Bloempje succes. Nu na minder goede echo's weer vele goede echo's. En je kan je wel druk maken het veranderd er niet van. We gaan er altijd maar vanuit dat t goed gaat maar eigenlijk is t ook evht een wonder wanneer t wel goed gaat. We hebben t wereldkundig gemaakt. Gelijk verklaring ook maar aan werkgever gegeven 😁 Ik ga dan rond 11/7 met zw.schaps verlof en kom ergens in decembervpas weer 😁 Verlof plus daarna nog 6 weken vakantie
Ohw wat heerlijk om daar naar uit te kijken Gerbera! Echt mooie echo foto's komen er nu voorbij meiden!
Wat fijn om de goede echo's te zien! Mijn man vond afgelopen week dat ik hier maar even niet meer moest lezen. Ik ben al best onzeker en het slechte nieuws hielp even niet mee. Maar uiteraard wil ik te graag weten hoe het met jullie is. Hopelijk keert nu het tij en gaan we met de huidige groep de eindstreep halen. Meiden die voor een curettage moeten, heel veel sterkte! Nog zes dagen tot ik weer naar het ziekenhuis mag voor de intake. Die wordt door de vk gedaan en ik hoop zo dat ze nog even wil kijken. Anders duurt wachten nog zo lang . Alhoewel de termijnecho wel heel kort erna ingepland moet worden denk ik, want de maandag erna zit ik op 11 weken en mijn gyn heeft alleen op maandag en dinsdag spreekuur.
♡ 16 t/m 31 augustus 2016 mama's ♡ 14 augustus (1) ♡ LaQueen - 24 jaar - 1e kindje 16 augustus (1) ♡ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 17 augustus (1) ♡ Kaila - 29 jaar - 1e kindje 18 augustus (3) ♡ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje ♡ Iez - 34 jaar - 3e kindje ♡ Tinkerbel001 - 28 jaar - 1e kindje 19 augustus (3) ♡ Rietje86 - 29 jaar - 1e kindje ♡ Magnolia83 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Meissie86 - 29 jaar - 2e kindje 21 augustus (2) ♡ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje ♡ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje 22 augustus (1) ♡ ElisabethD - 32 jaar - 2e kindje 23 augustus (2) ♡ Sythara - 27 jaar - 2e kindje ♡ Gerbera79 - 36 jaar - 2e kindje 24 augustus (3) ♡ Jansiepansie - 32 jaar - 3e kindje ♡ Tassie221 - 33 jaar - 3e kindje ♡ Jackyy - 25 jaar - 2e kindje 25 augustus (1) ♡ Julia1984 - 31 jaar - 1e kindje 26 augustus (3) ♡ Minimee - 28 jaar - 2e kindje ♡ Minimop - 29 jaar - 2e kindje ♡ Smurfin29 - 32 jaar - 2de kindje 27 augustus (6) ♡ Yoga - 29 jaar - 1e kindje ♡ Veertje13 - 33 jaar - 2e kindje ♡ Liefde28 - 21 Jaar - 1e kindje ♡ Zonnebloemm - 28 jaar - ? Kindje ♡ Patricia28 - 33 jaar - 1e kindje ♡ Doncky - 30 jaar - 3e kindje 28 augustus (4) ♡ Roompje25 - 33 jaar - 3e kindje ♡ Lisil - 31 jaar - 2e kindje ♡ Afkes 10tal - 35 jaar - 2e kindje ♡ Cindy2015 - 33 jaar - 1e kindje 29 augustus (2) ♡ SunFlower85 - 30 jaar - 2e kindje ♡ Daisykesie - 29 jaar - 3e kindje 30 augustus (2) ♡ HP12 - 34 jaar - 2e kindje ♡ MusPoes - 27 jaar - 2e kindje 31 augustus (3) ♡ Dehi - 26 jaar - 2e kindje ♡ Lucy16 - 32 jaar - 1e kindje ♡ Badedas - 28 jaar - 1e kindje Totaal: 38 Jongen (0) | Meisje (0) | Verassing (1) ♡ Afspraken ♡ Januari 28: Smurfin29 1e echo 28: LaQueen Termijnecho 29: Smurfin29 Intake 29: ElisabethD termijnecho 29: Roompje25 termijnecho 29: Magnolia83 termijnecho Februari 1: Kaila echo (controle) 1: Tassie221 afspraak VK 1: Sunflower85 termijnecho 1: Jansiepansie termijnecho 2: Veertje13 intake + termijn echo+ NIPT test (incl geslacht) 2: Afkes 10tal termijn echo 2: Daisykesie termijnecho 2: Yoga termijnecho 2: Liefde28 termijnecho 3: Bloempje8 2e echo + intake 3: Lucy16 1e echo 3: Meissie86 termijnecho + combi test 4: Badedas afspraak VK 4: Minimop termijnecho 4: Magnolia83 echo + combi test 4: HP12 afspraak VK 4: Doncky termijnecho 5: Bobby90 nekplooimeting/echo 8: Patricia28 afspraak gyn 8: MusPoes termijnecho 8: Kaila nekplooimeting 9: Lisil termijnecho 9: Meissie86 afspraak vk 9: Julia1984 intake gyn + extra echo 10: Lucy16 intake 10: ElisabethD nekplooimeting 10: Badedas termijnecho 10: Vaya2014 afspraak VK 10: Cindy2015 termijnecho+NIPT 12: Minimop afspraak VK 12: Anne201 controle VK 15: Liefde28 nekplooimeting 17: Rietje86 Echo 17: Iez Guo 19: ElisabethD controle vk 19: Kaila controle VK 22: Afkes 10tal afspraak VK 22: Anne201 14 weken echo 25: Gerbera79 controle vk Maart 3: Kaila pretecho (incl geslachtsbepaling) Sterretjes die we niet zullen vergeten: 💫 Mimi1988, Dogs84, Atjongsma, MamaDeLuxe, Beep1987, Mrsloes, Warme jas, Tafelkleedje, Pat1978, Cilla83, Maani (onze super beheerder.), Borelli
Zo! Met een notitieblokje op schoot de lijst maar eens bijgewerkt. Mooie echo's dames! Goed om te zien! Bloempje, jammer dat je afscheid van ons neemt. Ik wens je een goede zwangerschap toe en wie weet komen we elkaar weer eens tegen! Rietje veel plezier bij VVAL! Wij zijn vorige week donderdag geweest. Wat een top feest! Echt heel leuk. En tip voor als je moe bent van het staan: lekker tegen je man aanleunen. Ik heb vanavond laat pas een echo. Zal pas rond achten even het resultaat posten. Wordt nu wel weer zenuwachtig. Ondanks dat ik het hartje woensdag nog gewoon gehoord heb thuis.
Thanx Magnolia alleen dat leunen gaat niet lukken manlief gaat niet mee.. Ik ga onverwacht met vrienden mee die 1 kaartje over hadden. Zijn jullie met de auto geweest? Hadden jullie vooraf een parkeerkaart gekocht? Ik heb op marktplaats gereageerd op een angelsound, na jullie verhalen wordt ik wel benieuwd, wil hem alleen niet nieuw kopen verlof... ja duurt nog even maar wel leuk om naar uit te kijken. zoals ik heb uitgerekend ga ik dan 8 juli met verlof dan ben ik 34 weken. dan zou ik begin november ongeveer weer moeten beginnen. Zou ook wel vakantie er achteraan willen opnemen. maar mijn collega krijgt geen hulp in de tijd dat ik weg ben ben ik bang. en durft t eigenlijk niet voor te stellen. zij moet 16 weken ons werk voor twee alleen doen.... arme collega...
Wij hebben de parkeerkaarten niet vooraf gekocht hoor. Er staat een huisje met een mannetje voor de slagboom en die betaal je gewoon voor je het terrein oprijdt. Handig want na afloop kan iedereen zo wegrijden. Oh en ik heb geen angelsound maar een babydopler. Zelfde idee maar er staat me nog bij dat hij goedkoper was.
