16 t/m 31 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love1990, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Cindy wat een goed nieuws zeg ik hoop dat het nu goed blijft gaan en je niet meer gaat bloeden

2. Veertje13

Veertje13 Actief lid

20 okt 2015
    204
    42
    28
    jansiepansie mooie echo!!

en pat1978 en cindy2015 ook nog positief nieuws

gefeliciteerd!

3. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Goed nieuws Cindy!

4. Pat1978

Pat1978 Bekend lid

23 aug 2015
    629
    0
    16
    Zelfstandig ondernemer
    Provincie Groningen
    Goed nieuws Cindy, ik duim voor je dat je geen nieuwe bloeding krijgt

5. Gerbera79

Gerbera79 Actief lid

24 jun 2015
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte mrsLoes,

Pat wat een gedoe zeg, ik zou gek worden van onzekerheid en dat heen en weer geslinger qua emoties. Sterkte !
    Hopelijk positief nieuws woensdag.

HIer ene dag kotsmisselijk andere dag nergens last van, vandaag ben ik niet vooruit te branden, zo vreselijk moe en ik heb een avonddienst en moet nog tot 23uur.
    Slapen is ook drama moet er 3x uit om te plassen dus gebroken nachten.. Ben gesloopt eerlijk gezegd. Deze week ook 32uur gewerkt en dat is te veel voor nu.
    Verder veel trek in eten, ben ik ook nog mijn brood vergeten mee te nemen naar mijn werk. Mijn broertje een appje gedaan of hij ff 4 boterhammen wil brengen . Maar nog geen reactie.. Dus zit nu voor nood aan de mandarijnen, appels en peren, maar er moet iets eh meer vullends zijn. Anders moet ik maar wat bestellen ofzo bij de patatzaak hier iets verderop .
    Volgend weekend heerlijk weekendje weg met vrienden zonder kinderen , ik ga denk ik t hele weekend slapen en vooral bijslapen.

6. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Hi dames, ook ik had een goede echo. Kloppend hartje. Ik was 2 dagen verder dus voor de lijst van 23 naar 21 verplaatsen aub.

Ook voor de lijst m'n volgende afspraak is op 27-1.

7. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    #2027 LaQueen, 15 jan 2016
    Laatst bewerkt: 15 jan 2016
    WoW, ik ben 2 dagen niet online geweest en moest heeeeel veel pagina's doorspitten!

Mrsloes, heel erg veel sterkte. Hopelijk is de volgende IUI jullie gelukskindje!

Pat1978, wat heb jij in een rollercoaster gezeten. Logisch dat je emoties alle kanten opvlogen! Hopelijk alsnog een plakkertje.

Voor alle andere mama's (to be), fijn dat er weer veel goede echo's tussen zaten!

Zelf ben ik echt ultra moe deze week. Mijn baarmoeder is ook elke keer wat zeurderig op drukke dagen, dus een teken dat ik misschien wat rustiger aan moet doen. :p Oh, en ik heb wel buikspieren enzo, dus ik denk dat het niet zo zeer met slappe spieren te maken hoeft te hebben, voor de dames die dachten dat het bij hun te slap is. :D Ik denk zelfs dat het door sterke spieren gevoeliger bij je banden e.d., want dan moet je lichaam extra hard z'n best doen om uit te rekken!

8. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

LaQueen: klinkt ook logisch van die spieren haha. Ik ben wel redelijk slank (63 kg met 171) maar echt 0 spieren hoor, dus die van mij zijn dan gewoon zeurpieten haha :p

Iez: wat een geweldig goed nieuws meis! Op naar de volgende!

