Smurfin ik moet drie keer voor suiker controle aangezien ik overgewicht heb en m'n vader sinds kort diabeet is... Maar ze schreef t bij mij op als een glucose dag curve maar dat zal d'r gyn wel uitleggen denk.. Eerste keer is bij mij ook met 24 weken. Zo lekker in m'n bedje na mooie avond Vval. Was leuk maar heb geen benen en voeten meer over. Zelfs een beetje spierpijn in m'n buik. al ook wel komen doordat je onbewust toch meer oplet met al die duwende mensen om je heen. Nu lekker slapen en morgen uitslapen!
Het lijkt een beetje op aanlenglimonade zonder water erbij. Vrij dik mierzoet drankje dus. Ik vond het wel meevallen hoe vies het was...
raar van die test met suiker want ze kunnen t ook in de urine zien. Ik moet ook 6 weken van te voren met zw.schspsverlof. (Werk in de zorg dus 4 weken van te voren is zeldzaamheid geworden) En mocht t net zo gaan als vorige keer dan lig ik er met 24weken al uit ivm bekkeninstabiliteit. Nou das dan mei ofzo al.
Heb vannacht een biterham met kaas naast mijn bed gelegd in zakje. Vannacht rond 4en enorm misselijk nam hapje vh brood en kon weer verder slapen tot 6uur. En toen rest vd boterham gegeten. Straks werken gelukkig halve dagen dit weekend.
Ik wil ook 6 weken van te voren er uit. Hopelijk kom ik aan verlof toe dit x want dl kwam 7 weken eerder. Ene dag ben je nog aan het werk en de volgende dag heb je een kind... Alleen is 6 weken van te voren een week voor de zomervakantie, dus als het goed gaat werk ik die laatste 2 dagen ook gewoon en ga ik dus 5 weken van de voren eruit. De 5 weken die in de vakantie vallen krijg ik aan het eind terug. En dan neem ik nog mijn ouderschapsverlof op dus ook pas in 2017 weer werken .
Maani: wat naar dat ze je nog niet verder hebben geholpen bij het zkh. Ik hoop dat je gauw een afspraak krijgt meid. Magnolia: ook ik ben 5 dagen verder na 2 echo's. En ik kon het ook niet geloven vanwege de positieve ovutesten. Ik dacht ook volgens mij groeit m'n baby gewoon te hard. Maar ja fijn toch dan schiet het lekker op. Ook ik moet verlof gaan vragen, ik wil ook het liefst in 2017 weer beginnen. Maar na 2x een vroeggeboorte en beide met slechte einde durf ik niet zo goed zo ver al te kijken. Maar ja het moet geregeld worden met werkgever dus gewoon positief blijven denk ik dan.
♡ 16 t/m 31 augustus 2016 mama's ♡ 14 augustus (1) ♡ LaQueen - 24 jaar - 1e kindje 15 augustus (1) ♡ Magnolia83 - 32 jaar - 2e kindje 16 augustus (1) ♡ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 17 augustus (1) ♡ Kaila - 29 jaar - 1e kindje 18 augustus (3) ♡ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje ♡ Iez - 34 jaar - 3e kindje ♡ Tinkerbel001 - 28 jaar - 1e kindje 19 augustus (2) ♡ Rietje86 - 29 jaar - 1e kindje ♡ Meissie86 - 29 jaar - 2e kindje 21 augustus (2) ♡ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje ♡ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje 22 augustus (1) ♡ ElisabethD - 32 jaar - 2e kindje 23 augustus (2) ♡ Sythara - 27 jaar - 2e kindje ♡ Gerbera79 - 36 jaar - 2e kindje 24 augustus (3) ♡ Jansiepansie - 32 jaar - 3e kindje ♡ Tassie221 - 33 jaar - 3e kindje ♡ Jackyy - 25 jaar - 2e kindje 25 augustus (1) ♡ Julia1984 - 31 jaar - 1e kindje 26 augustus (3) ♡ Minimee - 28 jaar - 2e kindje ♡ Minimop - 29 jaar - 2e kindje ♡ Smurfin29 - 32 jaar - 2de kindje 27 augustus (6) ♡ Yoga - 29 jaar - 1e kindje ♡ Veertje13 - 33 jaar - 2e kindje ♡ Liefde28 - 21 Jaar - 1e kindje ♡ Zonnebloemm - 28 jaar - ? Kindje ♡ Patricia28 - 33 jaar - 1e kindje ♡ Doncky - 30 jaar - 3e kindje 28 augustus (4) ♡ Roompje25 - 33 jaar - 3e kindje ♡ Lisil - 31 jaar - 2e kindje ♡ Afkes 10tal - 35 jaar - 2e kindje ♡ Cindy2015 - 33 jaar - 1e kindje 29 augustus (2) ♡ SunFlower85 - 30 jaar - 2e kindje ♡ Daisykesie - 29 jaar - 3e kindje 30 augustus (2) ♡ HP12 - 34 jaar - 2e kindje ♡ MusPoes - 27 jaar - 2e kindje 31 augustus (3) ♡ Dehi - 26 jaar - 2e kindje ♡ Lucy16 - 32 jaar - 1e kindje ♡ Badedas - 28 jaar - 1e kindje Totaal: 38 Jongen (0) | Meisje (0) | Verassing (1) ♡ Afspraken ♡ Februari 1: Kaila echo (controle) 1: Tassie221 