Nou ik ook! Ik ben ook zelf niet zo lang, dus ik moet serieus een trapje naast mijn bed zetten straks...
Hihi hier ook zo. Ik ben maar net 1.64. Alleen geen trapje naast mijn bed. Ik rol er letterlijk in en uit.
Hahaha, ja zo doe ik het nu ook Gestrande walvis! Ik ben 1.60 maar als het bed straks op bierkratjes staat is het 85cm hoog, dat zit gewoon boven mijn heupen... dan moet ik echt een sprongetje maken maar ik zie mezelf dat niet doen dan.
Hahaha ik zie het al voor me! Zolang je maar niet net ernaast springt! En ik voel me idd net een walvis als ik m'n bed in of uit rol vooral als ik net gegeten heb. Ik zal nog eens naar Finding dory kijken en die walvis geluiden erbij maken.
Haha k ben 1.67 en dam komt mb bed bij mn billen zeg maar dus zal wel ff weer ff wennen zijn hoor maar voor mn bekken wel zo fijn nu
Grappig, ik ben 1.66! We komen allemaal nij elkaar in de buurt qua lengte. Ik kan net on bed komen en kan mij er letterlijk uit laten glijden, super makkelijk.
Mijn bed wordt met klossen maar 68 cm hoog 😜 Van kraamzorg moet het 70 zijn dus die 2cm moeten ze maar voor lief nemen hoor haha Ik ben zelf 171 lang dus ik hou nog een meter over, hopelijk genoeg om hoppa in mn bed te kunnen springen 😄
Ik ben de kortste denk ik. Ik ben 1.58 dus ik zal vooral na de geboorte met die klossen te maken hebben dat wordt ook een trapje of bankje voor mij. Want nu al raken m'n voeten de grond niet als ik op mm bed zit.
Hahaha en ik ben 1.67, herken me in het walvissen gebeuren 😂 In bed laten vallen en er letterlijk weer uitrollen. Laten we het maar niet hebben over het omdraaien in bed, moet me met een ontzettende zwiep 'omgooien' hahaha
Dag dames, Ik had van de week gelezen dat vanaf week 37 je je baby minder kunt gaan voelen bewegen. Nou heb ik nu dat de baby wel beweegt maar de bewegingen nu iets minder en iets minder hard/voelbaar zijn als normaal. Af en toe voel ik nog wel een harde beweging, maar normaal zijn het bijna alsmaar harde bewegingen. Maar ja vanaf week 37 zou het minder worden denk ik dan dus logisch. Ik ben niet ongerust maar ik twijfel wel of dit bij de zwangerschap hoort of dat ik toch aan de ctg moet. Zijn er onder jullie die ook in week 37 een dergelijke wijziging in her beweeggedrag van jullie baby hebben geconstateerd?
Ik ben pas 1x verder dan 37 weken gekomen en idd een verandering gemerkt, maar dat was fout natuurlijk. Dus ik snap dat je het heel lastig in te schatten vind, dat heb ik zelf dus ook enorm. Maar volgens mij hoort het er idd wel bij. Maar zodra je maar íets twijfelt, zou ik gewoon voor die ctg gaan hoor. Liever voor niks even luisteren en erachter komen dat het gewoon echt normaal is dat de kleine rustiger is
(Breek even in, ben net zo ver als jullie maar nooit meegeschreven) In jouw geval zou ik praktisch wonen in het ziekenhuis! Bellen!!
Ik lees ook altijd met jullie mee, maar heb ook nooit meegeschreven, maar ik zou ook bellen Iez! Beter 1x teveel dan te weinig. Werd ook tegen mij verteld door de verloskundige en de gyn. Ik ben net zo ver als jij en de bewegingen voelen wel iets anders aan maar ik voel hem/haar nog steeds even vaak als voorheen, alleen meer onder in mijn buik.
Iez: ik vind het een beetje moeilijk om antwoord te geven op jouw vraag.. Soms voel ik de baby idd minder of minder hard bewegen en dat kan omdat hij nu veel minder ruimte heeft. Maar je moet niet "vertrouwen" op de antwoorden die hier worden gegeven op deze vraag want als het je niet lekker zit of je maakt je zorgen moet je vooral bellen. Meestal als ik hem minder voel ga ik even onder de douche staan en daarna op bed liggen of wat eten. Dat maakt hem bij mij weer wakker.
Bedankt dames ik heb gebeld en alles was gelukkig goed. De baby ligt helemaal in een tegenovergestelde houding als normaal dat zou het kunnen verklaren.
Fijn Iez, idd een hele geruststelling. Ik ben nu net een kwartiertje 37 weken zwanger dus kan er nog niet echt over meepraten. Vandaag veel gelopen en m dus ook wat minder gevoeld, maar zodra ik zit of lig voel ik hem even duidelijk als anders.