Ben ik dan de enige die nog over is? Vanochtend ballon gehad en na 2 uur terug aan de ctg. Weeën om de 2 minuten en zo kijken of ik al meer ontsluiting heb. Spannend en ben het nu wel beu. Wil aan het zware werk beginnen!
spannnend zonnestraaltje. Gaat heel snel! Bij mij ook na 2 uur al om de 1,5 - 3 min. Weeën. Heel veel succes!!
Heeeel hard aan het genieten na een hele zware bevalling! Gister na het ballonnetje na 10 minuten al weeën om de 2 minuten, tot savonds laat pas 4 cm. Kreeg ook een tamponnetje met medicatie waardoor ik moest blijven. Janken als de pest en voelde me zwaar ellendig! Toch voordeel van de twijfel gekregen en direct om een ruggenprik gevraagd. Pech voor mij heb ik een rug trauma en pakte de rruggenprik niet. Na nog een keer een shot voor ruggenprik besloten om een "zusje van morfine" te nemen wat me high maakte. Waauw wat een bevrijding! Ontsluiting kwam toen vrij snel op gang. Het persen deed pijn maar niet zo erg als de weeën. Vanochtend is onze kleine grote meid van 4040 gram geboren. Ze draagt de naam L ý n n. Nu lekker thuis kroelen en genieten!
Gefeliciteerd!!! Ja pijnlijk he, bevallen. Maar je krijgt er wat geweldigs voor terug waardoor je het snel kan vergeten. Geniet van jullie kleine grote meisje
Dank jullie wel! Het is allemaal vergeven die pijn! Heeft jullie kleintje ook van die krampjes gehad na de donkere ontlasting? Hoe lang duurde dit bij jullie? Het is zo zalig om haar lekker lang dicht tegen me aan te houden....
Gefeliciteerd zonnestraaltjee!!!!! Het is inderdaad erg rustig hier.Ik denk dat nu iedereen bevallen is en dan hebben wij veel minder tijd om hier te kijken .....