Ziet et zo grappig uit! Ik vandaag ook n mindere dag.erg moe,misselijk en hoofdpijn. Rustig aan maar. K ga toch ook mee naar fb!
Nou dames die mij een PB hebben gestuurd: jullie hebben een vriendschapsverzoek op Facebook Alleen Sabjetrys ik heb jou even een pb terug gestuurd want weet niet of ik de juiste heb YvonneA Super leuk dat filmpje!
@Lovely123 haha is goed.. ik ga nu even kijken.. ( ben namelyk niet.zo handig met.die priveberichten enzo hier via zp haha
Wow in ene weer 3 pagina's bij moeten lezen! Net een gezellige babyshower gehad! Nu dus lekker met de beentjes omhoog. Manlief is uit eten met vrienden dus lekker even avondje alleen. Morgen weer werken dus op tijd mn bed in denk ik. Loveley123 ik stuur jou zo een persoonlijk bericht van fb! Leuk!
FB gezien, gezellig Damn kan niet ver terugkijken en nu weet ik niet op wie ik allemaal moet reageren...sorry! In elk geval thnx voor meedenken. Denk ook inderdaad dat het bandenpijn was. Na dubbelgevouwen op de bank te hebben gelegen ging het beter! Dames die hier weer even kwamen kijken hoe het met ons zwangeren gaat. Heel sterk dat jullie het aankunnen. Ik wens jullie spoedig een goede zwangerschap toe! Dat het de volgende keer beter mag aflopen. Tylmare wat super van de snelle goede uitslag! Lekker genieten Sorry als ik iemand vergeten ben..