16 t/m 30 september mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Stay123, 14 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle3

Miracle3 Actief lid

17 jan 2014
    317
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marjolein: Gefeliciteerd met je meisje! Fijn dat het achter de rug is... Nu lekker genieten!

Succes dames die nog rondlopen!! Akelig dat lange wachten hè! Heb bij mijn eerste twee ook anderhalve week over tijd gelopen. Hoop dat het snel gaat beginnen voor jullie!

2. Azrit

Azrit Actief lid

24 nov 2011
    450
    23
    18
    NULL
    NULL
    Die zijn weer helemaal verdwenen, vannacht niks en vandaag overdag ook niets. Alles weer rustig van binnen. We wachten geduldig af...
    Hoe is het mer jou Kimmiej?

3. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ow balen zeg....:(
    Hier ook niet veel. Soms wat gevoelige harde buiken en last van me rug maar heb veel gewandeld vandaag

4. Azrit

Azrit Actief lid

24 nov 2011
    450
    23
    18
    NULL
    NULL
    @Stay: hoe is het met jou? Al bevallen? Ben benieuwd!

5. Azrit

Azrit Actief lid

24 nov 2011
    450
    23
    18
    NULL
    NULL
    Hier vandaag ook weer rustig. Blijft maar afwachten he, ons geduld wordt wel op de proef gesteld. Wanneer moet jij weer op controle Kimmiej? Gaan ze dan ook strippen of optie van inleiden bespreken?

6. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Morgen moet ik weer. Ze gaan dan 2e keer strippen. Dinsdag ziekenhuis voor overtijd onderzoek. Zal dan wel meer horen.
    Bij jou?

7. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Kom steeds ff spieken hoor dames!!
    Hou ons op de hoogte he

8. Azrit

Azrit Actief lid

24 nov 2011
    450
    23
    18
    NULL
    NULL
    Spannend! Hier donderdag strippoging... Dus moet nog even geduld hebben. De dagen duren best lang he?

9. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ik glibber hier maar steeds van de bank af.....hihihi.

Morgen gaan wij al naar het ziekenhuis voor overtijd onderzoek.
    Ik mocht zelf kiezen wanneer dus dacht doe maar zo snel mogelijk!

10. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ow dat is inderdaad snel. Hier hele dag pijnlijke voorweeen, ben benieuwd.

11. Azrit

Azrit Actief lid

24 nov 2011
    450
    23
    18
    NULL
    NULL
    Oehh hopen dat het doorzet! Hier ook wat voorweeen, maar na een warme douche is alles weer rustig.

@beepje: fijn dat je al zo snel naar het overtijdonderzoek mag. Ben benieuwd wat ze zeggen!

12. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    Het is wel rustig hier op het forum...
    Ik heb vandaag veel, laag, rechts, bijna constant. Liggen op mn zij of rug is goed te doen, zitten is echt niet fijn. Naderende bevalling?? Of zou het toch komen door een verkeerde (zit)houding vanochtend op de bank. Het mag wel eens beginnen nu :)

13. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Hier vanaf 22.00 uur harde buiken die zich om de 5 a 6 minuten aandienden. Om half 12 de vk maar eens gebeld die is komen kijken. Ook had ik naast t slijmverlies weer bloedverlies.
    Ze heeft inwendig gevoeld maar bmm was nog niet verstreken, wel iets korter. Ze kon er met 1 vinger in zei ze (volgens mij is dat dan 1cm ontsluiting toch)? Daardoor zei ze dat dit nog niet de ontsluitingsweeen waren maar nog ateeds voorweeen. Pfffff nou zeg ik balen. Maar deze weeen waren dus nog wel te doen....ik wil het niet weten hoe de rest dan aanvoelt. Poging gedaan om te slapen en dat is gedeeltelijk gelukt. Heb t wel nog gevoeld vannacht en geloof dat het nu weer is afgezwakt. Vanmiddag naar het zkh, die afspraak blijft staan.

14. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Goed dat je gebeld hebt hoor Beepje! Maar erg jammer dat t niet doorzet. ..

Kimmiej jou termijn wordt toch wel dramatisch he! Kan me voorstellen dat t echt niet meer leuk is

Oh e1987 bij jou duurt t ook al zo lang!

15. Azrit

Azrit Actief lid

24 nov 2011
    450
    23
    18
    NULL
    NULL
    Ik vraag me soms af of die baby nog wel komt... Je leeft zo toe naar de uitgerekende datum en opeens is die dan voorbij. Ik droomde zelfs dat ik weer moest werken, haha.

16. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Hier even heel druk dus bijna geen tijd. Sorry!

Vrijdag om 8 uur begonnen de weeen al heel heftig om de 2 a 3 minuten. Zaterdagochtend opgenomen. 2 cm ontsluiting. In de middag ruggenprik (die niet werkte) want had wel weeenopwekkers maar kreeg geen ontsluiting...nog steeds 2 cm om 4 uur. Half 5 de gynaecoloog langs geweest en toen gelijk besloten dat hij een keizersnede ging doen. Om 19;52 is onze man uiteindelijk geboren. Ontzettend blij, maar wel ontzettend zwaar en zeer pijnlijk. De weeen waren niet te doen en de wond doet ontzettend zeer. Maar goed we hebben een prachtige zoon en hij was het absoluut meer dan waaard! Misschien een beetje onduidelijk verhaal :) maar ben er nog niet helemaal bij!

Meiden hoop dat het voor jullie nu ook gauw opschiet, wachten duurt allemaal zo lang! Rommelt het al wel verder?

17. Azrit

Azrit Actief lid

24 nov 2011
    450
    23
    18
    NULL
    NULL
    @Stay: gefeliciteerd met jullie zoon! De bevalling klinkt heftig! Succes met aansteken en opknappen, en geniet van jullie mannetje!

18. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Oo Stay wat goed. Gefeliciteerd!
    En knap maar lekker op!

19. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Heftig hoor Stay!! Natuurlijk gefeliciteerd!
    Doe rustig aan

20. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    Jammer dat de ontsluiting niet vlotte Stay, klinkt wel een beetje als de bevalling van mijn oudste... Maar super fijn dat hij er is en dat hij het goed doet! Jij succes met je herstel! Is niet niks zo'n operatie.

Gister dus rugpijn, maar dat betekende blijkbaar niks. Nog steeds een dikke buik!

Deel Deze Pagina