Hier: ik ben ook niet vooruit te branden en ik werk nog geen eens. Zou niet weten hoe ik dat moet doen, kan alleen maar slapen en kotsmisselijk op de bank hangen. Mijn dochter is nu bij mijn ouders aan het logeren en ik ben alleen maar aan het bijslapen :p

Hoe blij ik ook ben, ik ben niet goed in zwanger zijn hihi. Alles doet zeer, voel me compleet blegh. Maar ik heb het er allemaal voor over, zolang die kleine maar blijft zitten en in aug levend geboren mag worden :)

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Wat en goed nieuws ook

Ik zit nog te wachten ze loopt iets uit

10. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hoi allemaal!

Pat. jeetje meid, dat is me een partij heftig! Ik hoop op goed nieuws!

Cindy, fijn dat alles goed is en er een verklaring is voor het bloedverlies.

Fijn die mooie echo's!

Hier ook weer goed nieuws! Echo helemaal goed. De kleine bewoog zelfs al! Hartje klopte mooi en weer twee dagen vooruit gezet. Nu kom ik uit op 17 augustus en 9.2 weken vandaag. Maar dat kan niet zo goed met de ovulatietesten denk ik. Volgens mij wordt ik bij de termijn echo weer achteruit gezet dus ik hou alles even zoals het nu is. Over twee weken, hebben we de termijn echo en die week daarop de echo voor de combinatietest.

Bijgevoegde bestanden:

11. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Fijn Magnolia!

12. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Mooie berichten iez en Magnolia!

13. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ook jij hebt prachtig nieuws gehad, wat een opluchting!

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    20160115_173859.jpg

Hoi hoi wij zijn helemaal in Love we hebben een mooi kloppend hartje gezien volgens de berekening zou ik 5 dagen terug gezet worden naar 7 wkn rond maar ik laat m lekker staan zo een wacht de termijn echo af anders kan ik niet meer met jullie kletsen en zou ik 2 sept uitgerekend zijn

Wel moet de termijn echo door een medische echoscopist gedaan om te kijken of de cyste gegroeid is ik heb een beste cyste zitten bij mijn baarmoeder

15. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Oh is dat rondje de cyste?
    Die is idd best duidelijk aanwezig. Is daar nog verder iets over gezegd?

Bij mijn echo was ook een cyste te zien maar dan op mn eierstok.

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Nee dat rondje is het voedingszakje die heb ik nog nooit zo goed kunnen zien bij mijn dochter zo dus ze heeft m erbij gefotografeerd hihi

Die cyste zit gelukkig niet in mn baarmoeder maar ertegen aan

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Nee alleen dat hij onder het zwangerschapshormoon kan gaan groeien dus moeten we het goed in de gaten houden of hij groeit of niet

18. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Oh gelukkig! Ik dacht al, die zit wel erg dichtbij ;)
    Heb ook nig nooit het voedingszakje zo duidelijk gezien en dit is al mijn 5e zwangerschap. Gaaf om te zien!

19. ElisabethD

ElisabethD Actief lid

21 okt 2015
    493
    53
    28
    Randstad
    Zijn hier meiden die een combinatietest of nipt gaan doen? Ik hoorde vandaag dat je bij de nipt ook meteen het geslacht weet...

20. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    #2040 Afkes 10tal, 15 jan 2016
    Laatst bewerkt: 15 jan 2016
    Wow mooie echos meiden. Fijn magnolia en Iez, durven jullie nu vooruit te kijken?

Pat, wat een rollercoaster, ik hoop op een mooi gegroeid kindje as woensdag. Nog een paar verschrikkelijk slopende dagen. Gek dat het kindje de vorige echo niet gevonden werd.

Warme jas, hoe gaat het met jou?

Ik ben zondag 8weken en ik heb nog geen noemenswaardige kwaaltjes. Wat misselijk soms, wat last van mijn bekken soms, wat last van bandenpijn bij niezen en draaien in bed ook soms. Ik mis de bevestiging :(
    Vind het ook zo gek dat ik as dinsdag een intake heb, terwijl ik geen idee heb of het goed zit. Nou ja, ik probeer maar vertrouwen te hebben in mijn lijf...

Deel Deze Pagina