16 t/m 31 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love1990, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Bij het echobureau waar ik hiervoor heen ging, doen ze 'm altijd uitwendig. Ook met 6 weken....en ze kan het gewoon vinden (ze heeft ook wel echt een supergoed apparaat).
    Bij mijn MA kreeg ik 'm met 9 weken uitwendig (zkh), maar ze zei toen wel dat het officieel nog inwendig moest (maar uitwendig was het meteen goed te zien, alleen minder scherp beeld). Ben dus benieuwd hoe mijn gyn het morgen gaat doen. Ik hoop uitwendig... Als je evt slecht nieuws krijgt, heb ik dat liever met een uitwendige echo, anders voel je je zo kwetsbaar als ze inwendig wanhopig naar een hartje zoeken.... blegh!
    Maargoed, aan de andere kant...zolang ze morgen uberhaupt maar gewoon iets kan zien :D

2. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Super echo gehad!
    Zwaaide veel en trappelde met de voetjes ❤️
    Ben naar 21-08 gezet definitief

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,4 KB
      Weergaven:
      1
  3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Alweer een mooie echo

Wat fijn meid

De beebjes liggen steeds mooier in beeld zo gaaf om weer te zien zo van iedereen

4. Gerbera79

Gerbera79 Actief lid

24 jun 2015
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weer thuis na weekendje weg met vrienden. Hen t ook maar verteld want t viel op dat ik geen Hugo meedronk 😂 As donderdag echo eeg spannend en nieuwsgierig. Ik ben mijn doppler kwijt grrr had een luvion maar kan m nergens weer vinden. Begin te twijfelen of ik m niet verkocht heb 😡 Muts ben ik

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Leuk hoe was het weekendje weg? En Hugo das wijn toch? Dat mis ik zo nu en dan wel hoor hihi

6. ElisabethD

ElisabethD Actief lid

21 okt 2015
    493
    53
    28
    Randstad
    Pffff heel slecht geslapen vannacht. Kon de slaap niet vatten en mijn wekker ging alweer om 6 uur. Dat wordt een lange dag 💤

7. Veertje13

Veertje13 Actief lid

20 okt 2015
    204
    42
    28
    Mooie echo's dames gefeliciteerd!!

Bij mijn eerste heb ik met 7 weken een uitwendige echo gehad en de termijn echo met 9+3 was inwendig. Is helemaal afhankelijk van je bouw en de stand vd baarmoeder etc.
    Nu was de vroege echo inwendig.

Hier begint de moeheid z'n toppunt te bereiken. Zondag heel veel geslapen overdag, 's avonds nauwelijks kunnen eten en lag om 20.00u alweer in bed. Gisteren hele dag gewerkt en ben tegelijk met m'n zoontje naar bed gegaan...En dan gaat manlief ook nog eens een aantal dagen skiën. Komt zondag pas weer thuis..Pfff zal een pittige week worden...

8. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    sterkte

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Zo heerlijk zo'n ochtend

Mn dochter had het in dr bol gehaald dat ze bij oma wou logeren hihi nou prima bel oma maar op

Zo wijs dat ze is pakt ze de telefoon en belt ze zelf oma op hihi ( mijn moeder en mijn ex zijn voorgeprogrammeerd zodat ze zelf dr papa kan bellen als ze wilt ook)

Mama het mag maar mag ik dan ook speelgoed mee nemen? Ja tuurlijk schat hihi

Nou daar ging ze hoor met dr k3 trolley vol speelgoed hihi (m'n moeder woont om de hoek)

Dus had tijd over vanmorgen dus lekker mn haar in de krul voor de verandering en zoals van oud weer is n fruitshake gemaakt hopelijk komt dat ook mn darmen ten goede!

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Alle dames sterkte met de moeheid vandaag

11. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Super mooie echo's dames!!! 👍😍 geniet ervan!

Ik zal zo de lijst even aanpassen met de nieuwe uitgerekende datums.
    Als er ook nieuwe afspraken zijn gemaakt die er meteen op mogen, dan hoor ik t graag! 😘

Hier gister super vroeg gaan slapen! Nu mag ik werken gaap gaap....

12. Gerbera79

Gerbera79 Actief lid

24 jun 2015
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier elk uur vd klok gezien en ook de wc pot.
    Rond half 6 werd t rustiger maar zag t niet zitten om om 7uur op mijn werk te staan en mij dus ziek gemeld. Baal zo van die misselijkheid dan

13. ElisabethD

ElisabethD Actief lid

21 okt 2015
    493
    53
    28
    Randstad
    Thx :)

14. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Meiden die vandaag weer een afspraak hebben, succes! Ik mag om 13:00 uur :D

Door de verjaardagsdrukte van afgelopen weekend ben ik weer heeeeerlijk misselijk. Ik voel mn maaginhoud continu omhoog komen, maar tot echt spugen komt het niet. Daardoor ook veel geslapen, gistermiddag zelfs ook nog en vannacht ook als een blok geslapen. Maar zou nu nog steeds kunnen slapen :p

15. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Zwaai,
    Sorry voor mijn afwezigheid, maar ik ben ziek. Griep, men wat voel ik me beroerd.

Wat een mooie echo's! Top.

Iez, hoe gaat het slapen? Ik las een tijd terug iets over een ademhalingsoefening waar je binnen een minuut in slaap valt. Zal ff zoeken. Misschien heb je er wat aan.

Edit, gevonden Adem jezelf (snel) in slaap | Wendy

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Het overgeven alleen al pfff sterkte

17. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Beterschap voor de zieke dames!

18. Liefde28

Liefde28 Actief lid

6 sep 2014
    123
    26
    28
    Vrouw
    Doktersassistente
    uit Limburg
    Hopen vandaag op mooie echo's!! Veel plezier..

Voor de zieke dames.. Beterschap!!

19. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Beterschap voor de zieke dames en succes voor de dames die zo een echo hebben!

Ik had gister niet moet schrijven dat de misselijkheid minder werd. Gister middag en avond ben ik me toch een partij misselijk geweest! Werd zelfs midden in de nacht misselijk wakker. :D

20. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    Meiden die vandaag een afspraak hebben succes!
    Vermoeidheid is heel vervelend.
    Ik ben sinds gisteravond weer vreselijk misselijk...Blegh...

Deel Deze Pagina