16 t/m 31 augustus 2016 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door meissie86, 5 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het ook echt niet weten laqueen. Wat mij betreft mag hij over 2 weekjes wel komen. Soms wordt m'n buik zo hard dat ik echt denk wow dat dit er niet voor zorgt dat m'n vliezen knappen hahahaa.

Vandaag erg veel geslapen en veel steken gehad. Hij ligt vast in m'n bekken maar de bewegingen zijn dan niet echt fijn.

2. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Haha, ik zal de VK de volgende x ff vragen! Die weet het vast wel.

Afkes 10tal, voor je het weet is het zover! :cool:

3. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    De baby bepaalt de week, de moeder de dag, las ik in een boek.

Nog drie weekjes werken hier :D.

4. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ooh, deel 2! Ik vond het al zo stil.... :)

Wat gaat het snel hè? Mijn verlof is nu ook gestart. Heerlijk! :D
    Eindelijk kan ik het huis eens een goede poetsbeurt geven, alle kleertjes gaan wassen en langzaamaan een beetje rustiger aan gaan doen.

5. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Hier weer goedgekeurd, groeiecho ook goed. Kleine loopt nog altijd voor maar binnen de toegestane marges.
    Vanaf nu elke week op controle, volgende week gaan we samen kijken naar wat we gaan doen. Afwachten op spontane bevalling of toch een mogelijke inleiding. Spannend , van mij mogen ze wachten.
    Heeft iemand van jullie ervaring met inleiding, ik hoor/lees altijd zoveel horrorverhalen hierover

6. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    #66 julia1984, 13 jul 2016
    Laatst bewerkt: 13 jul 2016
    Ik was jullie al kwijt en vond het ook al zo stil haha!
    Hier lekker met verlof niks moet en ik kan me lekker focussen op thuis....genieten en poetsen!
    Spannend hoor in dit deel gaan onze kleintjes geboren worden, benieuwd wie de eerste is

Wat een mooie kamertjes zie ik voorbij komen....die van mij houd ik nog even geheim tot de geboorte...Daarna zal ik er een foto van plaatsen :)

En wat betreft bedzeiltjes ik heb begrepen dat je die niet.meer mag gebruiken.

7. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Ok, geen bedzeiltje dus. Dus: molton, hoeslaken, hydrofieldoek onder hoofd baby, dan baby, dan laken en dan deken? Voor de wieg dan, in het ledikant ligt een aerosleep topper, daar moet ik helemaal nog van uit zoeken hoe het werkt.

8. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Cindy , ja volgens mij klopt het zo. Voor het ledikant hetzelfde volgens mij

9. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Zijn jullie ukkies al ingedaald? Ik heb al een paar dagen flinke steken, maar volgens mij schiet ze telkens terug. Nu enorme buikpijn, dus ik ga keihard duimen dat het eindelijk zo ver is! Wil heel graag weer kunnen ademen en het rechtop zitten langer dan 30 minuten vol kunnen houden, haha.

10. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Hier nog niet ingedaald, ze ligt juist met haar koppie bovenop mijn schaambeen. Ik heb daardoor erg pijn bij het lopen.

Volgens de vk zou ze binne 2 weken toch wel in mijn bekken moeten liggen. Ik hoop t, doet zo'n pijn nu.
    Ook veel last van maagzuur. Kan zo 3 rennies in een nacht nemen en soms is dat nog niet genoeg.
    Ik kan niet wachten tot ze wat lager ligt.

11. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Bij de 32 weken controle lag ie al een heel eind met zn hoofd het bekken in zei de VK. Maar geen idee of ie dan dus al echt is ingedaald, of gewoon al heel laag ligt.

12. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ik ben net terug van controle bij gyn. Mijne is ook nog niet ingedaald. Alees was gelukkig verder goed.

13. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Hier ligt de beeb al heel laag maar kan nog wel lager zei de vk.

Hebben ze tegen jou uitgesproken dat ze denken dat je de 40 wel of niet ga halen Iez? Mijn vk zei dus gister dat ze daar niet vanuit gaat wss tussen week 36 en 38 maar hoe ze daar bij komt... en anders gaan we iets plannen zei ze...

14. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Nou toevallig zei ik voor de grap tegen de gyn, ik had eerlijk gezegd nooit gedacht dit termijn te halen. Straks haal ik de 40 wkn. Hij begon te lachen en zei wat mij betreft hoeft het niet zo lang te duren. Later aan het einde van de afspraak kwam hij een soort van daarop terug en zei hij. Dat als er een moment komt dat de spanning mij te veel wordt of fysiek te veel dat vroegtijdig halen wat hem betreft bespreekbaar is.

Ik heb eerlijk gezegd dat nooit overwogen, want ik ging ervan uit dat ze vroeg kwam. Dus heb ik nu met m'n man afgesproken het aan te zien. Over 2 weken heb ik weer controle dan ben ik 36+6 en dan zal ik tijdens die afspraak kijken of ik inleiding in week 37 zie zitten. Eerder dan week 37 wil ik sowieso niet ivm de longen.

Maar ik ben ook benieuwd hoe je vk daarbij kwam. En wat wil jij meissie?

15. Liefde28

Liefde28 Actief lid

6 sep 2014
    123
    26
    28
    Vrouw
    Doktersassistente
    uit Limburg
    Ha lieve dames,

Ik moest even zoeken maar jullie weer gevonden 😃

Fijn om te lezen dat alle baby's nog lekker in de buik zitten. Goed nieuws!

Hier spannende weken achter de rug.
    2 weken geleden slijmprop verloren en bleek baarmoederhals verkort te zijn en een halve centimeter ontsluiting, advies was rust.
    3 dagen later kreeg ik meer last van de buik.. contact gehad en met spoed naar ziekenhuis gestuurd. Bleek dat baarmoederhals weer ruim een cm korter was geworden en er activiteit op de monitor te zien was.

Meteen longrijping spuitjes gekregen en weeën remmers en tot op heden is de kleine baby blijven zitten!! Heel fijn!
    Ben nu weer thuis gelukkig en moet tot 36 weken heel rustig aan doen.
    Baby doet het overigens heel goed! Gelukkig!

Liefs van mij en jullie .. en voor iedereen heel veel succes!! Tot snel.

16. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Wat een spanning Liefde28! Hopelijk blijft kleine uk tot minstens 36 weken zitten ;)

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Liefde28 spannend hoor hopelijk blijft de kleine nog ff zitten ja en idd totale rust dan voor je nu

18. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Wat een spannende tijd heb je achter de rug Liefde. Hopelijk blijf de baby nog lekker lang in je buik.

19. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Liefde28, jeetje wat een heftige tijd zeg. Hopelijk blijft jullie kleintje nog een tijdje veilig zitten.

20. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Dat is idd spannend liefde. Gelukkig is het nu weer rustig. Laat die kleine nog maar even zitten.

Lisil, hoe gaat het met de verbouwing?

Deel Deze Pagina