Ah! Daar ben je! Dacht dat je inmiddels mischien wel bevallen was. Maar jij dus ook nog op het wachtbankje.
Wij zijn gelukkig beide lekker thuis, bijna een weekje al weer (vorige week dinsdag, op eigenlijk 37 weken ontslagen). Vandaag is vriend ook weer aan het werk, gelukkig is mijn moeder komen helpen Erg fijn. En ik heb gelukkig helemaal niks over gehouden aan de bevalling. Ik heb een paar dagen pijn aan mijn stuitje gehad, maar dat is ook over. Voelde me gelijk weer de oude, op de vermoeidheid na dan. De bevalling was ook echt goed te doen. Dus wat dat betreft heb ik niks te klagen
Bobbie wat fijn te horen dat alles goed gaat en ze de borst ook steeds beter pakt Afkes ik heb antagel bij de apotheek gehaald tegen maagzuur en dat helpt goed Hier ook weer goedgekeurd hihi ze ligt in mijn bekken maar nog niet volledig ingedaald
Wat frustrerend om bijna elke dag zo vroeg wakker te worden. Gewoon zomaar opeens niet kunnen doorslapen. Dat terwijl ik fit en uitgerust de bevalling en kraamperiode in wil gaan want ja die energie heb ik straks wel hard nodig. Nou dat was even m'n klaagzang. Ik ga zo 1 van m'n foto's van de fotoshoot die ik samen met m'n man heb gedaan uploaden. Wilde het gisteren uploaden maar het bestand was blijkbaar te groot. Dus net alles lopen verwijderen die ik hier afgelopen 3 jaar heb geüpload. Ik heb sinds kort last van een dreigende aambei bah. Vorige bevalling perste ik zo hard en snel dat ik bijna 5 weken lang last hield van een pijnlijke aambei. Ik moest zelf op de morfine tabletten weken lang voor die pijn. Hopelijk nu niet. Misschien moet ik dan toch aan de curanol tabletten en creme om dat te helpen voorkomen.
Iez: heyy nog een lot genoot! Ik lig ook al een poosje klaarwakker in bed hahaha deed net m'n beklacht in het topic het kan iedere dag/nacht gebeuren. Ben benieuwd naar je foto's! Meid hou op schei uit over aambeien. Precies hoe jij ze hebt gehad door de bevalling zo kreeg ik ze ook toen mn zoon werd geboren. Wat een helse pijn was dat! 4 weken lang. Ik had toen wel de curanol zalf maar de tabletten waren toen niet leverbaar. Nu heb ik ze wel alvast beide in huis Just in case. En aangezien ik niet zo heel lang geleden weer eentje had heb ik nog een ander zalfje van de huisarts in huis dat verdovend werkt.
Oh ik ben dus niet de enige met dat te vroeg wakker worden. Het zal wel een dingetje van de laatste weken zijn dan. Ja precies zoals je zegt een helse pijn!!! Nu doet het nog geen pijn, maar ik maak me wel zorgen om straks!! Ik heb destijds ook lidocaine zalf gehad om te verdoven, maar dat was niet genoeg. Ik ga vandaag zalf en crème halen want die ik in huis had bleek dus overdatum. Hopelijk herhaal zich de nachtmerrie niet nog een keer deze bevalling.
Mooie foto Iez!! Hier gelukkig nog geen aambeien, maar wel gehad bij de vorige bevalling. Oh, wat een hel was dat! Zullen zien hoe het nu zal gaan. Hier moe en niet helemaal happy! Gewoon niet fit zonder echt te kunnen zeggen waarom.... Zweten jullie ook zo erg met die matrasbeschermer in bed? Man, ik drijf gewoon...
Dank je tassie. Dat moe en unhappy zijn en niet lekker voelen en gewoon zonder reden heel herkenbaar.... Dan hang ik als een klein kind de hele dag aan m'n man... M'n man heeft de matrasbeschemer eraf gehaald. Want ik begon veel te veel te zweten en te draaien en ik slaap al zo slecht met dat ding ging het alleen maar slechter.
Hier nog eentje die t ontzettend warm heeft in d'r slaap door de matrasbeschermer. Weinig aan te doen denk ik.... Slaap gelukkig wel goed alleen ben ik afgelopen nacht wel 6x naar de wc geweest voor een plas grrrr... Wat een mooie sprookjesachtige foto Iez, prachtig! Wat betreft aambeien. Die heb ik altijd ivm chronische darm problemen. Nu dus ook, alleen doen ze nu geen pijn, ze zitten er gewoon. Als ik jullie zo hoor krijg ik wel kriebels voor na de bevalling. Wat moet ik er voor in huis halen? Curanol?
Goedemorgen meiden. Aambeien, check, ook ik ben de pineut Slecht slapen, check, elke uur wordt ik wakker omdat mijn heupen pijn doen. Daarnaast nog de nodige zuuraanvallen s nachts en plassen om de zoveel minuten. Heb met alles een nachttaak. Gelukkig nu verlof, ik rust al tijdens de bekende 13:00 - 15:00 uur. Haha. Lisil, kan je dat spul zonder recept halen? Iez, wat een prachtige foto! Anne, idd curanol, zowel de pillen als de zalf.
Afkes ja kun je zonder recept halen is 6.95 en speciaal voor zwangere vrouwen Iez mooie foto Maagzuur haha zit ik te antagel te adviseren is het hier dus op en vannacht zo erg dat ik vriendjes was met de wc pot ow ik haat spugen gggrr erna zo'n buikpijn gehad van de krampen
@iez: ik had xylocaine gekregen. Dat werkte echt heel erg goed alleen het enige "nadeel" was dat je het maar twee keer per dag mocht gebruiken. Je was dan wel voor langere tijd verlost van de pijn.
Ah, lisil dat is echt naar! Voel je je nu wat beter? Lellebel, t is tijd dat de kleine vriend komt he?
Dat vind ik ook maar hij blijkbaar niet. ik doe echt keihard m'n best om er niet teveel mee bezig te zijn want dan lijkt het alleen maar langer te duren maar tot nu toe mislukt elke poging. Vandaag weer naar de vkundige waar ik vast hetzelfde riedeltje te horen krijg. Pffff heb er nu al geen zin in.
Bedankt dames. Het is m'n lievelingsfoto 😊 Zo te zien komt het aambeienprobleem meer voor dan ik dacht. Thx for the tip lellebel. Ik zal het noteren xylocaine, dan kan ik het evt de huisarts vragen mocht het nodig zijn. Ja lellebel, je kleine vind het blijkbaar veel te lekker in je buik. Hopelijk gaat het gauw van start. Lisil gaat het idd nu beter?
Ik ga straks naar de drogist om antagel te halen (rennie helpt hier inmiddels ook niet meer. Gevolg: iedere avond kots misselijk zodra ik naar bed ga) En het aambeien spul ga ik ook halen. Dank jullie wel!