16 t/m 30 september mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Stay123, 14 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azrit

Azrit Actief lid

24 nov 2011
    450
    23
    18
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar, ik zat er vanmorgen ook doorheen. Emotioneel vind het erg zwaar worden, mijn hoofd kam er weinig meer bij hebben en ik voel me het prettigst als ik lekker thuis ben, zonder veel poespas.

@Stay: veel succes in het zkh morgen! Wordt er dan besproken of je ingeleid gaat worden?

2. Pino83

Pino83 Actief lid

21 jan 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier heeft het doorgezet. Heeft lang geduurd maar vanavond om 19.52 u is onze dochter Elin geboren 3850 gram 52 cm. Morgen ochtend mag ik naar huis kan niet wachten!!! Succes dames nog effe en jullie zijn dolgelukkig xxxx ( ik zou een moord doen voor een colaatje)morgen komt mijn zus die is kraamverzorgster ook heel fijn

3. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Gefeliciteerd Pino!!!!!.ik ha op de kraamsuite een koelkast vol koude frisdrank :) jij dus niet? ?

4. Pino83

Pino83 Actief lid

21 jan 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee stommmmmm alleen thee en koffie maar heb net wel lekker 2boterhammen op en optimel had heel de dag alleen 1 beschuit op. Brood was nog nooit zo lekker geweest. Ik ben in het ziekenhuis daar zijn ze misschien wel anders.

5. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijn pino, eindelijk is ze er! Geniet er lekker van!

6. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Bij mij was t ook gewoon ziekenhuis :)
    Zo zie je maar hoeveel t verschilt!

Lekker genieten nu! !
    En over t brood ik heb nu 2 kraamweken gehad en beide keren helemaal geen eetlust gehad

7. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Proficiat Pino wat fijn voor jullie en een leuke naam.
    Succes met de cola straks!

8. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Pino, van harte gefeliciteerd..!!!

9. Yaisa

Yaisa Fanatiek lid

31 jul 2013
    1.225
    1.262
    113
    Gefeliciteerd met jullie dochter Pino!

10. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd Pino! Super leuke naam :)

11. Azrit

Azrit Actief lid

24 nov 2011
    450
    23
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd, Pino! Lekker naar huis straks! En een mooie naam heeft jullie dochter.

12. Zonnestraaltjee

22 mei 2014
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Pino, gefeliciteerd! Wat zul je stralen.... Ik ben wel een beetje jaloers hoor... Jij hebt die kleine meid al lekker in je armen, die van ons zit nog warm binnen.
    Ik geef de hoop stiekem maar een beetje op.. Raak alleen maar gefrustreerd als ik 's ochtends denk, "misschien kondigt ze zich vandaag aan". Ik kan wel blijven hopen, maar maak mezelf er echt verdrietig mee dat er dan nog steeds niks is! Ik loop ook onwijs op mijn tenen, herkennen jullie dit? :(

13. Miracle3

Miracle3 Actief lid

17 jan 2014
    317
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn Pino! Gefeliciteerd!!
    Ook Veer gefeliciteerd met ullie mannetje! Fijndat je zo'n fijne ervaring hebt gehad!

Alle zwangeren: heel veel sterkte met wachten en hoop dat jullie snel mogen bevallen!!

14. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik herken t wel een beetje hoor.
    Elke ochtend als ik wakker wordt met niks zie ik de dag al als verloren. Omdat ze zeggen dat de meeste bevallingen in de nacht beginnen. Heel slecht van mezelf maar kan er niks aan doen. Elke dag voelt ook als een sleur voor me. hij is zo'n beetje elke dag hetzelfde. Enorm saai.

Maar we gaan gewoon door..;) Zullen wel moeten he

15. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Respect hoor dames!!

16. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ja die sleur he Kimmiej! Ik doe niks anders dan bankhangen, de vaatwasser leegruimen en koken. Iedere dag t zelfde nu.

Net bij de vk geweest.mik heb sinds vandaag enorm veel slijmverlies en dat is een goed teken zei ze. T lichaam is zich klaar aan t maken en er gebeurt iets. Maandag krijg ik een ctg en echo om de beeb te checken.
    Hopen dat ie in t weekend dan komt. Dat zou een mooi kado zijn. Dan zijn wij 12 jaar samen!

17. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je wel! Ben met teruggekomen. Ctg-scan was redelijk. Kleine sliep haha wilde niet echt wakker worden.

gesprek met de verloskundige ging goed. Ze gaan me morgen al inleiden. Heb net een ballon katheter ingebracht gekregen om 3 cm ontsluiting te maken. Rare druk in mn buik, maar ben er zooo blij mee. Morgen aan de weeën opwekkers, dus hopelijk morgen of zondag de kleine.

Ik doe thuis helemaaal niks meer. Beetje op de bank hangen en tlc kijken. Ken ongeveer het hele programma uit mn hhoofd met als hoogtepunt: one born every minute om 10 over 3 haha.

hoe voel jij je nu?

18. Zonnestraaltjee

22 mei 2014
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh Stay, spannend! Beginnen de zenuwen al goed op gang te komen? Ik hoop dat het allemaal voorspoedig zal gaan, ik zal aan je denken dit weekend!

19. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Haha Stay wat goed en alvast veel succes!
    Ja idd TLC staat hier ooki vaak aan en dat propgramma ook!

20. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    Superspannend nu Stay :)
    Ik herken jullie gevoelens helemaal en zit er soms (iedere ochtend wel) ook wel ff doorheen. Zolang ik afleiding heb is het goed te doen, maar als ik aan de baby denk, wordt ik alleen maar onzeker of ie nog wel uit zichzelf gaan komen (anders grote kans op keizersnede).
    Blijft afwachten. Helaas hier nog helemaal geen voortekenen.

Deel Deze Pagina