afspraak VK 1: Sunflower85 termijnecho 1: Jansiepansie termijnecho 2: Veertje13 intake + termijn echo+ NIPT test (incl geslacht) 2: Afkes 10tal termijn echo 2: Daisykesie termijnecho 2: Yoga termijnecho 2: Liefde28 termijnecho 3: Bloempje8 2e echo + intake 3: Lucy16 1e echo 3: Meissie86 termijnecho + combi test 4: Badedas afspraak VK 4: Minimop termijnecho 4: Magnolia83 echo + combi test 4: HP12 afspraak VK 4: Doncky termijnecho 5: Bobby90 nekplooimeting/echo 8: Patricia28 afspraak gyn 8: MusPoes termijnecho 8: Kaila nekplooimeting 9: Lisil termijnecho 9: Meissie86 afspraak vk 9: Julia1984 intake gyn + extra echo 10: Lucy16 intake 10: ElisabethD nekplooimeting 10: Badedas termijnecho 10: Vaya2014 afspraak VK 10: Cindy2015 termijnecho+NIPT 12: Minimop afspraak VK 12: Anne201 controle VK 15: Liefde28 nekplooimeting 17: Rietje86 Echo 17: Iez Guo 19: ElisabethD controle vk 19: Kaila controle VK 22: Afkes 10tal afspraak VK 22: Anne201 14 weken echo 25: Gerbera79 controle vk Maart 3: Kaila pretecho (incl geslachtsbepaling) 4: Magnolia83 controle+pretecho (incl. Geslachtsbepaling ) 11: Smurfin29 controle vk Sterretjes die we niet zullen vergeten: 💫 Mimi1988, Dogs84, Atjongsma, MamaDeLuxe, Beep1987, Mrsloes, Warme jas, Tafelkleedje, Pat1978, Cilla83, Maani (onze super beheerder.), Borelli
Ik ga ook met 34 weken met verlof. V kwam met 36 weken dus maar 2 weken gehad om bij te komen En nu zal ik met 37 weken ingeleid worden dus dan heb ik tenminste nog 3 weekjes @iez: ik snap zo goed dat je het eng vindt om te regelen. Maar zoals je zegt, het moet geregeld worden. Idd zo positief mogelijk blijven (maar dat is soms best moeilijk).
Ik ben sinds gisteren zo verkouden zeg... Is naar als je zwanger bent. Ik ga straks even kijken voor we positiebroek...mijn eigen broeken zitten echt niet lekker meer en vooral aan het einde van de dag. En we hebben vandaag een verjaardag aan het einde van de dag en dan zit ik vaak voorovergebogen en dat is niet prettig. Wij gaan voor de Mutsy Evo kinderwagen. Maani wat vreselijk dat ze je zo lang Door laten lopen. Ik zou daar ook niet mee kunnen leven. Je lichaam regelt het duidelijk niet zelf en dat is niet goed. Heel veel sterkte.
Maani, ik snap wat je bedoeld, ik loop nog steeds en ben pas donderdag aan de beurt voor curretage.verschrikkelijk. Ben gisteren helemaal uit mijn plaat gegaan tegen het zh. Heb ook nog een ander zh gebeld,maar omdat ze de onderzoeken niet overnemen van een ander ziekenhuis ben je dus minstens net zo lang onderweg. Had afgelopen woensdag cytotec gekregen in de hoop dat dat sneller effect zou hebben ivm de wachttijd voor de curretage, jullie snappen het geen effect. Gisteren had ik afspraak bij anesthesie. Daar hebben ze groen licht gegeven. Het enige wat ik gisteren voor elkaar kreeg bij het uit mijn plaat gaan was een afspraak op de spoedpoli. Daar bleek bij de echo dat alles nog intact was en nog op zijn plek zat. Aangegevn bij de gyn dat ik het geestelijk en lichamelijk echt niet meer ging trekken tot donderdag. Hij snapte me op zich wel en had als de protocollen dat toelieten me dit weekend wel willen helpen. Maar aangezien ik ook maar weinig vloei geen indicatie daarvoor. Huj heeft me nu gisteren een abortuspil laten slikken om het af te laten stoten en morgenochtend weer 4 cytotec en begin middag weer 2. Als ik dan heftig begin te vloeien of verschrikkelijke krampen heb, heeft hij een indicatie voor een spoedcurretage en mag hij me morgen helpen. Hij heeft dit weekend nl dienst. Daar hopen we nu maar hoop. Vandaag wakker geworden met hoofdpijn en misselijkheid, dat zal die anti progresteron van gisteren wel wezen. Dus wie weet gaat de cytotec nu wel wat doen. Als dit dus weer niets gaat doen, mag ik me donderdag pas om 14.30 melden in het ziekenhuis, moet ik nagenoeg nuchter blijven de hele dag. Anesthesie gaf aan dat ik tot 4 uur na de ingreep moet blijven en mag ik dus pas tussen 20.00 en 21.00 naar huis, ook zo lekker gepland zeg maar. Dus maani ik snap volledig wat je bedoeld, want ik loop al sinds de 20e hiermee rond. Gvd.
