16 t/m 31 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love1990, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Badedas ik heb geen last van mijn onderrug, heb je de vk nog gebeld?

2. Borelli

Borelli Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Jippie... Goede echo's vandaag... Gefeliciteerd!
    Hopelijk zet dit door deze week en kan ik hier woensdag ook een mooi bericht plaatsen! Ik ben er nu al nerveus voor, ha, ha

Ook hier de laatste week minder misselijk maar zo te lezen hebben dat er meer dus hoeft dat niks te betekenen.

Dames die nog wel misselijk zijn, hopelijk wordt het ook voor jullie snel beter. Qua jongen of meisje, denk ik nu een jongen. Voel me zo anders dan bij mijn twee meiden. Maakt voor ons niks uit want we moeten toch alles opnieuw aanschaffen. We gaan waarschijnlijk ook voor een NIPT in het UZA. Rij er 2x in de week langs na mijn werk dus lijkt me een makkelijke optie. Maar goed eerst woensdag afwachten...

3. lucy16

lucy16 Lid

1 mei 2015
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2483 lucy16, 25 jan 2016
    Laatst bewerkt: 25 jan 2016
    Jaaaaaaaa �� fijn al die goede berichten en echo's gefeli meiden ��
    Nog een week en twee dagen en dan eindelijk de eerste echo voor ons. Ben zo benieuwd!!!! Dan gaan we het ook tegen de families vertellen. Rijden we ff bij iedereen langs #tourdubaby ��
    Vind het natuurlijk geweldig leuk maar ook wel spannend. ��
    Volgende week (1 dag voor de echo!) ook nog een andere grote mijlpaal dan tekenen bij de notaris voor ons nieuwe huis. Hebben we eindelijk de sleutels in handen!! Joehoe ��
    Wat een week!

Hier gaat het met de klachtjes redelijk, mag zeker niet klagen! Valt me wel op dat ik extra gevoelig ben en dat ben ik van nature al en dat ik dat nu ook meer uit (wat ik normaal niet zo snel doe) Gelukkig houd mn vriend er rekening mee. Ik heb zelf alleen soms niet door dat mijn reactie iets heftig is �� maar goed heeft ook een fijne kant want kan ik mooi leren iets assertiever te zijn �� haha Kan gelukkig ook zeggen dat de fijne gevoelens ook sterker zijn dus die rose wolk daar zit ik ook met regelmaat op. ��

Nog een weekje geduld oefenen.....oef

Liefs Lucy

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Hihi herkenbaar dat je nu wel anders kan reageren hihi heb ik ook last van

Wat leuk zeg en nieuw huis heb je bestaand gekocht of nieuwbouw?

5. Rietje86

Rietje86 Actief lid

17 sep 2015
    342
    167
    43
    NULL
    NULL
    Fijn al die goede berichten! Konden we wel weer even gebruiken hier.

Hier nauwelijks klachten alleen moe, m'n liezen voel ik s avonds en moet s nachts paar keer plassen.

Mdl arts was postief! Vond me voorlopig geen kandidaat om crohn te hebben. Te weinig klachten. Wel nog bloed geprikt en over 6 weken weer contact.

Nu nog een hobbel, zo voelt t door m'n onzekerheid soms.
    Dat is de termijn echo woensdag, heb die echt nodig als extra bevestiging als die goed is ja dan moet ik er wel op gaan vertrouwen dat t goed gaat.

Dan gaan we t ook aan wat meer mensen vertellen, en als t goed is mag een week later iedereen t weten!! :D

6. Jackyy

Jackyy Actief lid

3 mrt 2013
    146
    0
    16
    Hier vandaag ook een goede echo gehad. :) Hartje zien kloppen en was al lekker bewegelijk. Ik ben 2 dagen terug gezet, dus uitgerekende datum wordt nu 24 augustus.

Op de foto zie je het vliesje waar de kleine nog in zit, op een andere foto stond ook het dooierzakje.

