16 t/m 31 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love1990, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HP12

HP12 Actief lid

17 sep 2015
    388
    0
    0
    Mooie echo ook Veertje!

Ik heb hier geen idee wat dit kindje zou kunnen zijn. Bij mijn zoontje schoot me op de één of andere manier bij de eerste echo (met 7 weken) gelijk te binnen dat het een jongetje was. Dit keer ben ik steeds alleen maar opgelucht dat alles goed blijkt.
    Mijn man zegt steeds dat het een meisje is. Met een beetje geluk komen we er vanzelf achter ;).

2. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Mooie echo's meiden. Wat fijn weer een golf goed nieuws! :)

Mijn voorgevoel zegt een jongen. Ik heb nihil last van kwaaltjes en bij mijn dochter was ik zo misselijk en moest ik zoveel spugen. Nu nergens last van. Mijn vk gaf ook aan dat het daarom best mogelijk was dat het een jongen is.

3. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    Ik weet het niet. Had eerst het gevoel dat het een meisje is...ik laat me maar verassen!

4. Veertje13

Veertje13 Actief lid

20 okt 2015
    204
    42
    28
    liefde en yoga hoe waren jullie echo's?

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Bij mijn dochter nergens last van

En nu zo nu en dan misselijk op de vreemdste plaatsten pukkeltjes of ineens een invasie van pukkels op schouders of rug. Gigantisch moe nu dus enigzins denk ik nu een jongen

6. MusPoes

MusPoes Actief lid

17 feb 2013
    381
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat heerlijk om een stroom aan goede echo's en goed nieuws te lezen zeg!! Gefeliciteerd meiden! Genieten nu :D

Ik heb echt geen idee. De vorige keer ook niet trouwens.
    Dat wordt een lange zit naar april ;) Wij doen tussendoor geen pretecho/geslachtsbepaling denk ik. Wel met +/- 26 weken een 3D echo. Eerst maar eens maandag afwachten trouwens. Ik wil ook een gezonde spartelbaby zien! :D

7. MusPoes

MusPoes Actief lid

17 feb 2013
    381
    0
    0
    Zuid-Holland
    #2967 MusPoes, 2 feb 2016
    Laatst bewerkt: 2 feb 2016
    Oja en ik ben moeee en misselijk af en toe en ik heb puistjes op mn gezicht. Af en toe steekjes jn mn buik enz. Dat soort kwaaltjes.

Ik kom steeds op meer dingen die ik kwijt wil als ik net op verzenden druk..
    Ik wil nog even heel veel sterkte wensen aan de meiden die nog met de miskraam bezig zijn. Wat kan dat lang duren zeg! Vreselijk. Zo zwaar. Dikke digiknuffel voor jullie!!

Uitzet:
    Ik heb ook een Mutsy transporter kinderwagen! Met spijkerstof (2013) :) heerlijke wagen. Ik wil alleen nog een co-sleeper kopen qua grote dingen en kleertjes als het een meisje is. Voor de rest heb ik zo'n beetje alles wel. Vandaag kwam er een nieuwe draagdoek binnen. Eentje voor zowel mn peuter nu als de baby straks. Blij! Dat is het enige wat ik alvast mocht kopen van mezelf. Evt kleertjes ga ik pas na de 20 weken echo kopen denk ik. Jullie?

Foto van de doek in actie <3 :D ondersteboven ben ik ervan hihi

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      47,1 KB
      Weergaven:
      2
  8. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Mooie echo's dames, gefeliciteerd!

Hier geen idee wat het geslacht is, als ik moet afgaan op mijn vorige zwangerschappen dan zou het nu een meisje moeten zijn. Anderen keren veel meer kwaaltjes als nu. We zullen het zien, willen wel voor een geslachtsbepalingsecho gaan.

9. Yoga

Yoga Lid

6 dec 2015
    75
    0
    6
    Ondernemer
    Amsterdam
    Wauw wat is het weer enorm bijlezen, kan het bijna niet bijhouden. Gefeliciteerd iedereen met de mooie echo's!

De echo was ook hier weer goed gelukkig. Ik ben 1 dag teruggezet naar 26 augustus. Verder heb ik 16 februari de combinatietest. En 26 februari weer een echo.

