Meissie86: ik hoorde mijn collegas dat ouderschapsverlof in 2016 weg is. Love1990: wat een mooie streep op je zwangerschapstest! Maani ook ! Anne201: ik denk dat als ik donderdag mijn officiële test in handen heb, mij ook moet bedwingen om niets te kopen bij de Hema J. Of misschien kan ik me nog inhouden tot we de eerste afspraak hebben gehad. Vriendlief was wel gelijk razend enthousiast. Ik was s middags even weg om paard te rijden en toen kwam ik terug toen werd ik van alle apps op de hoogte gesteld. Toen ik s avonds uit eten ging met vrienden, stuurde ik hem een app of hij de rolmaat wilde klaarleggen (zodat ik een muur kon opnemen, voor de bestelling bij de behangwinkel die ik maandag moest plaatsen), stuurde hij terug wat ik er mee ging doen, want hij dacht ik de omvang van mijn buik ging opnemen haha Vaya: gaan ze dan gelijk ook een echo maken? Of gaan ze alleen dingen noteren? Zelf was ik al vanaf vrijdagavond misselijk, maar dat lijkt nu weg. Ik word daar zenuwachtig van, maar houd me er aan vast om donderdag de officiële test te doen.
Vind het nog niet zo'n gek idee 😊 Dan is het ten minste ook nog een beetje te volgen van elkaar. Sommige groepen zie ik er wel 30 of meer inzitten, maar dat is toch niet mee bij te houden? Vind het inderdaad ook wel leuk om elkaar echt te leren kennen en kunnen steunen. 😇
Ik vind het ook een super gezellig groepje! Volgens mij kun je bij "clubs" ook een besloten club aanmaken, dan kan ook niet iedereen meelezen. Misschien is dat een idee?
Ik vind het prima. Gewoon met dit clubje deze club verlaten en in zo'n besloten club verdergaan. Hebben de mensen die na ons tot de 31e hierin komen ook niet zo'n grote groep....
Dames, ik voel me bijna schuldig om dit te zeggen, maar ik blijf hier lekker wachten op de "nieuwe dames" die zich nog gaan aanmelden. Maar jullie heel veel plezier in het besloten clubje dat jullie ervan zullen genieten....
Ik ook! Had je al gepbt hihi En iez, iedereen mag toch voor zichzelf kiezen, als je dat wilt is het toch helemaal prima! geniet van je zwangerschap! Liefs
Als het goed is heeft iedereen een uitnodiging 😁 Ik heb nog nooit een club gemaakt dus geen idee of het goed gegaan is
Zo ik heb heel wat bij te lezen weer! Love, je vergeet mij uit te nodigen 😜 staat je netjes. 😁 Ik snap aan de ene kant het besloten clubje wel. Aan de andere kant snap ik iez ook heel goed. Het is net alsof nieuwe zwangeren niet meer welkom zijn om mee te kletsen.. 😕 best sneu.. Dus laat je dit topic dan helemaal vervallen love? Of hoe moet ik t zien? Of niemand kletst hier meer, alleen iez en de nog evt volgenden?