♡ 16 t/m 31 augustus 2016 mama's ♡ -16 augustus -17 augustus ♡ Love1990 - 25 jaar - 2e kindje ♡ Cilla83 - 32 jaar - 3e Kindje -18 augustus ♡ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje ♡ Wennie87 - 28 jaar - 2e kindje -19 augustus ♡ Rietje86 - 29 jaar - 1e kindje -20 augustus ♡ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje -21 augustus ♡ meissie86 - 29 jaar - 2e kindje ♡ Veldmuisje - 28 jaar -2e kindje -22 augustus ♡ Maani - 33 jaar - 2e kindje ♡ MarinaDeMix - 28 Jaar -1e Kindje -23 augustus ♡ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje ♡ Tafelkleedje - 28 jaar - 1e kindje -24 augustus -25 augustus -26 augustus -27 augustus -28 augustus -29 augustus -30 augustus -31 augustus Jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) ♡ Afspraken ♡ Maani 28 december 1e echo Veldmuisje 28 december 1e echo Cilla83 29 december 1e echo Love1990 29 december 1e echo + intake Wennie87 30 december 1e echo + intake Meissie86 4 januari Intake Meissie86 11 januari 1e echo
Mijn echo staat ook gepland! 29 december. Ben dan bijna 7 weken 😁 Kreeg de vk aan de lijn waar ik de vorige zwangerschap behoorlijke rampen/blunders mee heb beleefd, dus dat was wel wat ongemakkelijk. Voor haar maar ook voor mij 😅
@vaya, wat leuk dat je schoonouders al een cadeautje klaar hadden liggen @love1990, die mama app is inderdaad heel leuk. En werkt ook erg goed. Heb hem ook gebruikt om mijn cyclus in bij te houden en klopte precies. @anne, welkom en gefeliciteerd natuurlijk! @Veldmuisje, Ook ik doe om dezelfde reden als jij, deze keer niet mee met MvM. Vorige keer wel gedaan/ geprobeerd, maar was zo ziek dat zelfs de potjes en flesjes met teveel werden. Deze keer ga ik dan ook voor zoveel mogelijk proberen te genieten met zo min mogelijk rompslomp. Is de vorige keer namelijk helemaal misgelopen met 9mnd lang braken, tig keer op een dag. Voor nu ben ik nog niet echt misselijk, maar wel heel slap en moe. En blijf maar last houden van een brok in mijn keel en druk op mijn borsten. Ik heb 30 December mijn eerste afspraak bij de vk. Intake en echo. Hopen op goed bericht! Wat het gaat worden????? Ik heb echt geen idee Het maakt me eigenlijk ook helemaal niets uit. Wel willen we het straks weten, maar dat is meer uit praktisch oogpunt. Nog een meisje? makkelijk, dan hebben we al een hoop spulletjes en leuk omdat onze beste vrienden ook alleen meiden hebben. Een jongen? Helemaal nieuw voor ons, dus ook wel weer heel leuk, denk ik zo.
Ik kom me hier ook aanmelden als jullie dat ok vinden, een aantal dames ken ik al uit het NOD forum. Ik ben tafelkleedje, 28 jaar en na 7 rondes nu zwanger. Mijn testen lopen mooi op en dat zou betekenen dat ik 23 augustus uitgerekend ben van ons eerste kindje. Het voelt nog ontzettend onwennig, vooral omdat ik niks raars voel. Kan ook maar moeilijk stoppen met testen, heb het gevoel dat dat de enige controle is die ik op dit moment heb. Zijn jullie ook nog bezig met testen? We wilden eigenlijk wachten met vertellen tot midden januari maar mijn schoonzusje vertrekt na de kerst naar het buitenland. We willen haar vragen peettante te worden, dus nu toch maar besloten dit met kerst te doen ook al is het nog erg vroeg......spannend allemaal!
Toch wel lekker dat de eerste echo eind december is, de feestdagen die vliegen meestal voorbij 😁 Ik begin alvast met aftellen.... Nog 15 dagen 😅
Ik ben ook echt heel blij! Was in eerste instantie 4 januari, maar vanmorgen gebeld of het misschien toch voor oudjaar kon Gelukkig kreeg ik straks telefoon dat dat dus kon. Zou dan 6weken en 6dgn zijn, dus mogelijk moet het hartje dan te horen zijn! Ik ga met je mee aftellen in ieder geval. Kan echt niet wachten
Ik ben met de eerste echo ook 6w6d. Ik ga wel voor een inwendige echo, dan is de kans groot dat we het hartje zien. Poeh, vind het nu wel spannend hoor nu de datum vast staat.
