Irritant is dat. Ik zou voorzichtig zijn met neusspray. Je zou de neusspray met zoutoplossing kunnen proberen. Of iets homeopathisch. Wat je ook kan proberen is een halve ui naast je bed. Zelf nooit geprobeerd, alleen van horen zeggen.
Ohja die ui is ook wel een goed idee! Dat ga ik even proberen Ik zat te denken aan neusspray van A. Vogel, maar als het zonder jan liever.
Hier vorige week vrijdag bloed laten prikken die uitslag was vandaag dus binnen dan alleen nog de echo gegevens invullen en het resultaat rolt op het beeldscherm.. apart dat het bij jou zo lang duurt
Liever geen neusspray. Werk zelf in de huisartsen praktijk en het advies is echt zout oplossing! Succes!
Thanks voor het advies Liefde! Heb ook nog nooit eerder neusspray gebruikt tijdens mn zwangerschappen (sowieso eigenlijk bijna nooit), maar weet nu dat ik dat dus ook niet moet doen
En is de ui gelukt daisykesie? Lekkere uienlucht in de gordijnen haha Ik ben een vreugde dansje aan het doen. Heb weer eens enigsinds een nachtje doorgeslapen. Nu ruim 11 weken, zou het komen door het hcg wat nu weer wat minder word?
Haha nee uiteindelijk ging mn neus iets open dus gauw naar bed gegaan en redelijk geslapen. Nu hopen dat het snel over gaat want mn misselijkheid lijkt iets minder dus hopelijk krijg ik dan snel weer een beetje energie na deze griep
Die ui doe ik bij mijn dochter ook altijd! Werkt als een tierelier. Eindelijk de uitslag van de combinatietest gehad! Helemaal goed. Het nieuws is vanmiddag de ether ingeslingert. toch vind ik het nog eng om te delen. Moest mezelf echt dwingen het te doen. Niet dat het moet of zo natuurlijk. Maar ik wil van die stomme behoudendheid af en nu gewoon gaan genieten. Vanmorgen mijn eerste mom in balance les gehad. Pittig maar erg lekker. Ik ga morgen flinke spierpijn hebben. Van de week weer! Want ik wil twee keer in de week gaan sporten. Lieve dames. Ik hang futloos op de bank en voor de lijst moet ik de pc pakken. Als jullie het belangrijk vinden dat hij elke dag bijgewerkt wordt hoor ik het graag. Dan moet ik het stokje overdragen, want ik red dat gewoon niet. Nu wordt het wel rustiger met veranderingen, dus als jullie 1x in de paar dagen genoeg vinden. Blijf ik het met alle liefde doen! Maar elke dag lukt me gewoon niet merk ik. Dan heb ik te weinig rustige momenten voor op de dag.
Fijn dat de uitslag goed was Magnolia!! En ik snap heel goed dat je het eng vond om te delen. Veel naaste mensen weten het al, maar als woensdag alles nog steeds goed is dan wil/moet ik het ook op fb zetten. Voelt een beetje alsof ik bubbie dan wat meer erkenning geef
Herkenbaar Daisykesie! Ze denk ik er ook over. Alsof de kleine anders tekort doe. Wat natuurlijk volmaakte onzin is. Maar dat schuldgevoel wat je als moeder altijd lijkt te achtervolgen zit er lekker vroeg in.
Wat fijn dat de uitslag goed was Magnolia! Hier verder druk druk druk mn pa ligt sinds woendag in t zkh dus elke dag ff langs Mn dochter heeft de echo foto mee naar dr papa ze wou daar ook vertellen dat ze grote zus wordt hihi! Gister het kindje erkend bij de gemeente wat voelt dat goed zeg hihi
@magnolia, fijn dat de uitslag goed was. Gefeliciteerd! Ik heb er geen problemen mee hoor als de lijst om de paar dagen word bijgewerkt. Je doet het prima! Hier net de verjaardag van de oudste achter de rug, 5 jaar alweer! Pff, een middag gastvrouw spelen en niet even kunnen zitten dat hakt er nu in. Kids zo naar bed en dan ga ik lekker bankhangen met een kopje kamillethee
Oh wat fijn Lisl! Is dat contact tussen jullie nog goed? En kan me zo voorstellen dat dat een heerlijk gevoel is, dat de kleine spruit nu erkent is. Wij hebben hem/haar gister ingeschreven voor het kdv. Hoeft maar 1 dagje in de week, net als onze dochter. Maar we willen de beeb graag naar het kdv naast haar school laten gaan en die heeft maar drie groepen. En twee speelpleinen en een gymzaal waar ze spelen als het buiten regent. Echt heel leuk. Dus moeten we haar vroeg inschrijven zodat ze zeker geplaatst kan worden.
Gefeliciteerd Tassie221! Jeetje 5! Vind je de tijd ook zo vliegen? Dat voel je pas echt als je kinderen hebt merkt ik. Heeft hij al getrakteerd op school? Wat heb je gemaakt?
@magnolia, de tijd vliegt echt voorbij als je kinderen hebt. Een jaar is niks. Het voelt als de dag van gisteren dat hij geboren werd. Hij heeft al getrakteerd op school, knapzakjes had ik gemaakt met appel en een soepstengel met potlood als stok.
Helemaal prima magnolia! Ik heb ook nog twee data, 24 februari combinatietest, 3 maart afspraak vk Maar is altijd goed! Fijn dat je een goede uitslag had! Daisykesie, heel geel beterschap. Lisil sterkte met je vader. Ik heb zojuist twee traphekjes gekocht (kwamen voorbij voor een prikkie) En naar boxen gekeken. Koloniaal of wit. Ben er nog niet uit. En een prachtige schommelstoel. Ook voor een prikkie. Morgen gezellig naar prenatal XL en Ikea.