16 t/m 30 September 2015 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lovely123, 10 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Ja een hele leuke en mooie echo gehad! Zo veel leuker een pret echo dan wordt er tenminste echt de tijd voor je genomen. We zitten op een blauwe wolk! Een zoon!

2. blondje010

5 apr 2015
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Ik meld me aan voor 30 september.
    Tegen die tijd mag ik hopelijk mijn kleine wonder in de armen sluiten.
    Niet verwacht maar toch gekomen.

Ik ben priscilla 31 jaar en in verwachting van de eerste 😃

3. KellSo

KellSo Actief lid

12 jan 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Priscilla,

Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Hoe is het met je?

Zoals je ziet is het hier erg rustig. Er is een groepje dames van hier gezamenlijk over gegaan naar een gesloten fb groep. Hiervoor kun je je aanmelden via Lovely.

Hopelijk wordt het hier met de tijd nog weer wat drukker...

4. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het is hier inderdaad stil, hopelijk gaat het goed met iedereen en genieten jullie lekker van misschien al eerste schopjes!

5. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik praat inmiddels mee met de groep van 1 t/m 15 september. Daar is volop drukte op het forum

Hoop dat het met dames en kindjes van deze groep ook allemaal goed gaat! Ben heel benieuwd dus ik hoop dat hier af en toe nog een berichtje verschijnt. Ik hou het in de gaten :D

6. dbv

dbv Lid

19 mrt 2015
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    ah er zijn er meer voor september! Ik wil mij graag aanmelden: 25 september!

7. Zwaluw1989

1 aug 2013
    68
    0
    0
    Lovely123, ik heb een een pb gestuurd :)

8. dbv

dbv Lid

19 mrt 2015
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Zwaluw! Er worden alleen geen mensen meer toegevoegd hoorde ik. Wanneer ben je uitgerekend?

9. Zwaluw1989

1 aug 2013
    68
    0
    0
    Ik begreep het ook, jammer want lees toch al een aantal maanden mee in dit forum.....
    Dankjewel, jij ook gefeliciteerd! Ik reken 20 september en krijg een jongetje!
    Mn dochtertje is trouwens van 23 september.... 2014 :D

10. pricil

pricil Actief lid

30 dec 2011
    191
    0
    0
    hoi,

Leuke berichten allemaal, ik dacht na het lezen zou ik me ook even voorstellen.

Ik ben pricilla 27 jaar oud, 10 jaar samen met mijn man waarvan we in augustus 27 ste 5 jaar zijn getrouwd dit jaar.
    We hebben al een prachtige zoon Djeevan van 2,5 jaar (13oktober 2012) van hem een minder leuke zwangerschap gehad vanwege zwangerschapvergifitiging.

Tussen Djeevan en baby nr 2 hebben we helaas een mk gehad op de termijn van 8 week.
    Nu zijn we in verwachting van weer een zoon die hopelijk zo rond 16 september geboren word :)

11. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi dames, ik kwam even spieken hoe het met jullie ging maar veel wordt er niet geschreven. Ik vond het wel leuk om even te laten weten dat we afgelopen maandag een mooie echo hebben gehad met een kloppend hartje! Het verzacht het verlies van mijn september prukje wel een beetje.

12. woepietje

woepietje Actief lid

8 aug 2012
    355
    0
    0
    Wow Saartje5, gefeliciteerd :) Nee hier is het rustig, ik zit samen met een andere dames op Facebook en daar is het wel heel bedrijvig.

13. AnoniemMeisje18

AnoniemMeisje18 Actief lid

26 mrt 2014
    364
    0
    16
    Saartje gefeliciteerd en wat fijn dat je een mooi kloppend hartje gezien heb! Het is hier inderdaad erg stil omdat we met z'n alle op Facebook zitten, daar is het wel lekker gezellig haha!
    Geniet van je zwangerschap !!

14. Loenie88

Loenie88 Lid

7 jun 2015
    26
    0
    0
    New York
    Ik meld mij aan voor 29 september.
    Ik ben Leonie 27 en woon met mijn man tijdelijk in New York.
    Als het tegen de tijd van september loopt lijkt t me leuk om mee te kletsen hier.

15. MamaTesss

MamaTesss Lid

28 jun 2015
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik ben Tes, 29 jaar en 29 weken zwanger van de tweede. :)
    23 september ben ik uitgerekend. Jammer dat het verder is gegaan op FB, heb ik niet. :D (ja,ja ik weet het... bijna iedereen heeft FB)
    Ik kijk hier af en toe wel.

16. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn Saartje!

Welkom allen! Deze groep zit inderdaad op Facebook dus er wordt hier nauwelijks geschreven. Ik zelf heb ook geen Facebook maar praat mee in de groep van 1 t/m 15 september. Daar wordt volop gekletst en zitten meer dames in die uitgerekend zijn in de 2e helft van september. Dus ook daar zijn jullie welkom!

17. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wilde jullie ook nog even laten weten dat ik inmiddels weer zwanger ben 😃 Wilde nog even inbreken op de fb, maar dat lukte me niet helaas...

18. minniemo

minniemo Actief lid

28 aug 2014
    229
    8
    18
    Saartje en Eva, zo blij met jullie nieuws! Hopelijk mag alles dit keer goed gaan en kunnen jullie in januari en februari ook een mooi kindje in jullie armen sluiten! Een hele fijne zwangerschap gewenst!

19. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ow Evaatje, ik had helemaal gemist dat jij je kindje verloren bent, en dan met 15wk. Gefeliciteerd met je zwangerschap, het zullen spannende weken zijn nu voor je!

Dank voor de felicitaties!

20. kinderwens2014

kinderwens2014 Actief lid

8 nov 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Is niemand meer actief hier???

Deel Deze Pagina