16 t/m 31 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love1990, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Mijn dochter zei vanmiddag dat ze maar niet dr vinger in mn navel moest stoppen anders zou de baby in dr vinger bijten whaha :p

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Whuhahaha zo heerlijk hè om te lezen hoe de Kids zijn

3. ElisabethD

ElisabethD Actief lid

21 okt 2015
    493
    53
    28
    Randstad
    Slaap lekker dames, morgen termijn echo! Spannend!!!

4. Pat1978

Pat1978 Bekend lid

23 aug 2015
    629
    0
    16
    Zelfstandig ondernemer
    Provincie Groningen
    Dames met de goede echo's gefeliciteerd.

Borelli fijn dat jij morgen al terecht kunt, ik ben nog steeds in afwachting van een curretage. Morgen hoor ik wanneer, ik hoop maandag of dinsdag. Gisteren en vandaag wel cytotec gehad om te kijken of het dan toch nog voor de curretage kwam. Helaas hoor ik blijkbaar bij die groep waar dat niet lukt. Morgen naar anesthesie vim de curretage.

Borelli, ook ik ben meer op leeftijd (38), maar daar doet het volgens mij niet minder zeer van. In mijn geval realiseer ik me des te meer dat de tijd doorloopt. Ik zou in ieder geval blij zijn als de miskraam eens achter de rug is, we zitten al zo lang in onzekerheid.

In ieder geval was het fijn te lezen dat het vandaag wel een goede dag was voor de echo's. Degene die binnenkort de echo hebben, veel plezier en succes. Ik lees dat sommige daar nu extra nerveus voor zijn, dat kan ik me heel goed voorstellen, maar statistisch gezien is er al zo veel mis gegaan in deze groep, het kan niet anders dan dat het goed gaat verder met jullie. Ik duim voor jullie allen.

5. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Dag dames! Ik kom even heel gauw mijn termijnecho foto's showen en dan ga ik weer. Een hele drukke week, dus ik denk dat ik alles sinds gisterochtend ff zondag op m'n gemakje ga doornemen, zodat ik weer bij ben! :D

P.s. Zien jullie toevallig ook een NUB? :p

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28 KB
      Weergaven:
      3
  6. Borelli

Borelli Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    @ Pat, jammer dat cytotec niet werkt. Ik heb hetzelfde dus daarom direct gevraagd om een curettage wat gelukt is. Ook jij sterkte volgende week.
    En inderdaad is het verdriet altijd maximaal en niet afhankelijk van leeftijd. Maar in ons geval hadden we de wens voor een derde vorig jaar al laten varen. Dit was daarom echt een totaal onverwachts kado. En dan ook nog een tweeling... Het heeft helaas niet zo mogen uitpakken maar ik denk/ hoop dat ik deze periode toch later als een mooie herinnering kan zien. Nu zit ik nog volop in mijn verdriet, ik laat het maar gewoon gaan want dat hoort erbij.

Vind het wel super om hier positieve verhalen te lezen vandaag. Is toch een soort troost.

7. Gerbera79

Gerbera79 Actief lid

24 jun 2015
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2707 Gerbera79, 28 jan 2016
    Laatst bewerkt: 28 jan 2016
    Joehoeeee goed nieuws alles zit erop en aan hartje klopt. En heb gekantelde baarmoeder dus moest inwendig want hij/zij zat verstopt.
    Vandaar ook dat ik t hartje nog niet kan vinden met angelsound.
    25 febr weer controle en ben vooruitgezet naar 23 aug. Vandaag 10,2 weken

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,1 KB
      Weergaven:
      1
  8. Tinkerbel001

16 dec 2015
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal! Vandaag ook n mooie echo. Ik ben naar 18 augustus verplaatst. Gefeliciteerd ook allemaal meiden.
    Hele last van mn schouders. Hij/zij was lekker aan t dansen.. vast n blije baby.. weltrusten allemaal.
    Groetjes

9. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Wauw mooie berichten allemaal zeg!! Super!

Sterkte Pat en Borelli met de komende curettages dikke knuf! Fijn dat jullie even een update geven.

