16 t/m 30 September 2015 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lovely123, 10 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Mooie foto Minniemo! Wow! @ Lovely dankjewel tis gelukt!
    Hoe gaat het met jullie buikjes? Begin te merken dat de mijne nu wel een beetje gaat komen. Eigen broeken kan ik nog wel gewoon aan maar ik merk dat het eind van de dag het niet meer heel erg lekker zit haha.

Ze hebben bij mij bin de combinatie test een cyste gevonden. Iemand van jullie hier ervaring mee? 1 april met de controle gaan ze deze weer bekijken. 3 april hebben we onze geslachtsbepaling echo! Spannend!

2. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Mooie foto Minniemo!

Buikje is hier nog steeds flink "bol"
    Werkte gister op een andere locatie dan waar ik normaal werk en raakte in gesprek met een zwangere waarbij ik dus vertelde dat ik zelf ook zwanger was.
    "Ik dacht het al maar durfde het niet te vragen!"
    Was de reactie... vanwege mijn buik dus :p

Ouders op mijn werk zijn inmiddels ook ingelicht, maar die zal ik pas volgende week weer spreken ivm gekke werkweek waarbij ik niet meer op eigen locatie werk.

3. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Haha grappig he. Merk ook dat mensen nu al een mening krijgen. Mijn schoonvader: Je begint al wel een buikje te krijgen zeg, is dat nu al wel normaal? Dan kun je over 15 weken denk ik helemaal niet meer lopen zo groot wordt je buik dan. Umm oké?

Een vriendin: Draag je al positiebroeken? Ik zeg: nee maar ik merk wel dat eigen broeken niet meer lekker gaan zitten. Zij: Goh ik hoefde pas met 20 weken een positiebroek aan.

Andere vriendin: Draag je nog steeds geen positiebroeken? Jij bent gek, ik droeg ze met 8 weken al hoor.

Tante: Als je nu al met 13 weken een buikje hebt zal jij denk ik wel een hele grote buik krijgen. Oké dankjewel?

4. minniemo

minniemo Actief lid

28 aug 2014
    229
    8
    18
    Dank jullie wel, hij zit mooi ingelijst nu!

Haha leuk die opmerkingen lief87! ;) We gaan het meemaken! Hier ook nog mijn eigen broeken aan, maar s avonds zitten ze idd niet zo lekker meer. Heb vanochtend voor het eerst m'n baarmoeder gevoelt dus nu mag dat "echte" buikje wel komen! Ik ga zaterdag met m'n moeder naar de stad om nieuwe passende bh's te kopen. Miss toch ook maar vast een kijkje nemen op de positie kleding afdeling van de h&m!

5. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je gerustgesteld bent!

Hier gaat de buik ook nog lekker door. Nog wel de gewone broeken aan maar de riem een gaatje losser..

Positiebroeken wil ik nog niet uit de kast halen want dan voel ik me gelijk echt zo'n grote buik hebben... Haha dom eigenlijk ;)

Zo leuk, iedereen heeft een mening en weet het meestal ook (volgens hun) nog een beter. Zijn wij zwangeren dan zo dom? ;)

6. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Wow mooie echo Minnimo! En wat een onwijs lieve verrassing van je schoonmama.

Hier nog niet echt een buikje. Meer buikje als dat ik ook eerder had als ik wat lucht in mijn darmen had door darmprobleem.
    Ik heb nog geen positiebroeken in huis, kan al mijn broeken nog dicht krijgen. Ben wel blij dat ik nog wat grotere maten bh's had liggen. Helemaal omdat mijn borsten nog steeds gevoelig zijn.

Haha ja meningen van anderen, tot nu toe niet echt. :D
    Waar ik wel tegen op zie dat áls ik strak een zwangere buik heb er mensen aan willen zitten. Oké als je vraagt wil ik nog denk ik best een uitzondering maken ;)

7. woepietje

woepietje Actief lid

8 aug 2012
    355
    0
    0
    @Lief87, ja, dat had ik ook en nog iemand hier, moet je even teruglezen op de deze pagina. En wat fijn van je vriendin en je tante. Maar troost je, ik ben niet erg slank en iedereen dacht dat ik ook snel rond zou worden maar dat is mooi niet gebeurd :D Sz daarentegen is heel slank maar zag er wel al vrij snel niet zo fit meer uit, dus je kan er echt niets van zeggen.

@positiekleding, net ergens een onwijze tas gehaald tweedehands om te kijken of het wat is, valt qua prijs hopelijk ook nog mee. Met dl liep ik in week 27 nog in mijn eigen kleding maar het gaat nu zo veel sneller, niet normaal :) Dus ja, ik loop al in positiekleding, vandaag weer een broek aan dat ik dacht, oei dat zit niet lekker meer. Misschien ook omdat het nummer 2 is dat ik er nu makkelijker in ben ;)

8. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Lief87
    Haha wen er maar aan:p die opmerkingen zal je de hele zwangerschap aan horen.
    Mijn schoonzus zei standaard iedere keer als ze me zag: "zoo je begint het nu wel goed te zien hé?" (Zelfs met 38 weken nog:))
    En de één vond mijn buik groot en de ander vond het een klein buikje.

