16 t/m 31 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love1990, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Haha, ik was er al bang voor :p

2. Koningsgezin

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Dank je!

Lastig uit te leggen hoe je het voelt. Bij mij voelt het alsof ik hard op mijn stuitje gevallen ben en dat straalt door naar mijn billen en bovenste deel van mijn benen.

3. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Welkom koningsgezin! Lief dat je de moeite neemt op een heel stel te reageren!
    Hoe oud ben je? Derde kindje dus en wanneer is je volgende afspraak? Morgen vernieuw ik De Lijst weer, zet ik jou er gelijk bij. :)

Jeetje Iez. Is er helemaal niets wat de h.a. voor je kan betekenen? Sterkte meid. Dit lijkt me bijzonder heftig.

Qua cursussen. Ik moet sporten. Anders zit ik niet lekker in mijn vel. Maar volleybal is geen optie meer. Dat trekt mijn rug nu niet meer. Vandaar die spierblessure helaas. Met mijn dochter heb ik niet gesport en 30 kg aangekomen. Gelukkig was ik die jn een paar maanden weer kwijt maar dat is echt geen optie meer. Dat is gewoon veel te veel. En dat mom in balance lijkt me heerlijk. Altijd buiten. Beetje hardlopen, beetje spieroefeningen. Lekker.

4. Koningsgezin

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Dank je Magnolia! Kon de lijst al niet vinden, maar heb ook heel veel niet gelezen hoor. Jullie kletsen zoveel, gezellig!

Ik ben 29 jaar en mijn volgende afspraak (controle vk) is op 7 maart. Dank je dat je mij erop wilt zetten!

5. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Bedankt dames. De ha, vk, apotheek kunnen niets voor me doen. Je mag niets hebben als je zwanger bent. Heb na veel smeken temazepam gehad van de gyn (inslaappillen). Helaas werken ze niet, drie dagen geprobeerd maar er gebeurde niets. Verder vele theetjes geprobeerd, massage, ademhalingsoefeningen etc niets helpt

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Whuhahaha ja sorry soms flap ik eruit wat ik denk haha

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Pfff das ook niets man er zal toch wel iets zijn wat ze je mogen geven

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Magnolia gewoon alweer 13 wkn man

9. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    I know! Yihaaaaaa! :D

10. MusPoes

MusPoes Actief lid

17 feb 2013
    381
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hi ladies! Goed nieuws! BIB is perfect op schema gegroeid! De datum blijft dus hetzelfde. Ik merk dat ik heel opgelucht ben en nu eindelijk echt blij kan zijn! Die miskramen hier zijn duidelijk binnengekomen bij mij. Alles is dus goed en ik heb het net op fb gedeeld. :) Weg smoesjes en geheimzinnigheid ;) Heerlijk!

Qua cursussen ben ik van plan weer zwangerschapsyoga te gaan doen. De vorige keer heb ik daar veel aan gehad en het ontspant lekker.

Jeetje Iez wat vervelend! Ik hoop dat het snel verbetert!

Welkom koningskoppel! Gezellig hier hoor :D

Ik krijg maar 1 foto in het bericht. Juich baby <3

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,7 KB
      Weergaven:
      2
  11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Muspoes wat een mooie echo en wat gaaf om alex zoop goed te zien man kijk doe armpjes en beentjes dan

12. HP12

HP12 Actief lid

17 sep 2015
    388
    0
    0
    Gefeliciteerd Muspoes, mooie echo!

Heerlijk Magnolia, 13 weken alweer! Ondanks dat ik de kalender graag nog een weekje doorschuif gaat de tijd stiekem best nog snel (voor het eerste trimester wel fijn).

13. Veertje13

Veertje13 Actief lid

20 okt 2015
    204
    42
    28
    Goedemorgen dames,

Gefeliciteerd Muspoes en welkom Koningsgezin!

Pwahh wat voel ik me vreselijk! Na 3 weken toch de verkoudheid van mijn zoontje te pakken. Neus zit pot en pot dicht. Neusspray probeer ik zo min mogelijk te gebruiken, zoutoplossing werkt helaas niet. Heb er nu natuurlijk ook inmiddels knallende koppijn bij...sorry voor mijn klaagzang, maar dit kon er naast de vermoeidheid en misselijkheid ook nog wel bij...

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Sterkte veertje

15. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Mooie echo Muspoes!

En welkom Koningsgezin!

Beterschap veertje!

Hier ook even klagen hoor. Denk toch dat mijn dochter een buikgriep had/heeft (en dat haar huid daarop reageerde, vandaar de vlekjes), want sinds gister ben ik extra misselijk en pijn mn maag. (Voor de zekerheid word ik wel nog steeds op vijfde ziekte geprikt)
    Heb nu de hele tijd het gevoel te moetrn spugen terwijl dat net minder aan het worden was. Gister na het douchen hield ik het niet meer en kwam mijn avondeten eruit (onder de douche, heel fijn, dus kon meteen weer opnieuw douchen). Ben om half 10 naar bed gegaan maar ben vandaah net zo misselijk, blegh.

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Pfff lekker dan . Ook voor jou beterschap

17. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

dankje, hoop dat het snel weer zakt. Dochterlief heeft maar 1 dag gespuugd maar klaagt wel af en toe nog over buikpijn. Dus hopelijk over een weekje weer over :)
    Ben er nou wel klaar mee, wil gewoon weer energie hebben en leuke dingen doen terwijl ons boontje vrolijk doorgroeit in mijn buik haha

18. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Beterschap meiden!!

Vandaag bij de vk geweest hartje klopte prachtig! Beeb was ook heel druk aan het bewegen super grappig. Volgende week donderdag hoor ik of ik bij de vk mag blijven of toch naar de gyn moet. Ook hoor ik of ik spuiten ga krijgen om een eventuele vroeggeboorte tegen te gaan.

Volgende afspraak is 7 maart bij de vk.

Iez, ik had dat ook heel erg bij mijn eerste zwangerschap. Ben toen op advies van de vk naar de accupunctuur geweest en dat hielp wel wat.

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Spannend meissie en ik hoop dat doe spuiten ook wat betekenen voor je dan

20. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Beterschap voor de zieken

Dames met mooie echo's, gefeliciteerd!

Welkom, koningsgezin!

Hier bloedgeprikt en Ggt-test gehad. Wat is dat toch vies, en die tweede keer prikken deed verdomme zeer. Dat word een blauwe plek.

Deel Deze Pagina