16 t/m 31 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love1990, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veertje13

Veertje13 Actief lid

20 okt 2015
    204
    42
    28
    Succes tassie en alle andere dames die vandaag hun echo hebben!
    Ik weet precies hoe je je voelt. Na mijn MA ben ik ook nog steeds bang morgen opnieuw voor een teleurstelling komen te staan. Ben toch iets minder moe dan bij de eerste zwangerschap. Wel even misselijk. Maar lust nog steeds gebakken eieren met spek en daar moest ik bij de eerste echt niet aan denken. Gisteren de hele dag een zeurende baarmoeder gehad, hopelijk te verklaren door de groei. Maar het voelde net zo als na m'n Curretage. Kortom een hoop wel/niet klachten, zegt allemaal helemaal niets ik weer het. Maar ben toch weer ontzettend blij en opgelucht als morgenmiddag alles goed blijkt te zijn...de kans dat het daarna nog misgaat is zo klein...pfff nog even geduld dus...

2. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Jeetje pat wat heftig zeg! Heel veel sterkte meis!

3. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Jeetje Pat, wat een heftige ontknoping zeg! 'Fijn' dat het nu achter de rug is en je weer verder kunt. Wat goed dat je zo helder was om je kids onder te brengen voor het geval dat. Daar had ik echt nooit aan gedacht. Knuffel meid.

4. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    ♡ 16 t/m 31 augustus 2016 mama's ♡

14 augustus (1)
    ♡ LaQueen - 24 jaar - 1e kindje

15 augustus (1)
    ♡ Magnolia83 - 32 jaar - 2e kindje

16 augustus (1)
    ♡ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje

17 augustus (1)
    ♡ Kaila - 29 jaar - 1e kindje

18 augustus (3)
    ♡ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje
    ♡ Iez - 34 jaar - 3e kindje
    ♡ Tinkerbel001 - 28 jaar - 1e kindje

19 augustus (2)
    ♡ Rietje86 - 29 jaar - 1e kindje
    ♡ Meissie86 - 29 jaar - 2e kindje

20 augustus (1)
    ♡ EssieJoey- 33 jaar - 2e kindje

21 augustus (2)
    ♡ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje
    ♡ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje

22 augustus (1)
    ♡ ElisabethD - 32 jaar - 2e kindje

23 augustus (2)
    ♡ Sythara - 27 jaar - 2e kindje
    ♡ Gerbera79 - 36 jaar - 2e kindje

24 augustus (3)
    ♡ Jansiepansie - 32 jaar - 3e kindje
    ♡ Tassie221 - 33 jaar - 3e kindje
    ♡ Jackyy - 25 jaar - 2e kindje

25 augustus (1)
    ♡ Julia1984 - 31 jaar - 1e kindje

26 augustus (3)
    ♡ Minimee - 28 jaar - 2e kindje
    ♡ Minimop - 29 jaar - 2e kindje
    ♡ Smurfin29 - 32 jaar - 2de kindje

27 augustus (6)
    ♡ Yoga - 29 jaar - 1e kindje
    ♡ Veertje13 - 33 jaar - 2e kindje
    ♡ Liefde28 - 21 Jaar - 1e kindje
    ♡ Zonnebloemm - 28 jaar - ? Kindje
    ♡ Patricia28 - 33 jaar - 1e kindje
    ♡ Doncky - 30 jaar - 3e kindje

28 augustus (4)
    ♡ Roompje25 - 33 jaar - 3e kindje
    ♡ Lisil - 31 jaar - 2e kindje
    ♡ Afkes 10tal - 35 jaar - 2e kindje
    ♡ Cindy2015 - 33 jaar - 1e kindje

29 augustus (2)
    ♡ SunFlower85 - 30 jaar - 2e kindje
    ♡ Daisykesie - 29 jaar - 3e kindje

30 augustus (2)
    ♡ HP12 - 34 jaar - 2e kindje
    ♡ MusPoes - 27 jaar - 2e kindje

31 augustus (3)
    ♡ Dehi - 26 jaar - 2e kindje
    ♡ Lucy16 - 32 jaar - 1e kindje
    ♡ Badedas - 28 jaar - 1e kindje

Totaal: 39

Jongen (0) | Meisje (0) | Verassing (1)

