16 t/m 31 augustus 2016 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door meissie86, 5 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Dus als je bekken niet groot genoeg is, dan daalt ie al niet eens in? Je hebt wel het risico dat je vliezen breken voordat ie is ingedaald toch, dat is net zo groot bij de derde als bij de eerste?

2. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Dat lijkt mij wel Cindy

3. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Nog bedankt voor de felicitaties. Helemaal genieten zit er nog niet helemaal in, het brengt toch best wat zorgen met zich mee. Maar ze gaat met de dag vooruit gelukkig :) Met mij gaat het overigens prima, eigenlijk nauwelijks klachten of pijn na de bevalling.

Succes allemaal met het overleven van de hitte ;)

4. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Fijn om te horen dat je weinig last hebt, Bobbie! Dat scheelt in ieder geval.
    Hopelijk gaat het snel beter met jullie kleine meid. Ik ben wel heel erg nieuwsgierig naar de naam, wil je die hier delen?

5. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    bobby gefeliciteerd met jullie dochter..

hier ook 35 weken en ons meisje nog niet ingedaald (2de kind) mochten mijn vliezen nu breken moet ik direct gaan liggen en bellen.

wat een hitte he dames, ik loop al op krukken en dan ook nog die warmte, gelukkig morgen weer iets koeler.

6. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Ik heb aanstaande maandag (36+1 dan) een liggingsecho gepland staan.
    Mocht meneer dan nog steeds niet ingedaald zijn en ook nog geen poging doen stuurt de vk me door naar de gyn zei ze.
    Hij kon dan bekijken waarom beeb niet wil indalen werd me verteld.

Ik vind het ook wel erg pittig hoor, dit weer. Lig overdag in het zwembad. Maar nu lig ik in bed en ik drijf er zowat uit!
    Hopen op een goede nacht dames :)

7. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Ik heb gisteren weer controle gehad. Meneer ligt nog steeds in mn bekken, deze keer gevraagd of dat ook betekende dat hij was ingedaald :p. Dat was zo, en hij ligt al een aantal weken zo, dus ik verwacht geen veranderingen meer. Wel fijn om te weten.

Verder gisteravond borstvoedingscursus gehad. Op zich wel interessant, maar ik had graag wat meer info gehad over wat te doen bij problemen en hoe ze te voorkomen. Het was nu vooral een heel positief verhaal en als het pijn deed moest je dat aangeven want dat was niet goed.

8. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Cindy wat grappig. ....hebben we toevallig bij dezelfde cursus gezeten gisteravond ;)

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Ik ben niet vooruit te branden met deze hitte hoor jaja wordt met de dag luier

10. Veertje13

Veertje13 Actief lid

20 okt 2015
    204
    42
    28
    Hoi meiden,

Heel lang niets van me laten horen maar wel altijd braaf meegelezen.
    Ruim 35 weken inmiddels en gelukkig geen last van de warmte.
    Sinds gisteren eindelijk verlof. Laatste weken waren wel zwaar, veel last van buik, banden en vermoeidheid. Als je al zo'n kleintje hebt rondhuppelen is een zwangerschap toch iets zwaarder. Bij de eerste nooit ergens last van gehad. Daar komt bij dat dit een ontzettend beweeglijke baby is zowel overdag als smacht. Wat mijn nachtrust niet ten goede komt. Doet soms gewoon echt zeer...

Vorige week de liggingsecho gehad. Gelukkig ligt ze eindelijk met haar koppie naar beneden. Was een week voor de liggingsecho nog niet zo.
    Begin deze week werd ik gebeld door de verloskundige dat er toch een afwijkende groei is geconstateerd bij de buikomvang, omvang aan de kleine klant. Gister een consult gehad bij de gynaecoloog. Die heeft de bloedtoevoer gemeten van navelstreng en placenta deze was gelukkig helemaal in orde. Volgende week donderdag is er een extra groeiecho geplanned. Dus wel een beetje spannend. Maar aangezien de placenta in orde lijkt en ze ontzettend beweeglijk is duidt niets er op dat ze iets te kort komt. Waarschijnlijk is het dus gewoon een licht baby'tje. Ben zelf ook minder aangekomen dan bij de eerste. Zit nu nog net niet aan de 10 kilo. Terwijl ik echt wel voldoende eet, maar daartegenover ook nog voldoende beweeg en druk ben. Zal nu mijn verlof is begonnen wel wat harder gaan met de kg.