Als de combinatietest goed is, gaan we het pas vertellen aan familie en vrienden (de naaste familie weet het wel al). Dus moet nog even twee weken mijn mond houden, zo lastig! Helaas kon de echo niet eerder dan de 16e gepland worden, heel irritant.

10. Yoga

Yoga Lid

6 dec 2015
    75
    0
    6
    Ondernemer
    Amsterdam
    Toffe doek Muspoes! Zit er een handleiding bij hoe je dat moet knopen? Ziet er letterlijk 'ingewikkeld' uit.

Is er er iemand hier die het geslacht niet wil weten of ben ik de enige?

Ik vind het juist wel een leuke uitdaging om mooie unisex kleertjes te zoeken. Ik heb sowieso wel een minimalistische kledingstijl en om eerlijk te bekennen ben ik qua babykleertjes al behoorlijk los gegaan in de sale. *oeps*

11. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0

Ik dacht ook dat ik de enige was. Wij willen ook niet weten wat het wordt. Unisex kleertjes kopen is best lastig hoor heb ik de vorige x gemerkt. En toen ze geboren was kon/mocht ze geen kleertjes aan en alles wat we hadden was veeeeeeeeeels te groot, dus ml voor maatje 44 naar de prenatal. En gaande voort was alles binnen no time roze...

12. MusPoes

MusPoes Actief lid

17 feb 2013
    381
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vind unisex ook lastig al ben ik ook niet per se van de blauw en roze. Er zit al snel ergens een randje strikje of printje op.

Dankje Yoga! Er zit een boekje bij hoe je de basis knoop moet doen. Op de foto was ook een ingewikkeldere knoop haha.
    Spannend hoor als je het niet wilt weten helemaal! Ik heb die discipline en geduld niet. Ik ben te nieuwsgierig. En ml vind het wel praktisch. :)

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

Whuhahaha ik zie t ja dat je er onderste boven van bent hihi leuke doek zo met die kleuren

Ik vind t maar knap hoor dat knopen ervan om zou er zo onhandig en onzeker over zijn dat in t maar niet ga proberen

14. MusPoes

MusPoes Actief lid

17 feb 2013
    381
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat is zonde! Het is echt heel snel aangeleerd en zo fijn en handig! (Ik knoop al 2,5 jaar dus ik heb veel tijd gehad om te oefenen) ;)

15. Badedas

Badedas Actief lid

11 jun 2015
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijne echo's! Blij voor jullie!
    Kan iemand mij vertellen in welk tijdsbestek de combinatietest moet plaatsvinden?
    Ik heb met 11 weken een echo denk dat ze aan de hand van die meting een afspraak maken voor de nekplooimeting? Vanaf 1 maart word de nekplooimeting vergoed haha heb net de verzekering naar gezinnen gezet.

16. Liefde28

Liefde28 Actief lid

6 sep 2014
    123
    26
    28
    Vrouw
    Doktersassistente
    uit Limburg
    Wat fijn alle goede echo's.
    Hier ook top! En een dag vooruit :) heel beweeglijk kindje, zo leuk!

Helemaal blij.
    Volgende afspraak 1 maart!

17. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Ben blij dat iedereen vandaag mooie echo's heeft gehad. Daar word een mens gelukkig van!

Ik draag ook al even positiebroeken hoor, krijg mijn eigen broeken echt niet meer dicht. Ondanks dat dit onze eerste is begin je toch echt een buik te zien.

18. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

@Anne: ik ging bij mijn eerste ook sneller dan bij de zwangerschappen daarna ;)
    Ik krijg mn broeken nog wel dicht (de iets ruimer vallende dan haha), maar echt lekker zit het niet...alleen als ik sta gaat het prima. Ben nu een pond aangekomen, maar heb echt een darmenbuik 's avonds :p
    Van de week dus toch maar mn positiebroek uit de kast vissen...die zal wel weer vreemd ruim zitten, want ik kan 'm nog lang niet vullen haha.

19. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Kan tot 13+3 dacht ik

20. HP12

HP12 Actief lid

17 sep 2015
    388
    0
    0
    Het knopen is even oefenen, maar je hebt het zo onder de knie. En anders bestaan er ook hele mooie zakken. Die stel je zo nu en dan eens bij als je kindje groeit, maar verder zit het met een paar klikjes goed. Mocht je het dragen toch willen proberen dan is dat misschien een optie.

Deel Deze Pagina