♡ Afspraken ♡

Februari
    1: Kaila echo (controle)
    1: Tassie221 afspraak VK
    1: Sunflower85 termijnecho
    1: Jansiepansie termijnecho
    2: Veertje13 intake + termijn echo+ NIPT test (incl geslacht)
    2: Afkes 10tal termijn echo
    2: Daisykesie termijnecho
    2: Yoga termijnecho
    2: Liefde28 termijnecho
    3: Bloempje8 2e echo + intake
    3: Lucy16 1e echo
    3: Meissie86 termijnecho + combi test
    4: Badedas afspraak VK
    4: Minimop termijnecho
    4: Magnolia83 echo + combi test
    4: HP12 afspraak VK
    4: Doncky termijnecho
    5: Bobby90 nekplooimeting/echo
    8: Patricia28 afspraak gyn
    8: MusPoes termijnecho
    8: Kaila nekplooimeting
    9: Lisil termijnecho
    9: Meissie86 afspraak vk
    9: Julia1984 intake gyn + extra echo
    10: Lucy16 intake
    10: ElisabethD nekplooimeting
    10: Badedas termijnecho
    10: Vaya2014 afspraak VK
    10: Cindy2015 termijnecho+NIPT
    10: Vaya2014 Controle vk
    12: Minimop afspraak VK
    12: Anne201 controle VK
    15: Liefde28 nekplooimeting
    17: Rietje86 Echo
    17: Iez Guo
    19: ElisabethD controle vk
    19: Kaila controle VK
    22: Afkes 10tal afspraak VK
    22: Anne201 14 weken echo
    25: Gerbera79 controle vk

Maart
    3: Kaila pretecho (incl geslachtsbepaling)
    4: Magnolia83 controle+pretecho (incl. Geslachtsbepaling )
    11: Smurfin29 controle vk

Sterretjes die we niet zullen vergeten:
    💫 Mimi1988, Dogs84, Atjongsma, MamaDeLuxe, Beep1987, Mrsloes, Warme jas, Tafelkleedje, Pat1978, Cilla83, Maani (onze super beheerder.), Borelli

5. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Kaila, Sunflower en Jansiepansie succes bij de echo vandaag! Tassie succes met je afspraak bij de vk!

Veertje: Met de zwangerschap van mijn dochter kon ik de geur van gebakken vlees niet luchten, laat staan vlees eten. Daar heb ik nu ook totaal geen last van. Nu kan ik broccoli niet meer ruiken, ik doe mijn best het nog wel te eten, maar het gaat niet van harte.
    Elke zwangerschap is anders!

12 weken vandaag! Onwerkelijk! We hebben afgelopen weekend toch onze dochter al verteld dat ze grote zus wordt. Via via wisten nu ook al een aantal moeders op het schoolplein dat ik zwanger benen ik wilde het risico niet lopen dat ze het van iemand anders zou horen. Ze was sprakeloos en kon alleen maar lachen en klappen. Echt te schattig.

Ik voel me vandaag belabberd. Onze dochter is ziek, die heb ik thuis gehouden. Ik ben thuis aan het werk vandaag en heel erg druk maar totaal geen energie. Ik ga zo snel mogelijk proberen alles af te krijgen, neem ik de laatste uurtjes lekker vrij. :)

6. lucy16

lucy16 Lid

1 mei 2015
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow 12 weken ��

Dames met echo's vandaag succes!!

Ik mag zelf ook bijna brrrr nog even wachten spannend ��
    Ik heb straks afspraak met m'n leidinggevende ik denk dat ik het haar ga vertellen ook spannend haha. Hebben het nog voor onszelf gehouden....dat zal deze week gaan veranderen!!

Liefs Lucy

7. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

12 weken alweer! En wat lief hoe je meisje reageerde. Hopelijk is ze snel weer beter en kom jij deze dag een beetje door ;)

Hier vandaag ook in de dubbele cijfers! Hoop zoooooooooo dat alles morgen nog goed is. Ik mag gelukkig al vroeg, maar ben zo nerveus! Ben soms minder misselijk (wat juist fijn moet zijn), mn buik is 's ochtends soms platter (terwijl een buikje nu helemaal nog niet zichtbaar hoeft te zijn) en en en.....ik zit mezelf gewoon gek te maken door de zenuwen :p Nog 24 uur en dan weet ik gelukkig meer.

Meiden die vandaag een echo hebben, heel veel succes!!

8. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Jaaaaa de 12 weken grens, wat fijn Magnolia!!

@pat, jeetje wat heb je een heftige dag gehad gisteren. Fijn dat je het nu kan afsluiten. Bedankt voor je lieve woorden ❤️

Succes met alle echo's vandaag meiden, alleen maar goede berichten asjeblieft 🍀

9. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    Pat wat een heftige dag heb je gehad, maar nu kan je het afsluiten en een plekje gaan geven. Heel veel sterkte de komende tijd.

Dames die vandaag een echo hebben succes! We hopen op weer positief en goed nieuws.

Ik moet nog een weekje wachten en vind het steeds spannender worden of alles nog wel goed is...

