16 t/m 31 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love1990, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat deed ik dus hetzelfde, omdat ze nog niet leerplichtig is.
    Alleen aangezien we deze keer laat vakantie hebben, had ik deze keer wel een gedeelte van de schoolvakantie aangevraagd, maar dat lukte dus niet.
    Zo vervelend dat het nu dus zo uitkomt, al ben ik natuurlijk super blij voor mezelf.

Maar inderdaad het verantwoordelijke gevoel naar me collega's om ze ermee "op te zadelen" is echt niet tof.
    Als het goed is ben ik ook begin juli met verlof en de vakanties beginnen hier pas eind juli. (Dus weinig vakantie werken😉)

2. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    tafelkleedje welkom hier! nogmaals gefeliciteerd! ik was ook zo obsest met die testen, nu na mijn NOD (die was gister) heb ik het losgelaten :) maakte mezelf echt knetter maar inderdaad ook het enige gevoel van controle.

Love en Wennie, wat kunnen jullie al snel terecht! spannend hoor!

ik ben ook een full time werker (36 uur) kan in mijn functie niet minder dan 32 uur werken dus dat zal ik ook gaan doen straks.

Cilla ik herken je gevoel hoor, probeer alsnog te genieten wat makkelijker gezegd dan gedaan is natuurlijk. je kan het ook niet veranderen als het niet goed gaat en we duimen met zijn alle dat we allemaal in augustus mogen puffen.

Welkom Bobbie! mooie testen hoor!

ik ben stiekem beetje jaloers dat jullie allemaal al afspraken hebben ik moet denk ik nog 2 weken geduld hebben voordat mijn afspraak gemaakt wordt :)

3. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Welkom meiden en gefeliciteerd!!

Ik ben leerkracht en mag wss een week voor dat de zomervakantie start met verlof hihi. Dat is dan zes weken van t voren. Al ga ik nu wel beter naar mijn lichaam luisteren want de vorige keer ben ik te lang door gegaan met klachten enzo. Dus kans dat ik nog wel eerder stop. Vorige x ook helemaal geen verlof gehad ivm prematuriteit. Vind het ook wel spannend om het te vertellen omdat mijn duo ook zwanger is

4. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Bedankt!
    Ja klopt beide :) vergeten er bij te zetten.

5. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Love, wil je mijn afspraak bij de vk op 11 januari bij schrijven? Krijg dan mijn eerste echo :). Veel echo's op die dag he! Wat leuk!

Ik werk onregelmatig in de zorg, ook redelijk wat nachten. De tijd zal leren of dat zal blijven gaan of niet. Werk nu 32 uur.

6. waarschijnlijk gaan we cupcakes geven met roze/blauw van binnen. Of een plaatje van een baby of een speen er op

ik weet niet of ik mee mag doen met MvM omdat ik tot week 12 aan de medicijnen zit

7. #227 MarinaDeMix, 14 dec 2015
    Laatst bewerkt: 14 dec 2015
    Ik ben ook leerkracht, hoorde dat we nu wel alle vakantie die we mislopen terug krijgen !

Donderdag moet ik officieel testen. Wanneer deze positief is, moet ik naar het ziekenhuis bellen voor een afspraak!

8. Love1990

Love1990 Niet meer actief

♡ 16 t/m 31 augustus 2016 mama's ♡

-16 augustus

-17 augustus
    ♡ Love1990 - 25 jaar - 2e kindje
    ♡ Cilla83 - 32 jaar - 3e Kindje
    ♡ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje

-18 augustus
    ♡ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje
    ♡ Wennie87 - 28 jaar - 2e kindje

-19 augustus
    ♡ Rietje86 - 29 jaar - 1e kindje

-20 augustus
    ♡ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje

-21 augustus
    ♡ meissie86 - 29 jaar - 2e kindje
    ♡ Veldmuisje - 28 jaar -2e kindje

-22 augustus
    ♡ Maani - 33 jaar - 2e kindje
    ♡ MarinaDeMix - 28 Jaar -1e Kindje

-23 augustus
    ♡ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje
    ♡ Tafelkleedje - 28 jaar - 1e kindje

-24 augustus

-25 augustus

-26 augustus

-27 augustus

-28 augustus

-29 augustus

-30 augustus

-31 augustus

Jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2)

♡ Afspraken ♡

Maani 28 december 1e echo
    Veldmuisje 28 december 1e echo
    Cilla83 29 december 1e echo
    Love1990 29 december 1e echo + intake
    Wennie87 30 december 1e echo + intake
    Meissie86 4 januari Intake
    Meissie86 11 januari 1e echo
    Bobbie90 11 januari 1e echo + intake
    Anne201 11 januari 1e echo

9. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Hoor net mijn HCG waarde: 511,8. (mijn man heeft even gespiekt, werkt namelijk in het ziekenhuis).
    Dat is een waarde die eigenlijk bij de 5e week hoort (ben nu 4 weken en 1 dag). En wat staat er vervolgens op diezelfde site (waar ik die tabel vond)... oa een hoge hcg kan duiden op een meerlingenzwangerschap. Mijn man is er ook heilig van overtuigd over twee weken twee kindjes te zien. Hmmm... tja.. misschien is het wel zo, maar heel eerlijk zou ik één denk ik het handigst/fijnst vinden. Niet dat twee niet minder welkom zijn natuurlijk :) Maar ik weet wel... kans is aanwezig.. bij de uitgangsecho waren 2 volwaardig doorgegroeide follikels te zien en als die beiden gesprongen en bevrucht zijn... 1+1=2 :):)

10. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jeej veldmuisje! Wat spannend dan zeg.
    Ik kan me heel goed indenken dat je 1 het handigst/ fijn zou vinden, want dat zou ik zelf ook zo hebben.

Andere kant lijkt het me ook wel echt heeeeel erg bijzonder hoor!
    Nog even geduld proberen op te brengen en dan zul je het eindelijk echt weten.

11. Love1990

Spannend veldmuisje! Nog 2 weekjes, dan weten jullie het!

12. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0

Ja super fijn is dat he?

Ik heb bij de eerste ook nog mijn ouderschapsverlof geclusterd en er achteraan geplakt .

13. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Welkom tafelkleedje en bobby! En gefeliciteerd! :D
    Ik heb weer heel wat bij moeten lezen!

Voorgevoel geslacht, ik zou t niet durven zeggen. Het lijkt mij wel leuk om nu een meisje te krijgen, aangezien we een zoontje hebben. Beiden lijkt me toch wel t mooiste. Maar nog een jongen is absoluut ook zeer welkom. Twee broertjes samen ook wel heel leuk. Dus we gaan t zien!

Werken, ja ik heb een eigen onderneming (ZZP'er), waarbij ik 3 dagen per week buiten de deur werk (naar klanten toe ga) en een halve dag vanuit huis werk. De ene dag dat ik thuis werk is meer voor het administratieve deel en dan is m'n zoontje ook gewoon thuis. Dus in principe 4 dagen in de week met de kleine. Heel goed te doen en dat wil ik graag zo voort zetten. 👍 ik ben de vorige keer pas 3 weken voor de uitgerekende datum met verlof gegaan (ook gewoon recht op 16 weken), maar denk dat ik dit keer wel al eerder al me verlof zou inplannen. Ik heb dus niks te maken met collega's maar wel met klanten die mij met regelmaat zien. Maar dat is niet zo erg.

Veldmuisje, spannend hoor. Mij lijkt een tweeling wel erg leuk!
    Eerste jaar zwaarder maar uiteindelijk zal je daar ook je draai in vinden.
    Ben benieuwd!

14. cilla83

cilla83 Actief lid

26 nov 2015
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik werk nu 4 dagen als doktersassistente... Ook bij ons een groot probleem rond de vakantieperiode. Maar ook dat is weer op te lossen. ..

15. Love1990

Goedemorgen dames! Voelt iedereen zich nog een beetje goed?

Ik heb vanmorgen m'n laatste test gebruikt, teststreep kwam sneller dan de controlestreep 😁 Zal straks nog 1x spammen 😅

16. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Ik heb ook mijn laatste test gedaan nu Love, kan 't nog steeds niet geloven steeds weer zon streep te krijgen jij?
    Vandaag is mijn NOD, blijft toch een spannende dag haha.
    Verder gewoon weer maagpijn zoals iedere dag, ga met de tips van de vk aan de slag. Peperkoek en pepermunt

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,6 KB
      Weergaven:
      2
  17. Love1990

18. Love1990

Jij hebt ook een mooie duidelijke test anne, het besef begint hier nu een beetje te komen. Maar ik zit nu ook al een week na m'n NOD 😁

We hebben besloten het mijn ouders eind Januari te vertellen, dan wordt mijn moeder 50. Leuk moment lijkt me. Begin volgende maand nog wel even een weekendje weg doorstaan met mijn ouders en broers/zussen

19. tafelkleedje

25 nov 2015
    66
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wow Love wat een mooie test:) Jij ook Anne!

20. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Love en Anne super mooie testen!!! 👍
    Ik heb er uiteraard ook weer eentje gedaan.

Ik heb een hel van een nacht gehad 😭😭😖😖 migraine aanval van hier tot tokio!! Verschrikkelijk! Hormonen hormonen denk dat die utro ook echt sterk spul is. Maar goed voor t goede doel!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,6 KB
      Weergaven:
      1

Deel Deze Pagina