Dat mag!! Je weet wie ik ben... Ik weet alleen niet of ik jou kan toevoegen tot de groep? Volgens mij kan alleen Niena01 dat? Gaat het allemaal goed? Met de oudste ook?
Palin Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Het is inderdaad even extra werk met kolven en voeden via een spuitje, maar.. Wordt vanzelf makkelijker! Veel geluk! Zonnestraaltje Ik had ook regelmatig steken onderin.. Volgens mij komt het, omdat de baby's zooo laag zitten. Beepje Ooohh, wat naar toch.. Zoveel voorweeen.. Hopelijk zet het nou eindelijk eens door!
Ik kom hier ook nog geregeld even spieken om te kijken hoe het met iedereen gaat. Heb kimmie vandaag ook gemist...
Ja ben ook benieuwd! Hier wel wat gerommel vandaag. Eerst wist ik niet wat ik me bij 'rommelen' voor moest stellen, maar vandaag dus wel. Veel duwen naar beneden, veel bewegen, deed zelfs pijn toen ik moest lachen. Ik moet vaaaaak naar de wc... Andere momenten is het wel weer rustig, dus ik weet het niet zo goed. We zullen zien
Ik kom ook even spieken hoe het met jullie is. Beepje en Kimmie is er nog nieuws? Voor de dames die nog wachten veel succes. Hier gaat alles goed. Kleintje is inmiddels 8 dagen en het gaat zo snel. Wat je vakker gehoord hebt klopt dus wel.Zodra je je bsby in de armen hebt ben je die bevalling vergeten.
Vandaag strippoging nummer 2.. Zie er zó tegenop! Gelukkig gaat mijn vriend weer mee. Heel fijn dat hij me zo steunt. Verder wel gerommel maar meer niet. Ik denk dat ik "lekker" de 42 af maak. We zullen zien!
Erg toch, bij iedere keer denk je "ooooh" nu zou het echt wel eens kunnen beginnen. Zwakt het weer af!
Ik ben net ook gestript, was gelukkig niet pijnlijk. Maar had 1 cm ontsluiting en dat was niet genoeg om heel effectief te kunnen strippen. Ze heeft wel wat gedaan, maar niet zo heel veel. Vrijdag een nieuwe poging... Wachten duurt lang he? Ben ook benieuwd hoe het met Beepje en Kimmiej is!
Ik moest heel erg spugen. Achteraf dus mijn lijf die ff de boel leeg maakte voor bevalling. Overdag heeeel moe Geen voorweeen of harde buiken
Ik ben klaar met dat strippen. Het lukte weer niet. Nu vrijdag ctg en een echo voor het vruchtwater. Dan zien hoe het weekend verloopt, ander na het weekend inleiden... heb nu wel een gevoelige buik en voelt niet echt prettig. Maar of ik nou het idee heb dat er iets begint, totaal niet...
Ja ik baalde wel even idd. Maar niks aan te doen. Geen enkele centimeter ontsluiting nee.. Hoe is het bij jullie nu?