Vlees kon ik ook niet meer eten laat staan ruiken, het ziet er naar uit dat dat nu de goede kant uit gaat. Heb het nog niet geprobeerd, maar zo misselijk als ik vorige week woensdag nog was dat heb ik sindsdien niet meer.
    Zo ie zo was warm eten een drama bij mij.

10. Pat1978

Pat1978 Bekend lid

23 aug 2015
    629
    0
    16
    Zelfstandig ondernemer
    Provincie Groningen
    Tassie het gaat helemaal goed komen, statistisch gezien in deze groep kan het ook haast niet anders meer dan dat het nu met iedereen goed blijft gaan. De andere dames ook succes vandaag.

Magnolia wat fijn 12 weken weer een hele mijlpaal en leuk dat je dochter zo enthousiast is. Wat knap dat je het zo lang stil hebt weten te houden voor haar.

Veertje ook bij jou gaat het morgen goed komen. Niet laten afschrikken door onze verhalen, statistisch gezien kan het niet anders dan dat het goed blijft gaan.

Ik duim voor jullie allemaal en wederom bedankt voor de lieve woorden.

11. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Pat, wat een heftig verhaal! Fijn dat het er nu wel helemaal opzit, sterkte met het verwerken.

Succes met de echo's vandaag!

Hier ook de mijlpaal van de dubbele cijfers gehaald. Week 10 was het ergste qua misselijkheid etc zeggen ze toch :p. Volgens mij kan ik dat beamen, ik voel me echt wel behoorlijk misselijk vandaag.

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Pat wat n verhaal Zeg en wat heb je allemaal mee moeten maken pfff om kippenvel van te krijgen dikke digitale hug meid

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Magmolia leuk die reactie van je dochter so cute. Beterschap voor je meisje

14. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Pat, wat heftig zeg! Wel fijn idd dat t nu achter de rug is.

Ik kom net zelf ook uit t zkhuis. Ze hebben me enorm aan het twijfelen gebracht!!! Grrrr 😏
    Ik was overtuigd van curretage maar zij adviseren pillen. Curetteren brengt t risico van verklevingen met zich mee en ivm mijn geschiedenis met de herhaalde miskramen leek hun dat niet verstandig!!! Pfff nou weet ik t niet meer... Ahhhhh😩😩

Ik heb de pillen mee gekregen en als ik besluit ze niet te gebruiken dan mag ik alsnog deze week komen om te curetteren.
    Ik weet het gewoon niet meer. Als ik hun hoor dan denk ik van ik gebruik die pillen wel. Maar als ik jou verhaal lees dan denk ik, neeee dan maar direct curetteren...

Iemand advies? Ik kan ff niet meer helder denken. Weet alleen dat ik er vanaf wil en t achter me wil laten.

15. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Magnolia, gefeliciteerd mop! Je eerste trimester zit erop!
    You go girl! 💋👍

16. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Maani: ik heb een natuurlijke miskraam gehad zonder gebruik van pillen en vond het heel heftig, maar wel 'prettig'. Het sluit de zwangerschap af met een soort van mini bevalling.
    De curettage is mij goed bevallen. Het was snel en 'schoon'. Maar, ik had wel wat verklevingen in mijn baarmoeder. Het zwanger worden is pas weer gelukt nadat alle verklevingen door middel van een hysteroscopie zijn verwijderd. De kans dat de verklevingen door de curettage komen is heel groot. Pas 8 maanden na de laatste miskraam weer zwanger. Persoonlijk zou ik nu niet meer zo snel voor een curettage gaan en de pillen een kans geven.

Curettage kan altijd nog. Maar het is makkelijk praten, ik zit er niet midden in. Sterkte meid. Ik vind het verschrikkelijk voor je dat je überhaupt voor dit dilemma staat.

17. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    Ik heb hier geen ervaringen mee, maar als ik het verhaal van Magnolia lees dan zou ik eerst voor de pillen gaan.
    Heel moeilijk en heel dubbel is het allemaal.
    Succes en sterkte met het besluit nemen, dat is geen makkelijke.

18. mikolinie

mikolinie Lid

15 dec 2015
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag ik heb gisteren en vandaag even meegelezen op deze pagina! Verschrikkelijk hoeveel sterretjes er al zijn! Sterkte voor deze dames..! Graag zou ik ook op de lijst willen ik ben 27 jaar en verwacht mijn 1e kindje op 20 augustus. Heb de intake bij de vk al gehad en had een mooie echo met kloppend hartje. De volgende afspraak de termijnecho heb ik op 12 februari ( sorry lukt op mijn telefoon niet om het rood te maken.)

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Welkom mikolini

20. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133