Hier zeurpijn links onder. Alsof ik ongesteld moet worden. Niet fijn! Meer mensen last van zeurderige pijn met af en toe felle pijn onderin de buik ?
Ik heb ook met tijd en wijle een zeurdrige pijn en ik vermoed dat mijn bm aan het groeien is. Zo'n ongesteldheid pijn. Is nooit lang aanwezig.
Cindy volgens mij klopt je eigen berekening dan! Gerbera, is heb vooral tot 5 wkn veel menstruatie pijn gehad. Nu heel soms, denk idd dat het het groeien van je baarmoeder is
Ik heb het inderdaad ook eigenlijk vooral in de eerste week (4-5) gehad. Nu alleen met vlagen, maar dan met name een steek of zo.
Hoi allemaal! Die dubbele cijfers zijn lekker hè? Nog maar een paar weken te gaan en dan zijn we uit het eerste trimester. Bizar Hoe snel het gaat. Ik ben kapot. Gister heel laat naar bed Door VVAL2016 en dochter was natuurlijk lekker vroeg wakker. Amper slaap gehad dus. Dat terwijl ik Wo al om kwart voor negen lag te slapen. Hier nog steeds wat doffe pijn boven mijn liezen, met als ik te lang sta een felle steek op dezelfde plek. Ik weet nu haast zeker dat ik het bij mijn dochter ook gehad heb. Toen gaf het me vertrouwen dat er wat gebeurde daarbeneden. Dat moet ik nu ook maar terug zien te vinden.
Zow... ik ben mijn bed uitgestrompeld... heb gisteren geloof ik wat gegeten waar mijn darmen niet zo blij mee warmen. De halve nacht en ochtend op de wc doorgebracht. Ik geloof dat ik brood het beste kan eten. Vlees ed word ik zo beroerd van... eten is een drama bij mij en hoe is dat bij jullie?
Ik heb nog ff te gaan voor die dubbele cijfers hoor . Wat ik me nog afvroeg; wat is nog het nut van een termijnecho, als je je uitgerekende datum (in dit geval door ICSI) al weet en die al vaststaat? Ze kijken verder nog of het er één of twee zijn, maar dat weet ik natuurlijk ook al. En of er hartactie is. Maar dat weet ik ook al. Niet dat ik klaag over extra echo's, maar echt nut of een speciale echo is het dan verder niet toch?
Hier in Duitsland doen ze niet aan termijn echo. De 27ste is mijn uitgerekende datum en daar laat ze hem op staan. Kinderen kunnen twee weken eerder komen of twee weken later had ze gezegt.
En die datum had je zelf berekend of is op basis van een eerdere echo? Hier verder geen hele grote problemen met eten, al helpt wat fruit of zo niet echt tegen de misselijkheid vanwege een te lege maag. Het moet wel iets steviger/vullender zijn.
Volgens mij meten ze met de termijnecho ook wat meer dingetjes op om te kijken of het tot nu toe op schema groeit. Nu (voor de termijnecho) meten ze meestal alleen het totale vruchtje op. En dan doen ze volgens mij een paar metingen. (stom dat ik het eigenlijk niet precies weet haha, heb het al 2x eerder gehad ) Maar de termijnecho duurt ook altijd iets langer dan de andere echo's
Hebben jullie het trouwens gehoord van het calciumgebruik wat aangeraden wordt voor zwangeren? 5 glazen per dag om de kans op zwangerschapsvergiftiging te verkleinen... Ik drink nu dus echt helemaal niks van zuivel...heel soms wat chocomel, maar het smaakt me totaal niet nu. Er zit wel calcium in de zwangerschapsvitamines, maar dat lijkt me nooit genoeg. Ik ga dus dinsdag aan de gyn vragen of ik evt extra calcium moet/kan gaan slikken. Want ze zeiden ook iets over groeiachterstand en vroeggeboorte en mijn oudste was te vroeg en D* heeft een groeiachterstand in mijn buik gehad.
Ik las er iets over in één van die blaadjes die ik ergens had meegekregen. Al stond daar niet vijf glazen per dag volgens mij. Dat is wel echt extreem veel. Ik drink vijf glazen karnemelk per week en ben, doordat ik het las, aan de vanillevla, maar ook niet in grote hoeveelheden.
5 glazen per dag klink ook wel heel veel he? Dat zeiden ze net op he nieuws, maar misschien dat hij zich versprak?
Ik dacht zelf de dertigste... maar bij de echo is het steeds de uitgerekende datum. Zolang de kleine het maar goed doet. De datum die de gynaecoloog vast heeft gesteld. Ik had het toevallig vandaag ook ergens gelezen wat betreft het calcium gebruik... Als ik in Nederland ben maar wat vla halen ed. Melk drink ik al jaren niet meer en als ik er al aan denk wordt ik beroerd. Ik probeer wel steeds wat te eten ook warm eten maar het lukt me gewoon niet. Zit dan bijna te kokhalzen...is niet zo gezellig aan tafel. Ik hoop dat het na het eerste trimester beter gaat met eten.
Dat klinkt zeker veel, ik dacht dat het er twee waren. Daar kom ik wel aan met muesli als ontbijt en een glas melk bij de lunch. Maar vijf ga ik never nooit redden.
Ik ben vandaag echt weer heel slechts opgestaan. Knallende koppijn en moe. Heb ook al de hele dag een trekkend gevoel in m'n onderbuik. Ga er maar van uit dat het idd de groei va de baarmoeder is. Drukkracht bij het plassen ben ik ook kwijt. Was ik bij de eerste zwangerschap op een gegeven moment ook kwijt en kwam pas maanden na de bevalling terug. Nu dus wel heel vroeg kwijt.... Buik begint ook al aardig op te zetten. Ze zullen wel denken op m'n werk, "zo die mag ook wel weer eens gaan lijnen" hahaha. Wil toch echt nog wachten met vertellen tot 12 weken. Pfff duurt lang dikke 1,5 week tot volgende echo. Eten gaat gelukkig beter dan bij eerste zwangerschap. Heen grote hoeveelheden maar iig meer dan 3 happen avondeten. Misselijkheid is er jammergenoeg net zo erg nog steeds dus dan eten we maar weer een beetje vaker. Volgens mij wordt aangeraden 400ml zuivel per dag. Groetjes!
Balen Veertje. Drukkracht bij het plassen? Hou je dan wel een gevoel alsof je moet plassen? Omdat je niet alles eruit plast? Ik begin ook uit te dijen volgens mij. Ik at normaal drie keer per dag en dan soms 's avonds nog iets te snaaien, en nu eet ik de hele dag door, en mijn normale maaltijden zijn eigenlijk niet kleiner geworden. En ik rij geen paard meer, dus qua verbranding staat het al helemaal stil.