16 t/m 31 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love1990, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Pffff ik heb t zzuur man niet normaal net zoals bij mijn dochter ik hoop niet dat het met zoals bij haar toen de hele zwangerschap zo gaat

2. ElisabethD

ElisabethD Actief lid

21 okt 2015
    493
    53
    28
    Randstad
    Ppfff lijkt me vreselijk om daar al die maanden mee te lopen! Sterkte ermee ;)

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Ja thnx ik heb nu wel n excuus om lekker te boeren Whuhahaha

4. ElisabethD

ElisabethD Actief lid

21 okt 2015
    493
    53
    28
    Randstad
    😂😂😂

5. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    😂😂😂

Heel veel sterkte ermee, ik hoop dat het wat afneemt lijkt me maar niets om het de hele tijd zuur te hebben.

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    T is zeker niets nee maar goed zo eigenwijs en koppig dak ben wil ik eerst de termijn echo afwachten voor ik de antagel ervoor in huis ga halen dus heb slecht geslapen dat wel maar goed nog n paar daagjes afwachten

7. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0

Ja idd al twee dagen later ik vond het ook bizar snel. Hij kwam via de mail.

8. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Bij maagzuur mag je ook gewoon rennies gebruik ik ook bij zuurbranden

9. Badedas

Badedas Actief lid

11 jun 2015
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte met de zieke kinderen. Niet leuk!
    Balen Lisil dat je zo'n last hebt.. Een nacht goed slapen doet wonderen maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan.
    Hier hebben we nu volop carnaval. Gisteren zelf ook op stap geweest. De hele avond aan de radler 0% gezeten.
    Vandaag heb ik toch afgehaakt. Even lekker de poets door het huis.

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

Weet ik thnx die heb ik ook altijd in huis maar vind ze zo vies hihi

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Carnaval is 3 jaar geleden dak dat gevierd heb

Vandaag ff naar de piramide van austerlitz geweest ff n flinke wandelroute met de meiden gedaan er erna konden ze fijn in de speeltuin spelen heerlijk zo in het bos met dit weer

12. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Lisl; wij wonen bij elkaar in de buurt. De piramide zijn we ook wel vaker te vinden. Onze dochter vind het super leuk daar. Alleen niet om in het bos te wandelen. ;)

Vandaag heeft ze weer twee uur op mij liggen slapen. Ze wil overdag niet naar bed. Maar wil wel even bij mama op de bank en valt dan prompt in slaap. Ze heeft vanavond eindelijk weer eens wat gegeten. Wat is het toch heerlijk om je kind te zien eten. Zeker na een week van niet eten. Lijkt alsof de ab aan begint te slaan.

En nu moe, en wil naar bed. Maar ben te moe om op te staan van de bank. :D

Oh! En dit is de laatste dag van de Utro! Vanaf maandag ben ik al aan het afbouwen en ik ga straks mijn laatste pilletje inbrengen. Weer een mijlpaal! Jeej!

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Magnolia wat fijn dat je Dochter wat opknapt! Zo zielig altijd als ze zo ziekjes zijn!

En wanneer zou je dan helemaal van de Utro af moeten zijn als je nu begint af te bouwen?

Waar kom jij vandaan dan?

14. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Goedemorgen! Met 12 wk begonnen met afbouwen en vandaag met 12.6 helemaal Utro vrij.

Wij wonen in een dorpje vlak boven Utrecht.
    En jullie? Meer richting Zeist?

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

Ok en merk je daar veel van t zijn tick n soort van hormonen ook toch?

Hihi nee ik zit meer richting de kant van nieuwegein!

16. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Ah, dan zit jij onder Utrecht. Wil je ook in het St. Antonius bevallen? Daar ben ik noodgedwongen bevallen van mijn dochter. De communicatie tussen neonatologie en mijn afdeling was niet zo goed. Maar verder vond ik het een topziekenhuis.

Van Gent mocht ik van de één op dr andere dag stoppen. Dat leek me zelf niet zo'n goed idee. Van 6 pillen per dag naar niets. Dus een extra receptje gehad van Gent zodat ik kon afbouwen. De laatste drie dagen nog maar 2 pillen per dag genomen en nu niets meer. Utro is progesteron. Ik merk dat ik wat minder moe ben de laatste paar dagen. Of dat daarmee te maken heeft weet ik niet. :)

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Idd ja t kan ook met de duur van de zwangerschap te maken heben dat je iets minder moe ben!

Nou t liefst wil ik thuis bevallen! Ben met mijn dochter ook thuis bevallen. Mijn enige angst is dat ik t alleen moet doen dat de hulptroepen te laat zijn.

Mijn dochter is vanaf de 1e wee tot en met de placenta enz in 4 uur en 20 min geboren en ik ben dus bang dat deze nog sneller gaat komen!

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    En als ik een zkh moet kiezen zou ik naar t wkz gaan denk ik! K werk zelf in t umc en mn 20 wkn echo laat ik ook in het wkz doen ivm een medische indicatie! De vk mag bij mij de 20 wkn echo niet doen

19. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Dat is wel rap ja! Ik heb er dubbel zo lang over gedaan, inclusief twee uur persen (wat niets uitbracht ) uiteindelijk met gillende sirenes naar het ziekenhuis gebracht. Die ambulance broeder bleef maar herhalen: " niet persen! Niet persen! :D

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Pff wat vreselijk zeg ! En toen? Hebben ze je dochter met pomp gehaald ofzo?

Ik mag wat dat betreft echt niet klagen hihi 15 min persen (3 flinke persweeën)

Deel Deze Pagina