Gisteravond heb ik ook nog een echo gehad! Was toch wel weer spannend! Gelukkig was alles goed! Ons frubsje lag mooi op schema en bewoog echt al heel erg! We hebben daar een heel leuk filmpje van kunnen maken. Maar helaas daarom geen goede echo-foto's. Ik ga nu langzaam ook maar eens nadenken over alles wat geregeld moet worden. Binnenkort inderdaad maar al die pakketten en zorg aanvragen. Jullie zijn er wel snel bij vind ik hoor, dat sommigen dat allemaal al rond hebben! Succes degenen die vandaag een echo hebben! Hopelijk is bij jullie ook alles goed! Veertje: jij weet dan vandaag ook als eerste van onze groep het geslacht? Spannend! Of krijg je de uitslag later? In ieder geval ook veel succes vandaag!
Haha ja ik heb daar ook allemaal nog niet over nagedacht hoor. Ik heb wel aanvullend 2 ster verzekerd bij Zilveren Kruis, met het oog op de zwangerschap, dus volgens mij moet het meeste bij mij vergoed zijn. Kaila, fijn van de echo! Was dit je termijnecho?
Afkes 10tal, heb je dan wel extra tandarts erbij ofzo? Ik heb hier in december zo goed over nagedacht. Dacht er toen goed aan te doen om nu nog op jongeren te blijven en later naar gezinnen te gaan. Ik denk dat ik nu niet over kan gaan op basis. Beetje balen..straks cz maar even bellen.
Kiala, nee was het maar hahaha. Ik krijg vandaag niet meteen te weten of het een jongetje of een meisje is. Die krijg ik over 10 a 14 dagen. Samen met de uitslag van de NIPT. Fijn dat alles goed bij je was!
Veertje: ja, haha. Dat is ook logisch. Ik was even in de war omdat er in het lijstje zo leuk 'geslachtsbepaling' stond. Maar dan nog ben je straks de eerste die het weet! Cindy, eigenlijk was dit wel de termijnecho, maar die hoeven ze niet meer te bepalen omdat ik zwanger ben geraakt door ICSI. Dan staat de termijn al vast. Deze echo was vooral om te kijken of het nog steeds goed gaat nu ik gestart ben met het afbouwen van de medicatie.
Veertje, jij hebt je NIPT test dus met 10+3 al? In Antwerpen willen ze het niet vóór de 11 weken doen, ik begrijp omdat het risico dan groter is dat er niet genoeg DNA wordt aangetroffen. Wel spannend! Kaila, wat ben je nu aan het afbouwen? Utro?
even snel, alles was goed. een lekker bewegend gummiebeertje gezien. ik ben iets teruggezet, naar 31 augustus. ik ben zo opgelucht! @ badedas, ik heb idd ook een tandartsverzekering erbij.
Cindy misschien dat er dan sprake is van een misverstand/ ofwel kleien taalbarrière? NIPT test kan namelijk vanaf week 11 inderdaad. 10 weken + 1 dag = week 11. Week 11 is niet het zelfde als 11 weken zwanger zijn... Mijn schoonzusje heeft met 10 weken + 1 dag laten prikken, dat was geen probleem. Hoe eerder er geprikt wordt hoe groter natuurlijk de kans dat er te weinig DNA aanwezig is, dan wordt er gewoon gratis opnieuw geprikt en getest.
Ow, dat heb ik dan misschien zelf verkeerd begrepen hoor. Ze wilde gaan tellen, maar ik heb toen zelf de dag genoemd dat ik 11 weken zwanger ben, en we zijn vanaf die datum een geschikte datum gaan zoeken. Er staat letterlijk dit op de site, dus ik dacht dat je echt 11 weken moest zijn: Deze test is een bloedonderzoek dat ten vroegste op 11 weken bij je wordt uitgevoerd en dat DNA (=erfelijk materiaal) van je baby, dat in je bloed is terechtgekomen, onderzoekt.
Cindy: ik ben nu progynova aan het afbouwen, en straks ook utrogestan inderdaad. Eindelijk niet meer 11 pillen per dag! Afkes 10tal: Fijn!
Afkes10tal, wat fijn! Echt fijn die goede berichten. Ik voel me echt goed vergeleken met de eerste 9,5 week zwangerschap zeg. Ik heb ook weer meer eetlust.. soms best wel vervelend omdat ik dan net 1 a 2 uur geleden wat gegeten heb en dan alweer trek heb. Soms zit ik voor mijn gevoel zo vol, maar doordat ik dan wat misselijk wordt eet ik wel wat. Ik heb afgelopen zaterdag mijn eerste zwangerschap broek gekocht. Mijn eigen broeken zitten echt niet lekker meer die drukken zo op mijn buik.
Dat is wel fijn Patricia. Ik voel me eerlijk gezegd nu wel het slechtst in vergelijking met de voorgaande weken .
Hier ook een goede echo gehad! Zo blij dat pukkie verder is dan beide miskramen!! En ik schoot gewoon vol toen ik 2 tellen het hartje hoorde....Verder pukkie lekker zien spartelen. Ik ben 2 dagen vooruit gezet en uitgerekende datum is nu 27 augustus. En foto's (witte puntje linksboven is een uitstekend handje & 1 in 3D:
Mooie foto daisy al weet ik niet zo goed wat ik op de onderste foto zo moet zien hihi jen nog nooit n foto in zo'n vroeg stadium in 3d gezien
Wat een goed nieuws Daisykesie! Ik weet ook niet zo goed wat ik zie op de 3d echo maar de andere ziet er mooi uit. Ik kan bijna niet meer wachten tot ik onze kleine zie, maar ik zal toch echt geduld moeten hebben...
Mooie echos daisykessie!! Bijzonder he! Patricia mijn broeken zitten ook niet lekker maar die van de vorige zwangerschap ook niet, dit weekend maar even shoppen denk ik. Heb nu alleen leggings aan maar dat gaat ook opvallen natuurlijk
Heb thuis nog geen zwangerschapsbroeken aan, vandaag op mijn werk wel voor het eerst maar dat komt omdat ik de achterover gedrukte werkbroek ben vergeten te wassen van het weekeind. Mijn werkbroek zat al wel strak (ook al voor ik zwanger werd ) dus nu moest ik vandaag wel mn positie broek aan die ik al klaar had liggen maar nog niet aan wilde. Moet er nog erg aan wennen, zeker omdat het eigenlijk nog niet nodig is. die band komt nu tot onder mn bh dames met goede echo's top! fijn! Dames die vandaag mogen succes, toi toi toi! Wij zijn het zo langzamerhand aan iedereen aan het vertellen zaterdag gaat het op facebook.