Bedankt tafelkleedje! maani jou test ziet er ook goed uit, jammer van je migraine. Wat hormonen al niet kunnen doe he 😔 Hier m'n wekelijkse weegmomentje (ivm mijn ondergewicht) en ik ben dus gewoon een halve kilo aangekomen afgelopen week 😅 Dat wordt nog wat de rest van de zwangerschap
Thnx ja die hormonen inderdaad! 😕 Maar dat is toch alleen maar goed dat je wat bent aangekomen, 👍 als je ondergewicht hebt dan kom je vaak ook wat sneller aan he als je zwanger bent. Over t algemeen dan. Dames die dikker zijn zouden wat minder snel aan moeten komen. Ik heb normaal gewicht, niet te dik niet te dun. ☺️
Bij onze dochter kwam ik tot 20 weken maar 3 kilo aan 😨 Daarna ging het snel. Uiteindelijk met bijna 40 weken op +14 kilo. Na de bevalling is er maar 2 kilo blijven zitten. Ben wel erg benieuwd hoe het nu gaat, moet wel weer goed m'n gewicht in de gaten houden.
Mooie testjes allemaal!! Zo leuk dit topic, kan gewoon lekker alles wat er dwars zit met jullie bespreken hihi. Balen van je migraine Maani, hoop dat het snel minder word. Ik heb vannacht redelijk doorgeslapen op 1 plaspauze na . De wekker van m'n vriend ging om 03:15 daar werd ik (even) wakker van. Fijn dat je nou al wat bent aangekomen toch love? Beter kilos eraan dan eraf met ondergewicht.
Idd, ik mag ook niet teveel gaan overgeven want dan heb ik een probleem 😅 Als er nu na de bevalling ook nog wat blijft zitten ben ik helemaal blij
Mooie testjes allemaal!! Zo leuk dit topic, kan gewoon lekker alles wat er dwars zit met jullie bespreken hihi. Balen van je migraine Maani, hoop dat het snel minder word. Ik heb vannacht redelijk doorgeslapen op 1 plaspauze na . De wekker van m'n vriend ging om 03:15 daar werd ik (even) wakker van. Fijn dat je nou al wat bent aangekomen toch love? Beter kilos eraan dan eraf met ondergewicht.
Haha, ik in de stress. Dacht dat ik op je gereageerd had 😅 Zou ik mijn post ook bijna dubbel versturen 😨
Ben je daarvoor bij een diëtist of houd je het zelf goed in de gaten. Zelf ben ik ook vrij dun.. ook oppassen dus
Op dit moment hou ik het zelf in de gaten, wel bij een diëtist geweest hoor. Maar veel kunnen ze toch niet voor me doen. Als m'n gewicht enorm daalt ga ik wel weer terug, maar sinds de bevalling ben ik weer redelijk stabiel.
Mooi stabiel houden dan Ik ga zo even naar Hema een paar sokjes of iets kleins halen. Kan me niet inhouden hahahaha. Iemand anders dit ook?
Leuk! Ik heb dat nog niet zo, ik wil eerst graag een goede echo hebben. Voor onze dochter heb ik pas rond 14/15 weken voor het eerst wat gekocht.
Ik merk wel dat ik nu veel rustiger ben dan bij dochterlief. Misschien ook omdat er nu een dreumes is die veel aandacht vraagt. En ik voel me echt totaal niet zwanger 😅
Haha ik heb 2 mini broekjes en 'n rompertje gescoord. T is natuurlijk veel te vroeg om al iets te kopen maar nou heb ik iets 'tastbaars' hihi.
Gebruiken jullie trouwens een app waarmee je wekelijks kan zien hoe het met je kleintje gaat en hoe het groeit? En hoe heet deze app? Ik heb nu de zwanger&zo app
Ik denk dat ik me binnenkort ook niet meer kan inhouden qua leuke kleertjes kopen probeer nu wel nog een slag om de arm te houden. Was behoorlijk misselijk vanmorgen en maak me dan ook direct druk om mijn gewicht. De kilo's vliegen er altijd heel snel af en ben eigenlijk al behoorlijk licht. Moet iig niet veel afvallen. Nog even puzzelen hoe ik hier mee om moet gaan! Bedankt voor de tip over de app, ga ik vanavond ook even bekijken! Fijne middag allemaal!
Leuke app love! Bedankt!! Ik heb zon enorm sterk gevoel dat ik een mannetje ga krijgen. Wou bijna een jongens rompertje halen, het is toch gewoon bij wit gebleven. Komt denk ik omdat mijn oma altijd heeft gezegd dat ik een jongetje zou krijgen. En ze heeft het in haar leven nog nooit verkeerd gegokt bij iemand....
Haha doe me denken aan m'n schoonzus. Die dacht dat we een zoontje zouden krijgen. Ze heeft het bij al haar neefjes/nichtjes goed gehad ( 11 x) en bij ons had ze het dus fout 😅