Pff ben de weken wel aan het aftellen. Van mij mag ze over twee weekjes wel komen 😊.

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Well fijn dat je een extra groeiecho krijgt dan

12. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Zo, mijn eerste week verlof zit er alweer op! Bijna 37 weken nu en vandaag weer controle gehad. Mijn baby ligt al 8 weken keurig met het hoofde naar beneden. Maar nog steeds noet ingedaald. Verloskundige zei dat dit ook vaak gewoon bij de bevalling nog gebeurt! Maar ik hoop toch dat ze zich nog van tevoren bedenkt en daarvoor al indaalt. Ook gelijk gevraagd wat dan de messteken zijn die ik sinds de afgelopen 2 weken voel en ze zegt dat dit hoort bij het proces van het verstrijken van de baarmoeder, gelukkig, toch nog iets positiefs, haha. Ik heb mijn zinnen gezet op 8-8-2016, dat vind ik wel een mooie datum, haha. Nog 2 weken en 2 dagen te gaan in dat geval. :p Maar even zonder gekheid.. Over 5 weekjes maximaal heb ik mijn meisje in m'n armen! Ben zooooo nieuwsgierig hoe de kleine eruit zal zien! Hebben jullie dat ook? :D

13. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Jaaaaa!! Ik was er eigenlijk niet eens zo mee bezig, maar nu de datum dichterbij komt begin ik wel erg nieuwschierig te worden!

Hier ligt hij ook nog niet ingedaald. Stiekem word ik daar ook een beetje onzeker van, maar ik weet ook dat er nog alle tijd is. Het zou gewoon iets meer rust geven denk ik als je weet dat echt alles al klaar is voor de bevalling en dat dit soort dingetjes niet meer in de weg kunnen staan.

Jullie ook zo'n last van de warmte? Pff... ik heb echt olifantenpoten...

14. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Spannend he hoe de kleine eruit ziet, ik word ook steeds nieuwsgieriger. Hier is de kleine al vanaf 32 wkn ingedaald en ligt al vast in mn bekken. Lopen word hierdoor wel lastiger hoor. Ik heb ook last van de warmte, maar gelukkig geen dikke voeten ofzo....laten we maar genieten van het zonnetje :)

15. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    #135 iez, 23 jul 2016
    Laatst bewerkt: 23 jul 2016
    ♡ 16 t/m 31 augustus 2016 mama's ♡

5 augustus (1)
    ♡ Lellebel2 - 30 jaar - 3e kindje

14 augustus (1)
    ♡ LaQueen - 24 jaar - 1e kindje

15 augustus (1)
    ♡ Magnolia83 - 32 jaar - 2e kindje

16 augustus (1)
    ♡ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje: geboren.

17 augustus (1)
    ♡ Kaila - 29 jaar - 1e kindje

18 augustus (1)
    ♡ Iez - 35 jaar - 3e kindje

19 augustus (2)
    ♡ Rietje86 - 29 jaar - 1e kindje
    ♡ Meissie86 - 30 jaar - 2e kindje

20 augustus (0)

21 augustus (2)
    ♡ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje
    ♡ Tassie221 - 33 jaar - 3e kindje

22 augustus (1)
    ♡ ElisabethD - 33 jaar - 2e kindje

23 augustus (2)
    ♡ Minimop - 30 jaar - 2e kindje
    ♡ Smurfin29 - 32 jaar - 2de kindje

24 augustus (3)
    ♡ Jackyy - 25 jaar - 2e kindje
    ♡ Veertje13 - 33 jaar - 2e kindje
    ♡ Mikolinie- 27 jaar - 1e kindje