Hier ook weer gerust gesteld geen bloed meer gezien. T was ook echt zo minimaal mja je schrikt wel.
    Wel een klote nacht gehad. Sinds 2 uur wakker toen ik weer begon te doezelen dl wakker die had gespuugd. Ze is net 1 zo zielig. Ik heb zondag buikgriep gehad dus had gehoopt dat ze de dans zou ontspringen. Dus die onder de douche vanacht haha. Ze was en is wel super vrolijk... Hopelijk blijft het bij die ene keer.
    Mja moeilijk weer inslaap komen dus wordt een zwaar dagje vandaag.

10. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    Wat een super nieuws, gisteren allemaal goede echo's! Gefeliciteerd meiden.

Maani, Borreli en Pat heel veel succes en sterkte de komende periode. Dikke kus

En wat hebben kinderen toch van die heerlijke uitspraken, geweldig.

11. Bloempje8

Bloempje8 Niet meer actief

Ik zou graag van de lijst willen, want ik ga uit dit groepje. Ik ben ontzettend geschrokken van alle miskramen en daardoor erg bang geworden voor onze volgende echo. Dat wil ik liever niet want die stress is ook niet goed voor de baby. Misschien kom im jullie nog in een afteltopic tegen, anders voor iedereen een goede zwangerschap gewenst!! Liefs van mij

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Mooie echo's meiden !

Bloempje ik snap het wel echter zullen de ma's nu niet zoveel meer komen aangezien iedereen steeds verder is nu

Geniet lekker van je zwangerschap en misschien tot snel!

Maani, pat en Borelli ff n digihug voor jullie

Verder mag mn meiske vanmiddag afzwemmen

13. Rietje86

Rietje86 Actief lid

17 sep 2015
    342
    167
    43
    NULL
    NULL
    Fijn weer wat goede echo's :D

Borelli, pat en maani succes de komende dagen met alles wat er nu nog moet om het af te kunnen ronden...

Gister heel de dag het gevoel gehad als of de boel flink aan het groeien was, daar gaan we dan maar vanuit ;)

Zal vanavond geen benen meer over hebben, nu werken en daarna door naar de vrienden van amstel met sta plaatsen ....
    morgen rustdag ;)

14. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Poeh sta plaatsen! Ik kam amper mn dochter naar school brengen en ik ben al buiten adem en kotsmisselijk haha.
    Maar wel heel leuk, veel plezier!!

@Lisil: succes voor je meisje vanmiddag!

@Bloempje: jammer maar ik snap het ergens wel. Ik ging juist bij fit clubje zodat ik ook wat 'naieve' vrolijkheid over de zwangerschap zou kunnen delen en niet alleen angst en spanning. Maat helaas zoveel miskramen nu dat je toch angstig wordt.
    Maar ondanks dat vind ik het nog steeds fijn om te kunnen delen en we komen allemaal steeds verder dus de kans op een mk wordt steeds kleiner (al blijft het heel spannend natuurlijk).

Misschien dat je anders later in de zwangerschap weer mee kunt kletsen? :)

15. ElisabethD

ElisabethD Actief lid

21 okt 2015
    493
    53
    28
    Randstad
    #2715 ElisabethD, 29 jan 2016
    Laatst bewerkt: 29 jan 2016
    Meiden echo berichtje. Alles is goed, we zijn 3 dagen vooruit gezet. Uitgerekende datum nu 22/8
    Ik zal straks thuis nog even een foto uploaden

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26 KB
      Weergaven:
      0
  16. lucy16

lucy16 Lid

1 mei 2015
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yoehoe wat een fijne echo berichten allemaal.
    Heerlijk hoor ����

Hebben er vandaag nog meer dames een echo?

Bloempje goede zwangerschap toegewenst ��

Liefs Lucy

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Thnx daisy

Wow wat n mooie echo ook weer Elisabeth

18. ElisabethD

ElisabethD Actief lid

21 okt 2015
    493
    53
    28
    Randstad
    Dank je! Het was ook erg leuk om ons beebee te zien bewegen!

19. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Mooie echo idd!! Ik kan niet wachten tot dinsdag, van afgelopen dinsdag was zo kort en ook geen mooi beeld, dinsdag wordt er een veel beter apparaat gebruikt.

20. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Wat een mooie echos dames!!

Deel Deze Pagina