Hier trouwens bij dochter positiebroeken gaan dragen met 13 weken en nu met 11 weken al.
    Grotere maat bh's draag ik nu sinds een week, ze waren in ene cupmaat gegroeid, verder helemaal geen gevoelige/pijnlijke borsten gehad.
    Dus ik was wel verbaasd:)

9. woepietje

woepietje Actief lid

8 aug 2012
    355
    0
    0
    Oh, ik wil ook grotere TIETEN :) Sorry hoor moest ik even kwijt, frustratie, frustratie, he, wat bedoel je ??? :)

10. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Haha Woepietje dat wil ik ook! :D

11. AnoniemMeisje18

AnoniemMeisje18 Actief lid

26 mrt 2014
    364
    0
    16
    Wij verwachten een prinsesje !! 😍💖💕😍😘

12. KellSo

KellSo Actief lid

12 jan 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Anoniemmeisje! Wat leuk, en wat lijkt het me heerlijk om al te weten...
    Ga je het nog laten checken verderop in de zwangerschap (20 weken echo ofzo) nu het zo vroeg gezien hebt?

En nieuwe dames, welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!

Minniemo, wat fijn zeg dat je de kleine nog eens hebt mogen bekijken!
    Lieve verrassing en op het goede moment of niet?!!

Positiekleding en opmerkingen, af en toe de positievrpeken al weer aan omdat die net iets meer stevigheid geven op lange dagen.
    Dat zit fijner.
    Bh's had ik al snel omdat de beugels niet fijn meer zaten.
    En opmerkingen kreeg ik de vorige zwangerschap en nu weer. Idd ook de meest vreemde mensen die aan je buik zitten enzo.. Heel vervelend. Maar op een gegeven moment werd ik heel goed in onopvallend ontwijken haha..
    Om de opmerkingen moest ik wel lachen.. Sommigen waren juist heel lief, anderen dacht ik, je kletst maar!
    Zo waren er mensen die zeker wisten dat het een jongen zou worden, terwijl wij al wisten dat het een meisje was haha.
    Of... Oh als je kindje indaalt krijg je weer ruimte bovenaan, heerlijk!! Ja maar niet als je een ruime 8 ponder krijgt haha...
    Maar goed, mensen willen wat te zeggen hebben denk ik dan maar..

Dames met echo's vandaag, veel plezier en succes!

13. woepietje

woepietje Actief lid

8 aug 2012
    355
    0
    0
    @AnoniemMeisje18, gefeliciteerd! Nu echt verder op je ROZE wolk :)

@KellSo, thx. Kom je ook gezellig meepraten op onze FB pagina?

14. AnoniemMeisje18

26 mrt 2014
    364
    0
    16
    Dank jullie wel!

Ja wij gaan met 20 weken echo zoieso laten nakijken maar ik geloof het 100% want ben daarvoor naar België gereden in lommel zij doet ongeveer 30-35 vrouwen per week met deze periode
    Zou even een foto bijvoegen leuk om te zien 😀

15. AnoniemMeisje18

26 mrt 2014
    364
    0
    16
  16. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Geen ervaring met cyste sorry. Wat zeiden ze zelf in het zkh dan?

Dames dames dames, je wilt echt geen zwangerschaps borsten! Haha ik had altijd al grote cup. 75D . Tijdens eerste zwangerschap niet veel gegroeid, maar na de bevalling... Oef. Stuwing niet normaal. Gevolg, lege Boobs maar wel grote cup. Inmiddels zit ik op 75G/H in bh staat het prima. Maar bh's aanschaffen is drama. En zonder bh... Drama! En dat met 26 jaar.

17. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    owja stuwing.... pfff leek wel pamela anderson wel na de bevalling... ging ik op mijn zij liggen en leken mijn borsten nog ruim uit te steken... En arme dochter maar werken om al die melk weg te krijgen... arm kind...
    ik heb er de striae van in mijn borsten staan....

18. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    In het zkh zeiden ze dat ik me niet druk moest maken. Heb een fotootje mee gekregen en deze moet ik laten zien aan de vk bij mijn eerst volgende afspraak. Heb natuurlijk wel direct gebeld met de vk de volgende dag en ze gaan extra tijd voor me inplannen om een goede echo te maken en de cyste te onderzoeken. Wel weer spannend dus. Het was een overblijfsel van de eisprong gaven ze me aan.

19. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    @Boobs: haha ik kan wel eigen bh's nog gewoon aan. Merk wel dat ze wat voller en steviger zijn. Vind ik zelf geen probleem en ook VL vind dit niet vervelend haha. Heb van me zelf al een grote cup maat 75D. Dus hoop toch niet dat het veel groter gaat worden.

20. MagicMom

MagicMom Lid

24 feb 2015
    25
    0
    0
    het Gooi
    Dank je wel. FB is misschien niet zo goed idee, aangezien niet iedereen daar nog weet dat ik zwanger ben...

Deel Deze Pagina