25 augustus (1)
    ♡ Julia1984 - 31 jaar - 1e kindje

26 augustus (3)
    ♡ Yoga - 29 jaar - 1e kindje
    ♡ Liefde28 - 21 Jaar - 1e kindje
    ♡ Tamara78 - 37 Jaar - 1e kindje

27 augustus (3)
    ♡ Patricia28 - 33 jaar - 1e kindje
    ♡ Daisykesie - 29 jaar - 3e kindje
    ♡ SunFlower85 - 30 jaar - 2e kindje

28 augustus (2)
    ♡ Roompje25 - 33 jaar - 3e kindje
    ♡ Cindy2015 - 33 jaar - 1e kindje

29 augustus (1)
    ♡ HP12 - 34 jaar - 2e kindje

30 augustus (3)
    ♡ MusPoes - 27 jaar - 2e kindje
    ♡ Lisil - 32 jaar - 2e kindje
    ♡ Lucy16 - 32 jaar - 1e kindje

31 augustus (2)
    ♡ Badedas - 28 jaar - 1e kindje
    ♡ Afkes 10tal - 35 jaar - 2e kindje

Totaal: 31

👦Jongen (17) | 👧Meisje (10) |👦Verassing (4)

♡ Afspraken ♡

Juli
    26: Afkes 10tal, Liggingsecho + controle VK

Sterretjes die we niet zullen vergeten:
    💫 Mimi1988, Dogs84, Atjongsma, MamaDeLuxe, Beep1987, Mrsloes, Warme jas, Tafelkleedje, Pat1978, Cilla83, Maani (onze super beheerder.), Borelli

Bevallingslijst:
    Bobbie90: xxxx is geboren op 15 juli 2016 (35+3 wkn)

16. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Hi dames,

Ik ben niet van plan om de lijst bij te houden of zo. Maar omdat al een baby geboren was en de lijst nog niet was bijgewerkt en ook nog ver naar achter was heb ik wat ik wist meteen een kleurtje gegeven.

17. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    @laqueen: ik vind ook dat de dagen ineens voorbij vliegen..maar dat vind ik ook heeeelemaaaal niet erg. Ik ben super nieuwsgierig naar de kleine man.
    Hier ligt hij sinds vorige week vast in m'n bekken, voorheen wel ingedaald maar kon nog bewegen. Ik dacht altijd dat die messteken kwamen door het indalen. Ook weer wat geleerd.

18. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Hier gaat slapen momenteel niet goed, ik drijf mijn bed uit. Zweten jullie ook zoveel, of meer dan anders? Gelukkig stinkt het niet.

Hier heeft de oudste sinds gisteren vakantie, kunnen nu een stapje terug doen naar een rustiger tempo.
    Ga vandaag mijn vluchttas inpakken en volgende week de klossen eens ophalen. Komt nu toch dichterbij, kan niet wachten om ons derde knulletje te ontmoeten

19. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Ik zit me idd ook rot te zweten!
    Erger dan toen het van de week nog 30+ graden was. En hou nu ook vocht vast (waar ik nog nooit eerder last van heb gehad)...was gewoon 2 kilo zwaarder in 1 week! Voor het eerst ook dat mn ring een afdruk had achtergelaten.

20. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Goed bezig Iez!

Vanacht wel ok geslapen eigenlijk. Wel bloed heet idd. Mijn oor zit dicht heeeeel irritant maar vanacht wel prettig want hoor niks haha! Gelukkig nog geen baby naast me die ik zou moeten horen als het honger heeft 😂.

Ben ook zooooo nieuwsgierig! Helemaal naar het geslacht. Donderdag de laatste proluton prik gehad. En de afspraak bij de gyn. Was allemaal top dat ik nu gewoon bij de vk ben in het ziekenhuis. Heb ook besloten daar te bevallen en dus niet meer over te stappen naar de vk 1e lijns.

Deel Deze Pagina