Getsie, vies drankje en pijnlijke plek...allebei rot tassie! Gelukkig is het voor een goed doel Hier vandaag voor het eerst mn zwangerschapsbroek aan...hele mijlpaal hoor whaha
Balen Tassie. Ik haat bloedprikken . Ik heb het denk ik gemist, waarom moet jij een ggt-test? En waar is dat precies voor?
Vreselijk tassie pfff Daisy hihi hier ook een wat zit t lekker vergeleken met de andere broeken hè? Aaaaaahhhhh ik kan niet meer waarom duurt de dag zo lang mag 18.15 pas
Muspoes en meissie fijn dat jullie een goede echo hebben gehad. Wat een griep heerst er toch. ...Beterschap voor degene die het nodig hebben. Hier weer een echo gehad en alles was goed. De kleine groeit super goed en lag heerlijk te chillen in mn buik zo schattig! Nieuwe AFSPRAAK 8 maart bij de gyn. Sorry zit op mn mobiel dus kan niet in kleur. Moet tot 24 wkn zowieso naar de gyn om mn baarmoederhals in de gaten te houden en op te meten. Veiligheid voor alles denk ik dan maar
ja echt heerlijk haha! Mn mama belde net en zei dat ze wat positiekleding voor me wilde kopen als de controle volgende week nog steeds goed is. Zo lief! Heb bij D* heel vaak in hetzelfde gelopen omdat ik alle positiekleding van V niet meer paste (was toen 17 kilo zwaarder) en sowieso voor de zwangerschap van D* al een hele nieuwe garderobe had aangeschaft. Vond dat al genoeg, dus ben een beetje gierig geweest toen ik zwanger was haha. Maar nu wil ik eigenlijk wel wat extra positiekleding, dus heel lief dat mn ouders willen sponsoren
Heb tijdens mijn vorige zwangerschap, zwangerschapsdiabetes gehad maar daar kwamen ze pas met 36 wk achter. Resultaat was een erg grote knul! Nu zitten ze er bovenop en wilden ze al vroeg testen. GGT staat voor glucose tolerantie test, eerst nuchter prikken dan een flesje mierzoet spul drinken en dan 2 uur later weer prikken. Tussendoor mag je niks doen, enkel rusten en ook niks nuttigen van eten of drinken
Dankjulliewel Fijn dat de andere echo's en controles ook goed waren! Hier ook weeerr verkouden/grieperig. Wat een ellende. Beterschap voor die het nodig hebben! Vandaag mn peuter weer goedgekeurd door het cb Wij kunnen er weer even tegenaan. Althans. Morgen ga ik bloed laten prikken. Niet mn hobby. Fijn dat jouw ouders je willen sponsoren Daisy! Ik moet nog even kijken of mn oude zw kleding nog past. Dat staat nog bij mn pas bevallen schoonzus. Daar gaan we zondag heen. Lekker een vers neefje knuffelen
Oooh heerlijk, bubbie knuffen! Zondag was mn vriendin er met haar 7 maanden oude ventje. Stuk groter, maar ook zo heerlijk om daar even mee te knuffelen. Ook hoe beschermend mijn meisje met hem om gaat, zo lief en voorzichtig. Kan niet wachten tot ze eindelijk bij een eigen brusje zo mag doen Ik ga trouwens niet extreem veel positiekleding aanschaffen. Topjes sowieso niet, die koop ik bij Vero Moda Die heeft ideale lange tanktops die echt perfect meegroeien en mooi aansluiten. En die kan je daarna dan ook gewoon nog aan. Dus ik wil voornamelijk wat broeken hebben en een paar longsleeves. Ben nog geen leuke 'gewone' longsleeves tegen gekomen die lang genoeg zijn en ook mooi om een buikje heen sluiten helaas. Dus die mag ik van mezelf nog wel kopen haha. En dan van de zomer nog wat dingetjes. Heb nog een kort broekje en verder gewoon jurkjes. Qua badkleding draag ik gewoon mn gewone bikini's, lekker met die buik bloot hahaha
Nou ben de werkdag doorgekomen. Lekker op tijd naar bed straks. Fijn dames met de mooie controles! Ik hoef niet zo heel veel positie kleding te kopen. Alles nog liggen van 2 jaar geleden en ben nu maar 2 weken eerder uitgerekend dan toen dus dat zit wel snor. Bikini/tanktini heb ik wel speciaal aangeschaft, boobs waren dusdanig gegroeid dat mijn gewone bikini echt niet meer kon. Daarbij is het beter voor de beeb om niet met je blote buik ik de volle zon te liggen. Tanktini was ook prettig voor na de bevalling trouwens...door het geven van borstvoeding heeft het wel even geduurd voordat de boobs weer hun oorspronkelijke formaat terug hadden. En m'n buik wilde ik de eerste maanden toch liever eventjes afschermen voor de buitenwereld. Ik heb idd ook een paar lange tanktops vd Vero moda maar daar paste m'n buik echt niet meer in de laatste 2 maanden. Vooral veel jurkjes gedragen, hopelijk dit jaar ook weer zo'n prachtig voorjaar/ begin vd zomer. Heb vanaf mei toen geen jas meer dicht gedragen..
