16 t/m 31 augustus 2016 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door meissie86, 5 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Heftig Liefde, maar wat fijn dat de kleine nog zit! Volhouden!

2. Liefde28

Liefde28 Actief lid

6 sep 2014
    123
    26
    28
    Vrouw
    Doktersassistente
    uit Limburg
    Dankjewel allemaal.
    Zijn jullie ook met de dag nieuwsgieriger naar jullie kindje?
    Soms kan er alleen maar aan denken (buiten het online babyshoppen na natuurlijk 😉)

3. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Zal eens vragen de volgende x. Ik weet niet zo goed wat ik wil. Vind het behoorlijk zwaar worden nu dus om nou idd tot 40 max 41 weken door te lopen zie ik ook niet zo zitten. Maar aan de andere kant als de beeb het nog goed heeft van. Binnen waarom dan inleiden? Al is de spanning van uit mijn kant ook niet goed natuurlijk. Hoop gewoon dat ht spontaan begint tussen week 37 en 38.

Jeetje liefde wat een spannende tijd meis! Rustig aan hoor!

4. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ja ik ben ook super benieuwd naar hoe je vk daarbij komt.

Dat zou idd het mooiste zijn als alles spontaan na de start van wk 37 gebeurd.

Liefde: ik ben ook heel erg benieuwd naar m'n kleine. Om de twee wkn probeert de gyn haar gezichtje met 3D/4d in beeld te brengen maar ze ligt telkens met de handjes voor haar gezicht of weggedraaid naar achteren. Ze heeft iig hele dikke wangetjes en lang haar al 1,2cm.

5. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooo spannend liefde!! "Gelukkig" loop je al tegen de 35 weken aan. Lekker rustig aan doen hé.

Whoehoeeeee vandaag de 37 weken bereikt yesss yesss yesss

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    37 wkn alweer lellebel wow gaat hard

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Afkes

De dakkapellen zitten er nu n week op en verder nog niet echt geklust dan alleen n beetje plamuren en kitten morgen komt de instalateur samen met de loodgieter nog n keer om wat dingen af te maken

De 24e en 25e komt de stucadoor

De 27e komen die mannen van het dakkapel nog n keer voor de laatste dingen

Dan moeten we nog sausen en het gat in de vloer dichten en kan er laminaat gelegd worden en

8. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Nog genoeg te doen dus Lisil. Succes.
    Loopt het wel allemaal volgens planning?

Hopelijk is alles klasr voor de voor de bevalling.

9. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Lellebel: als je al 37 wkn bent, dan ben je dus voor 15-08 uitgerekend, dus eerder richting 7-08 toch?

10. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt, ik ben voor 5/08 uitgerekend. Ik zat ook eerst in het groepje van de 1_15 mama's maar die gingen verder via fb en daar ben ik niet zo van.

11. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ah nu je het zegt kan ik me vaag herinneren dat je dat zei bij je aanmelding idd. Was alleen een beetje kwijt wie dat nou was. Ik kan me voorstellen dat je niet op fb wilde, dit is toch iets veiliger/anoniemer. Maar wel saai voor alle dames die zoals jij niet op fb wilden dat er geen zp-pagina is van 1-s15 aug. Voor ons leuk je zult hoogst waarschijnlijk 1 van de eerste zijn die bevalt, tenzij anderen ook ietjes eerder gaan bevallen dat kan natuurlijk ook.

12. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu het einde nadert komt de 1tot 15 topic weer een beetje tot leven maar vooralsnog zijn er heel veel "weg" uit het topic.

Hoogstwaarschijnlijk wel maar ik heb het tijdens de zwangerschap van mijn zoon al meegemaakt dat ik in tranen zat omdat veel vrouwen die na mij uitgerekend waren al hun boefje bij zich hadden en ik liep nog rond. Tsjah wat wil je ook met bijna 42 weken. Hahahabab

13. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Hahaha lellebel, wat had jij last van die stomme hormonen op dat moment! Ik denk dat ik dat ook wel zou hebben als het na de 40 weken pas van plan is te komen en anderen hier al met 38 weken gaan bevallen.

Wat ik heel erg lastig vind is dat je de week waarin de baby komt niet kan plannen.. lijkt mij niets om tot 41/42 te moeten wachten. En als je er bang voor bent, gebeurt het vast.. Dus dat gevoel moet ik maar gauw loslaten!

14. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa hahaha ik was echt niet te genieten. Letterlijk een tikkende tijdbom. Vandaag alweer precies 7 jaar geleden dat hij geboren werd.

Dat niet kunnen inplannen is inderdaad lastig. Was het maar zo dat je ook echt op de uitgerekende datum beviel. Nu heb ik ook vaak dat familie of vrienden vragen jo ga je dan en dan mee naar ik noem maar wat de verjaardag van truus?
    Ja naja geen idee...wie weet lig ik dan wel te bevallen.

Ik hoop ook echt niet dat ik deze keer weer zo ver uitloop ( de bevalling kwam ook pas op gang nadat de verloskundige me had gestript anders was ik nu 7 jaar later nog steeds zwanger van m'n zoon hahaha) m'n dochter die kwam met 38.3 weken. Doe mij die maar ipv de bijna 42

15. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Wowwww 42 is echt lang idd. Nou hopelijk geen herhaling voor je.

16. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Gefeliciteerd met je zoon lellebel, alweer 7 wat een grote jongen.

Mijn dochter kwam met 39 weken. Ik teken daar nig een keer voor. Ik wil echt niet langer met dit logge dikke lijf doorlopen...

17. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Gaat echt opschieten voor een aantal dames zeg! Voor mij ook, vanwege de inleiding haha. Maar gek om te zeggen dat je al bijna 37 weken bent :p

18. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iez: nee ik hoop Het ook niet..voor niemand hier eigenlijk want dat is echt niet leuk.

Afkes: dank je wel! 39 weken klinkt ook aardig..daar teken ik ook voor hahaha

Daisy: jaa voor jou komt het ook steeds dichterbij. Spannend en leuk hè!

19. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Ik ben misschien niet heel actief meer in deze groep, maar wil toch even aan jullie mededelen dat onze dochter gisteren geboren is met 35+3 weken. Erg onverwachts, maar het gaat naar omstandigheden goed. We blijven samen nog even in het ziekenhuis :)

20. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Gefeliciteerd bobbie, fijn dat het naar omstandigheden goed gaat.
    Ik hoop dat jij en je meisje goed opknappen en in goede gezondheid naar huis mogen!

Deel Deze Pagina