16 t/m 31 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love1990, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

Succes straks ik hoop toch dat het nog goed zit

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Lucy pfff 11 uur zijn ze wel wijs? Hoe hou je t vol

3. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Cindy succes meid hopelijk niks ergs

4. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    Cindy, ik hoop dat alles goed was.

5. Bloempje8

Bloempje8 Niet meer actief

Succes Cindy, hopelijk is alles in orde. Ook de andere meiden die een echo hebben, veel succes

6. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Succes meiden vandaag!! Ik hoop op veel mooie echo's

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Hoe is het gegaan Cindy?

8. Rietje86

Rietje86 Actief lid

17 sep 2015
    342
    167
    43
    NULL
    NULL
    Cindy hoop dat je gerust gesteld bent door de vk? en er niks geks aan de hand was??

Andere dames succes met de echo vandaag en het wachten daarop!

Hier is t rustig, erg weinig klachten wat ik soms een beetje eng vind.
    af en toe last van mijn lage rug. de ene dag wel gevoelige borsten, de andere dag weer nauwelijks. wel meer behoefte om vaker kleine beetjes te eten.

zou blij zijn als het de 27e is en we dan weer even kunnen kijken en bevestiging mogen krijgen... Dan doen ze gelijk termijn meting en weet ik of mijn berekening klopt. Als het goed is zitten we dan al een stuk dichter bij de 12 weken grens. Hoop dat ik er dan wat meer van kan gaan genieten.

9. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Mrsloes en Pat heel veel sterkte gewenst.

Cindy Hoe was je echo?

Alle meiden met een mooie echo afgelopen dagen, proficiat!
    Meiden die vandaag een echo krijgen succes hoop op goed nieuws.

Ik ben wat meer afwezig, ben zo vreselijk moe....maar lees wel.mee!

10. mrsloes

mrsloes Actief lid

11 dec 2015
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben vandaag voor de controle echo geweest na de mk met cytotec
    het vruchtje en vruchtzakje is weg
    er was nog een kleine rest te zien maar hij verwacht dat de natuur dit wel op zal lossen.
    ben blij dat ik iig niet voor curettage moet want dat zag ik echt niet zitten.
    heb medicatie meegekregen voor de volgende iui en dan hopelijk beter ;)
    ik wens jullie allemaal een hele fijne en hopelijk onbezorgde zwangerschap en genieten straks van die kleine ukjes
    x

11. Pat1978

Pat1978 Bekend lid

23 aug 2015
    629
    0
    16
    Zelfstandig ondernemer
    Provincie Groningen
    Cindy hopelijk is het goed gegaan bij de vk. Veel sterkte.

12. Pat1978

Pat1978 Bekend lid

23 aug 2015
    629
    0
    16
    Zelfstandig ondernemer
    Provincie Groningen
    Hier heeft mijn emotionele rollercoaster een bizarre wending gekregen. Ik moest vandaag naar de gyn ivm opwekken miskraam dan wel curretage. Vervolgens deed ze nog een laatste check via een inwendige echo (had ik gisteren trouwens ook gehad). Vervolgens geeft ze aan dat ze wel een vruchtje kan vinden (die was gisteren niet meer vindbaar) en ziet ze een kloppend hartje. Eerst dacht ze dat die wat trager ging, maar daarna gaf ze aan dat hij wel goed klopte. Vervolgens heeft ze gemeten en was het vruchtje gegroeid tov vorige week vrijdag. De meting kwam nu uit op 6+1, bijna een week verder dan de meting van vorige week. Ik kan jullie vertellen dat mijn emoties alle kanten op gingen. Ze heeft aangegeven dat het onzeker is hoe het verloopt, maar jullie snappen nu nog even geen maatregelen om af te breken. Ze wilde me niet te lang in onzekerheid laten, dus woensdagochtend heb ik weer een echo.

Pff heel emotioneel dit, maar er is weer een sprankje hoop.

13. jansiepansie

2 sep 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was toch wel even weer spannend, maar we hebben een mooie echo gehad met een kloppend hartje❤️ We zijn zó blij en dankbaar!

Helaas lees ik hook veel verdrietige verhalen bij enkele van ons.
    Het geeft zoveel tranen, weet ik uit ervaring.. Ik heb ook 2 miskramen en 1 mola zwangerschap gehad😢
    Veel sterkte meiden!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32 KB
      Weergaven:
      3
  14. jansiepansie

2 sep 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn! Hopelijk mag het dan toch nog goed gaan!!

15. jansiepansie

2 sep 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Je houdt het goed bij zeg👍🏻

16. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Pffff wat bizar Pat!! Hopelijk wordt je hoop beloond met tóch een goed groeiend kindje. Want van dat wel-niet-wel wordt je toch ook helemaal gek.

Jansiepansie, gefeliciteerd!!!

17. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    #2017 Cindy2015, 15 jan 2016
    Laatst bewerkt: 15 jan 2016
    Jeetje Pat, dat meen je niet! Bizar. Ik duim voor je!

Jansiepansie, gefeliciteerd met je goede echo!

Nou, ik ben inmiddels weer thuis, het was nogal een hele onderneming. Echo gehad, de mevrouw riep meteen dat het er prachtig uitzag en een hartslag had (serieus, binnen een seconde of zo, hoe ziet ze dat?!). Vruchtje gezien, zag er prima uit, goede hartslag, niets geks. Gemeten op 7+4, dus dat klopt wel aardig. Meer naar de uitgang van de baarmoeder zat een redelijk grote plek waar 'iets' lijkt te zijn geweest. De plek is nog goed doorbloed en zou de oorzaak van mn bloedverlies kunnen zijn. Het kan zijn dat daar een tweede vruchtje heeft gezeten, maar dat kunnen ze niet met zekerheid zeggen. In één van m'n eierstokken zag ze ook nog wel iets wat erop zou kunnen lijken dat daar een cyste heeft gezeten, en dat die is geknapt, waardoor ik een HCG-dip zou hebben gehad en daardoor bloedverlies. Als die plek in mn baarmoeder weer gaat bloeden, is er altijd een risico dat het de goede vrucht meeneemt, maar voor nu leek het goed te zitten.

Omdat ik er toch was en ze tijd hadden, hebben we meteen de intake gedaan. Bloeddruk en urine was goed. Ze wilden me wel op korte termijn nog een keer voor een echo zien, dus ik mag 27 januari weer. Mijn afspraak bij de gyn van fertiliteit de 21e blijft wel staan, maar het kan zijn dat er dan geen echo wordt gemaakt maar dat dat alleen 'eindgesprek' is.

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Mrsloes veel succes volgende iui dat wordt jouw beeb dat moet gewoon veel sterkte nog meid

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Pat jeetje zeg zeker een emo dag zo wel fijn dat het gegroeid is tov vorige week hopelijk was t n pauze en gaat het nu helemaal goed komen dikke knuffel

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Wow wat een mooie echo zeg

Deel Deze Pagina