16 t/m 31 augustus 2016 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door meissie86, 5 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Geeft toch wat rust hè Anne

Veertje ow nee heb je de vk al gebeld wat te doen nu

2. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Oh veertje wat ontzettend klote zeg! Leef met je mee 😟
    Hoop dat er snel een oplossing is voor je!
    Vandaag maar even langs de dokter?

3. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Ow Veertje wat naar, veel sterkte! Wat zegt de dokter?

4. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Wat vreselijk Veertje. Hoe snel zou de pijn verdwijnen? Het is idd goed om met vk te overleggen of je lichaam in deze staat überhaupt een natuurlijke bevalling aankan: gewoon praktisch kun je in bevallingshouding zonder pijn of de hernia te verergeren. Wellicht is een zkh bevalling met pijnstilling toch nodig of zo.

Heel veel sterkte iig, ik heb zelf nog nooit een hernia gehad.

5. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Veertje, dat is inderdaad heel erg naar zeg. ik zou je vk even bellen.

Hier vandaag weer helemaal goed gekeurd. baby is helemaal gemiddeld gemeten. bijna gelijk aan haar zus, dus ik ben blij dat ik wat meer pakjes maat 50 heb gekocht.

6. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    @veertje, Oh wat naar en vervelend. Veel sterkte!

Hier weer goedgekeurd, kleine is begonnen met indalen. Beweeglijk in bekken noemde ze het. Dat zal die pijn gisteren wel veroorzaakt hebben.

7. Veertje13

Veertje13 Actief lid

20 okt 2015
    204
    42
    28
    Ben gisteren al bij de huisarts geweest.
    Pijnmedicatie helpt niet en blijk ik nu ook niet te mogen hebben. Na overleg met gynaecoloog en neuroloog krijg ik nu andere medicatie. Hopelijk slaat dit wel aan. Bewegen bevordert het herstel maar dat is nu dus onmogelijk...:(

8. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Lellebel: weet niet of je hier nog leest maar wil je condoleren en sterkte wensen. Vreselijk dat je in afwachting van zo'n mooie wonder je hiermee te maken krijgt. (Wilde niet inbreken op andere topic)

Update: hier nog niets aan de hand. Vandaag afspraak gehad. alles gelukkig nog steeds goed. Baby zou 6 pond wegen nu. Vooralsnog besloten om een natuurlijke bevalling te doen. Heb me ingelezen in wat een inleiding inhoud en dat klonk niet echt aantrekkelijk. Maar ik mag me van de gyn op elk moment bedenken.

9. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Lellebel, namens mij ook gecondoleerd met je oom! Ik hoop dat het je bevalling niet in de weg staat.

Hier is het al een paar uur aan het rommelen. Zelf denk ik indalingsweeen of voorweeen, want rug- en buikpijn. Voelt alleen alsof ik flink ongesteld moet worden en het komt niet wcht met vlagen, dus nog geen echte weeen. Lekker met een kruikje hier en zo maar lekker slapen in de hoop dat het morgen weer is afgezakt of natuurlijk juist doorzet.

10. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Sterkte lellebel xx

Spannend Laqueen, het kan alle kanten op gaan nu, of doorzetten, of weggaan.

Iez wat ontzettend fijn zeg. En wat goed, rond de 6 pond!

11. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Oh spannend La Queen!

12. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Ik lees nog wel mee hoor en heel erg bedankt voor de condoleances. Doet me goed. Ben nu niet echt happy en heb weinig zin om ook maar iets te doen dus de dagen verslijt ik voornamelijk op de bank met een boek of in m'n bed. Nu zijn de twee oudste wel thuis dus ben ik verplicht tot leven te komen maar zodra hun op bed liggen is de dag voor mij ook voorbij.

Veertje: heel erg veel succes!! Kan me niet voorstellen wat een pijn dat moet zijn zeg!

Laqueen! SPANNEND!!! Hoe gaat het nu?

Iez: netjes hoor het gewicht! Fijn dat alles goed is en hopelijk blijft dat ook zo gaan. Een inleiding zou mij ook helemaal niks lijken.

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Gecondoleerd lellebel

14. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Het zeurt nog wel wat lichtjes, maar niet meer zoals gisteren. Ik heb morgen weer controle, dus hopelijk gaan ze zeggen dat ee baby ingedaald is of iig voor een deel gezakt! Best grappig, toen ik gisteren zo'n kramp had, dacht ik gelijk 'ja, maar je papa moet nog 2 weken werken tot hij vakantie heeft! En mijn to do list is nog niet af!' haha.. Alsof een baby daar rekening mee houdt.;) Ben benieuwd of dit nu de komende weken zo blijft qua zeuren/krampen en ik alsnog over de 40 weken ga, of dat ik toch binnen nu en 2 weken mijn baby in m'n armen heb. Zo stom dat je het zelf niet mag kiezen!!! :D;)

15. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha d at had ik ook hoor laqueen. Ik moest nog parkeerkaarten voor de kraamzorg hebben en de standaard voor het badje. Toen het zo rommelde dacht ik sh.t had ik dat maar eerder gedaan hahahahaa. Nu heb ik ze wel in huis..

16. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Lisil!

17. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Lellebel, gecondoleerd. Wat een verdriet zo plotseling overleden. Sterkte.
    Hoe gaat het nu met de voorweeën? Heb je wat beter geslapen.

Laqueen, jij ook aan het rommelen. Spannend.

Ik heb per vandaag verlof. Heerlijk heb me voorgenomen helemaal niks te doen vandaag. Nuttige dingen komen later wel :)

18. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel afkes.
    De weeën zijn weg dus heb redelijk goed kunnen slapen. Aan de ene kant vind ik het wel jammer want er gebeurde toch wat en aan de andere kant ben ik blij want het putte me uit en het was zo onzeker steeds.

Ooo heerlijk genieten van je verlof! Je hebt gelijk hoor lekker met je voetjes languit en even niks doen. De nuttige dingen komen straks wel.

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Morgen worden de klossen hier bezorgt en kan mooi mn bed omhoog scheelt met erin en eruit haha

20. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verheug je je daarop? Hahahahaa wat een verschil, ik vind het echt zo ongemakkelijk dat m'n bed zo hoog staat.

Deel Deze Pagina