Ik voel me momenteel niet zo heel lekker, flinke maagpijn, veel boeren en misselijk, hoera we zijn zwanger hihi! Verloskundige belde me net dus even met haar gepraat, deed me goed. Ga zo naar de winkel voor pepermunt en peperkoek, schijnt te kunnen helpen tegen de misselijkheid/boeren. Op 11 januari de eerste (inwendige) echo!
Dat is bij ons nog niet vast afgesproken. Ze zei dat ze het eerst gewoon zouden proberen, en mocht het niet lukken dan doen ze uiteindelijk nog inwendig. (tijdens zelfde afspraak) Vorige keer lukte het wel meteen met gewoon, maarja....nu is alles anders
Hier lukte het de vorige keer niet, dus ik heb nu weer gevraagd om een inwendige. Nu alleen nog ff een smoesje verzinnen waarom de 2 oudsten naar de oppas moeten 😅
Zijn jullie trouwens allemaal werkend? Echt, ik kan niet wachten om het iedereen te vertellen maar.......... ik zie er ZO tegenop om op het werk te moeten gaan vertellen. Ging bij ons pas over de vakantie planning. Mijn eerste voorkeur was vanaf 19 aug, maar dit ging niet. Dus werd het de 2e voorkeur, vanaf 26 aug. En de weken ervoor, zou ik veel extra moeten werken, omdat veel collega's vakantie hebben. Nu is het gewoon 6 weken eerder (wil vooraf ook 6 weken) Dat zal dus een "hele fijne reactie worden"!
Ja erg hé. .. ik vind het ook zo spannend.... het is op een of andere manier ook nog niet helemaal doorgedrongen bij me. heb steeds in me hoofd misschien is het niet goed dus wachten eerst de echo af. ik kan de app niet vinden Love
Ik ben thuisblijfmama, dus zit niet met werk/planning/vakantie e.d. Lijkt me dan geen pretje om te vertellen als je weet dat je je collega's "opzadelt" met extra werk in de vakantieperiode. Het lijkt wel dat het besef nu echt komt, nu ik die datum van de echo weet. Sta helemaal te shaken 😁 Ik ben gewoon echt zwanger!
Ha Wennie, ik heb precies hetzelfde op mijn werk. Ik werk in de zomervakantie altijd voor mijn collega's omdat ze vrij willen hebben met de kinderen. Dit was ook weer de planning voor volgend jaar en nu ben ik als het goed is met verlof tijdens de bouwvak. Ik kijk er dus ook behoorlijk tegenop om het te vertellen!
Hey Tafelkleedje! Wil je ook op de lijst? Wat is je uitgerekende datum? Oeps ik zie dat ik je berichtje gemist heb sorry, zal je op de lijst zetten
Hallo, ik kom mijzelf ook voorzichtig melden. Gelijk eerste bericht op het forum, maar ik al een tijdje mee. Afgelopen vrijdag een positieve test, heel onverwachts in 1x raak. Nu hopen dat alles goed blijft gaan. Volgens berekeningen zou ik op 17 augustus uitgeteld zijn. Vandaag aangemeld bij verloskundigenpraktijk, vrij snel een telefoontje gehad en de afspraak staat op 11 januari voor de intake en echo.
♡ 16 t/m 31 augustus 2016 mama's ♡ -16 augustus -17 augustus ♡ Love1990 - 25 jaar - 2e kindje ♡ Cilla83 - 32 jaar - 3e Kindje ♡ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje -18 augustus ♡ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje ♡ Wennie87 - 28 jaar - 2e kindje -19 augustus ♡ Rietje86 - 29 jaar - 1e kindje -20 augustus ♡ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje -21 augustus ♡ meissie86 - 29 jaar - 2e kindje ♡ Veldmuisje - 28 jaar -2e kindje -22 augustus ♡ Maani - 33 jaar - 2e kindje ♡ MarinaDeMix - 28 Jaar -1e Kindje -23 augustus ♡ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje ♡ Tafelkleedje - 28 jaar - 1e kindje -24 augustus -25 augustus -26 augustus -27 augustus -28 augustus -29 augustus -30 augustus -31 augustus Jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) ♡ Afspraken ♡ Maani 28 december 1e echo Veldmuisje 28 december 1e echo Cilla83 29 december 1e echo Love1990 29 december 1e echo + intake Wennie87 30 december 1e echo + intake Meissie86 4 januari Intake Meissie86 11 januari 1e echo Bobbie90 11 januari 1e echo + intake
Welkom Bobbie je staat op de lijst! Klopt het dat je 25 jaar bent? (Afgeleid van je nickname) en dat het je eerste kindje is?