Bijgevoegde bestanden:

7. Jackyy

Jackyy Actief lid

3 mrt 2013
    146
    0
    16
    Ik heb emesafene en primperan, jammer genoeg werkt het niet bij mij. Sterkte! Hoop dat het voor jou wel iets doet! :)

8. lucy16

lucy16 Lid

1 mei 2015
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jacky wat fijn! Mooie echo zeg! Gefeli ��

Het is bestaande bouw, een vrijstaand huis in doodlopend straatje, niet heel erg oud maar wel veel sfeer en 't is in een dorpje. Echt mee geboft zeker voor het budget dat we hebben, ons inziens een toppertje �� We kwamen uit de grote stad een appartement aan een drukkere weg. Dus een hele overgang. Het tijdelijke huurhuis waar we nu in zitten ligt ook in een klein dorpje vlakbij ons nieuwe huis, ik heb dus al een beetje kunnen "proeven" van het dorpse leven. Ik vind het heerlijk... die rust echt een verademing!!!
    Natuurlijk was de kinderwens ook een extra aanleiding deze stappen te zetten. We hebben nu dan ook meerdere slaapkamers �� En het was ook echt in mijn gedachten bij de bezichtiging dit is echt een leuk fijn plekje voor kids! En mijn katjes (m'n schatjes)��

9. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Klinkt heerlijk Lucy!
    En ook een kattenliefhebster dus? Hier ook haha

10. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Gefeliciteerd Jackyy! Wat een prachtige echo!

Hier nog een kattenfan!
    Nu ik het de hele dag koud heb, is zo'n kacheltje op schoot helemaal heerlijk. ;)

11. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Hier ook katten :). We zijn ook pleeggezin voor het asiel (kittens), maar dat hebben we na vorige zomer even stil gezet wegens de mmm.

12. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Fijn al die mooie echo's! Gefeliciteerd meiden!

Weten jullie of de termijn echo inwendig of uitwendig is? Heb namelijk met 7 en bijna 9 wkn een inwendige gehad

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Wat fijn nieuws dat het geen crohn is iig

Onzekerheid pfff praat me er niet van bij mn 1e was ik overal zo zeker van en nu pfff onzeker in de dop

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

Wow ookal zo'n mooie foto

15. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    Wat een prachtige echo Jacky!!!

16. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Geen idee Julia. Bij mij gaf dr vk aan dat de echo van negen weken uitwendig nocht. Ik heb toen gevraagd of hij niet inwendig mocht omdat mijn zenuwen niet veel konden hebben op dat moment. Was zo bang dat ze lang zou moeten zoeken. Vrijdag termijn echo met 11 weken. Denk zeker dat die uitwendig wordt.

17. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    Ik had ook gevraagd of de volgende echo uitwendig zou zijn. Dat ligt er aan hoe de baarmoeder ligt vertelde de gyn. Ik mag toch hopen dat ik met 11 weken en 2 dagen een uitwendige echo krijg. Ik wacht het maar af.

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

Wat leuk man gefeliciteerd! En idd een overgang ja van appartement naar zoiets en nog vrijstaand ook hihi mooie tuin voor de kleine straks

Ik ben ook afgelopen jaar verhuisd van huurhuis naar koop na mijn scheiding heb ik nog n tijd in dat huis gewoond tot het verkocht werd erna 7 mnd bij mn ouders in met mn dochter en 3 katten

En toen n huurhuis wat ik maar 1.5 jaar gewoond heb. Ik heb mijn huis in mn uppie gekocht want ik dacht je weet maar nooit hoe de toekomst loopt dan wil ik niet weer het gezeur hebben om te moeten verkopen hihi

Alleen kan ik het net allemaal opbrengen ts geen vetpot maar ik doe t wel en wat mn vriend betaald is voor de extra's. En ik woon nu aan het plein waar ik zelf als kind altijd buiten gespeeld heb je zet de poort open en ze kunnen zelf buiten spelen ze staan gelijk op plein zo ideaal

Veel plezier in jullie nieuw paleisje

19. MusPoes

MusPoes Actief lid

17 feb 2013
    381
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeej voor de mooie echo's! :D

Ik had met 7,2 een uitwendige echo. Het verschilt veel volgens mij. Maar ik verwacht dat de termijnecho uitwendig kan.

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

Mijn vk zei dat het protocol was tot en met 8 wkn inwendig tenzij je uitwendig het ook goed kan zien hihi

Bij mijn dochter kreeg ik met 7 wkn uitwendige een nu met 7 wkn inwendig

Termijn is eigenlijk altijd uitwendig

Deel Deze Pagina