Ik heb ook nog kleding van vorig zwangerschap alleen was ik toen in maart uitgerekend dus veel winter spul. Krijg nog wel het een en ander van mijn zusje die was wel in augustus uitgerekend. Veel van mijn broeken zijn wel wat groot geworden vrees ik, zit bijna 10 kilo onder mijn startgewicht van toen... Helaas noemde de vk de gtt vandaag ook weer op. Die willen ze afnemen ivm mijn pcos beetje jammer mja....
Oh bij mij pasten die tops van Vero Moda gelukkig wel goed (nou heb ik normaal een S en had toen wel bewust een M gekozen) Tankini's van toen ik 17 kilo zwaarder was heb ik evt nog liggen, dus die zou ik dan ook nog aan kunnen Ben bij mijn meiden niet hoogzwanger in ze zomer geweest, maar in de zomer ging ik dan alsnog niet in de zon liggen. Kan daar niet goed tegen als ik zwanger ben. Gewoon lekker onder een parasol (heb ook geen zin in een zwangerschapsmasker oid). Maar goed om te weten, want als het zonnetje dan heel fel schijnt kan ik mn tankini aan doen
Sterkte Iez, wat ontzettend vervelend. Ik slaap ook slecht maar kan nog wel gewoon functioneren overdag. Slaapgebrek hakt er op veel gebieden flink in. Ik heb vandaag eigenlijk ook gemerkt dat er maar iets hoeft te gebeuren of ik zit erdoorheen. Zit er aan te denken dit met mijn leidinggevende te bespreken en eventueel een aantal uurtjes in de ziekte wet te gaan. Maar dat is zo moeilijk, kennen jullie de uitdrukking "niet lullen maar poetsen"? Dat is echt mijn instelling. Gewoon doorgaan.. Het is gewoon even veel om te dealen, het verwerken van mijn vader, mijn werk en de verantwoordelijkheid die daar bij hoort. Heel huis moet leeg, erfenis regelen. Maar vooral proberen aan mijzelf en de kleine te denken. Morgen na de echo zal het vast beter gaan. Het werkt heel opbeurend om die mooie echos te zien! Daisykesie beterschap!
Klinkt heel logisch Badedas....hier ook mentaal flink van slag (al laat ik dat niet altijd merken). Maar deze zwangerschap is zoveel stressvoller dan ik had verwacht/gehoopt. Heel goed dat je een stapje terug neemt, dat is misschien gewoon even nodig nu je zwanger bent. Een beetje rust is heel belangrijk voor jou en je kleintje.
Mijn vriend wijt mijn emotionele stress aan de zwangerschap maar daar ben ik het niet mee eens. Ik ben nooit zo emotioneel geweest! Ik lees nu het boek "krijg nou tieten". Kennen jullie dat? Erg leuk! Ik herken mezelf wel wat in haar. Hopelijk kun je snel ook wat meer genieten Daisykesie.
Maar zelfs als dat zo zou zijn, al is het maar gedeeltelijk, dan is het toch alsnog zwaar? Waar het vandaan komt verandert niets aan je gevoel, een stapje terug is dan alsnog een goed idee vind ik Ik ga ook een afspraak maken met de maatschappelijk werkster in het zkh. Al is het maar als een soort onderhoud, want totdat ik de kleine in mn armen heb zal ik bang zijn hem/haar toch ineens weer te verliezen. Ik ken het boek trouwens niet, klinkt wel heel grappig
Dat geloof ik. Het lijkt me heel moeilijk om je positief te houden als je al zo'n heftige situatie hebt meegemaakt. Je op je dochtertje concentreren en vertrouwen hebben in de artsen en de goede echo's lijkt me het beste wat je kunt doen. Het is ook niet erg om toe te geven dat we even hulp nodig hebben. Maar toch zit dat niet in mijn aard. Hou je taai!