Magnolia, succes vandaag! Vast zo'n mooie echo als de rest vandaag en gisteren. Hier weer lekker thuis. Is allemaal goed verlopen weer. Blijkbaar zaten de twee ukkies in 1 vruchtzak wat heel risicovol is dus misschien maar goed dat de natuur zijn werk doet. Ik zal de komende tijd nog wel met jullie meelezen om te zien dat het met jullie allemaal goed komt! Veel succes allemaal en vooral genieten van jullie mooie wondertjes! x
Mooie echo elisabethD!! Dinsdag halverwege de middag zijn wij eindelijk aan de beurt. Hoop zo dat het allemaal goed is... Vandaag wel opeens een puisten uitbraak. Heb ik normaal nooit last van en nu wel 4 in 1 keer. Waarvan een grote midden op m'n voorhoofd. Lijk rwel een hindoe...Maar beschouw het maar als een goed teken... Vandaag vroeg ook opeens een collega of er bij ons nog geen tweede op komst was. Heb maar met een stalen gezicht gelogen en gezegd dat we er hard aan werken 🙂. Vind het nog te vroeg om te zeggen. Doe dat liever als ik zeker weet dat het goed zit en dan meteen aan de hele groep tegelijk. WoW Gerbera jij gaat wel vroeg met verlof. Maar wel lekker er nog wat tijd achteraan geplakt. Dat ben ik ook van plan. Ik hoop door te kunnen werken tot 4 weken voor uitgerekende datum (was bij de eerste ook geen probleem) en dan plak ik er ook nog 6 weekjes achteraan zodat ik pas weer in 2017 aan het werk mag. Mis ik lekker de eindejaars stress! En Rietje het is aan jouw werkgever om eventueel aanvullend verlof te akkorderen en aan je collega aan te geven als hij of zij het niet meer redt toch? Ik zou lekker doen waar jij zijn in hebt. Deze tijd krijg je nooit meer terug! En een paar weken extra op 16 weken afwezigheid maakt dan ook niet zo veel meer uit...Heb bij de eerste ook extra verlof opgenomen wn ben blij toe. Zelfs toen dat voorbij was had ik mog geen zin om weer terug aan het werk te gaan, thuis zitten met die kleine is zoveel leuker!!!
Zo, das wel bijzonder 1 vruchtzak. Wie weet heeft de natuur daarom wel ingegrepen idd...maar het is wel heel speciaal dat er gewoon twee identieke frummeltjes samen in 1 vruchtzakje in je buik zaten. Heel veel sterkte meis!
Echo berichtje: alles goed! Ik ga naar 15 augustus. Dus vandaag 11.4 wk en maandag al 12 weken! Totaal ben ik met de drie echo's 5 dagen vooruit gezet. Wat eigenlijk niet eens zo goed kan met de positieve ovulatietesten. Ze zat op een gegeven moment zelfs op 11.6 wk. 7 dagen vooruit. Toen zei ik dat het me sterk leek heeft zo nog wat metingen gedaan maar kwam echt steeds hoger uit. 11.4 was de laagste van de metingen. Ach ja. Gup groeit erg goed dus! Veertje we kunnen elkaar de hand schudden. Ook een puist midden op mijn voorhoofd. Heel charmant. Borelli : jeetje meid wat bijzonder. En wat verdrietig. Hoe gaat het met je? Dringt het al een beetje Door? Ik zou het heel fijn vinden als je mee blijft schrijven. Ik zal de lijst morgen even bijwerken dames!
Fijn Magnolia! Hier ook een beeb die afgelopen dinsdag verder was dan kan (verder dan 2 dagen verder kan gewoon niet door de eisprong). Maar goed teken dat ze goed groeien denk ik dan maar En hier ook ineens pukkels terwijl ik die nooit heb Alleen dan op mn bovenrug....en haar wat heeeeel snel heel vet wordt. Zal vast weer een meid worden die alle schoonheid van haar mama pikt whaha (dat zeggen ze toch weleens?). Nou, ze mag het hebben hoor, zolang zij maar gezond op de wereld komt
Wij hebben het vandaag de vrije loop gegeven. Iedereen die het wist hoeft het geen geheim meer te houden. plus-minus 9 weken vandaag. Heb er een goed gevoel over. Vandaag ook mijn leidinggevende verteld. Ze was erg blij voor me. Heb zelf ook een leidinggevende functie. Dit houd in 32 uur werken over 5 dagen. Nog even over denken hoe we dat gaan bewerkstelligen. Fijn dat de echo goed was magnolia. Ik ga nu aan de voice of Holland. DAVE!