pat en maani ik hoop dat het snel achter de rug is voor jullie, lijkt me geen pretje om zo door te moeten lopen. Hier ook de mutsy transporter, heerlijke wagen. ik wilde eerst ook voor de evo gaan maar die stang kan alleen omhoog en omlaag en mijn moeder is klein en dan moest de stang dus helemaal naar beneden. dit hield in dat ze met haar buik tegen de wagenbak liep en de stang een kwart over de wagenbak hing dus voor kleine mensen niet zo prettig. maar wel een erg mooie wagen.
Jeetje Pat, bij jou ook al zo'n lange nasleep op deze manier. Bizar eigenlijk wat je allemaal uit moet halen om zo snel mogelijk geholpen te mogen worden... Heel veel sterkte meis!
Stiekem wil ik ook wel een nieuwe kinderwagen. Gewoon een frisse nieuwe (want die van ons hebben we gekocht in 2011) Maar het frame van mijn Transporter is nog prima en heel stevig. De kinderwagenbak is zo goed als nieuw en wij deden voornamelijk de Maxi Cosi erop. Die is een heel klein beetje verkleurd door de zon, maar ik had voor D* al van die hoezen gekocht. Dus we houden het toch maar gewoon bij deze....kan ik het geld beter aan een draagdoek oid uitgeven Pffff....gekke vraag, maar is tanden poetsen bij jullie ook zo'n drama? 's Avonds gaat het nog wel, maar 's ochtends is het telkens een strijd. Zodra ik mijn kiezen wil doen ga ik bijna altijd kokhalzen en dan moet ik bijna spugen. En die tandpasta vind ik ook ineens heel erg smerig. Dus tanden poetsen maakt me nu echt kotsmisselijk, blegh...
Haha Daisy daar had ik bij de eerste ook zo'n last van. Heel vervelend! Nu gelukkig geen last van... Ik heb bij de eerste helemaal geen extra Suikertest gehad terwijl het wel in de familie zit. Mijn bloedwaarden waren ook gedurende de gehele zwangerschap in orde. Ben benieuwd of ik dat dan nu opeens wel moet. Nou dames ik ga lekker een middagdutje doen. Kleine man ligt op bed, dus ik kan ook even plat 😊. Fijn weekend allemaal!
Whuhahaha grappig dat er nog zoveel zijn met n transporter die heb ik ook nog van mijn dochter ziet R nog uit als nieuw hihi heb n zandkleur Ik wilde eigenlijk ook n nieuwe wagen omdat ik deze met mijn ex had uitgekozen toen maar goed nu moet de zolder verbouwd worden nog want zolang de zolder niet klaar is zal de uk bij ons moeten liggen Mijn dochter zou naar zolder gaan en dan de uk haar kamer De dochters van mijn vriend delen een kamer
Waren ook gewoon zo'n beetje de beste wagens voor de leukste prijs toen denk ik hahaha. Wij hebben een zilverkleur
Ja klopt in 2009 heb ik er 400 voor betaald incl voetenzak en maxicosi cabriofix We hebben ook gekeken naar andere wagens hoe maar vergeleken bij de transporter zijn veel wagens best gammel hihi het onderstel van de transporter is ook vrij stevig vergeleken met andere onderstellen omdat deze extra buizen heeft
WoW! Ik dacht dat ik al lang moet wachten, maar jij bent dus ook nog niet geholpen. Wat schandalig zeg!!! Wat heftig ook. Ik word as maandag gebeld of ik woensdag 'geholpen' word. Intussen zijn we dan weer zoveel dagen verder. En pillen hoeven ze niet mee aan te komen. Er zijn zat ziekenhuizen in Amsterdam, maar omdat ik dan al bij eentje loop willen ze liever dat ik daar geholpen word. Als ik maandagochtend niks hoor of dat ik nog langer moet wachten dan ga ik zelf wel naar een andere. Ik zit vandaag op 10w5d en t is gestopt bij zo'n 9 weken volgens de meting. En ik bloed helemaal niet, ook geen krampen. Dus tja... Hopen maar dat ze maandagochtend bellen.