Nou contact goed haha nee dat nog steeds niet ookal zijn we 3.5 gescheiden hihi maar ze mag van mij altijd wat meenemen naar dr vader als ze dat wilt en dit is toch wel n big ding voor mn meisje Onze spruit is ook al ingeschreven bij het kdv hihi
Hier ook weer n drukke week voor de boeg woendag kinderfeestje van m n dochter ze is vlg week vrijdag jarig wordt ze alweer 6 dus zaterdag feest en de zondag wordt de oudste van mn zus 9 en de jongste van mn vriendin 2 en daarna gaat mn dochter n week naar dr vader voor n week en zijn de meiden van mn vriend n week bij ons
Bedankt voor de felicitaties, lief! Jeeh, hier met de angelsound voor het eerst het hartje van de kleine gehoord. Wat een heerlijk geluid! Kleine was ook druk aan het bewegen hoorde ik. Helemaal happy!
Wat fijn Tassie221! Heerlijk geluid hè? ! Ik heb eer gister weer even geluisterd. Die bewegingen klinken mooi hè? Net een starwars woesh. Bedankt voor alle felicitaties dames! Ik merk dat ik eindelijk meer vertrouwen begin te krijgen. Heb zelfs de babykleren van onze dochter even te voorschijn gehaald. Gister voor het eerst met mom in balance mee gedaan. Holy crap. Wat een spierpijn. Kon goed meekomen met de les, ging me gemakkelijk af. Maar de spierpijn lijkt een ander verhaal te vertellen. Haha. Heerlijk. Ik zit ondanks dat ik niet normaal kan lopen of zitten gelijk weer lekkerder in mn vel. Ga me zo officieel inschrijven voor twee keer in de week. Eens kijken of we de schade dit keer wat kunnen beperken. Fijne zondag allemaal!
Oooh ik neig soms ook ernaar om een angelsound te kopen. Ben zo nieuwsgierig! Maar vind het ook supereng. En heel stom...maar van de naam krijg ik ook de kriebels Heb wel van de week voor het eerst iets gekocht voor de baby. Doodeng, maar daarna voelde het toch wel goed haha. Iets voor get kamertje, een dierenkop van Bibib. Het kamertje is al af vanwege D* maar wil wat kleine dingen veranderen zodat het iets meer de kamer van baby wordt...
Ik zit nog te twijfelen of ik iets van zwangerschapsgym ofzo ga doen. Ik begin altijd overal enthousiast aan en halverwege heb ik geen zin meer. zo ook met MvM en zwangerschapsgym bij me zoontje, maar was ook midden in de winter en met sneeuw de weg op. dus ga nog even denken Afspraak: 3 Maart geslachtsbepalingsecho
Paar dagen niet geweest, sorry. Jullie kletsen veel zeg! Hier gevloerd door de griep en weinig puf om de laptop op te starten. Magnolia, gefeliciteerd met je goede uitslag! Gelukkig zeg! Tassie, blijft een mooi geluid he? Kan je heel lang naar luisteren. Daisykesie, ook ik heb die twijfel. Neig er steeds meer naar. Lijkt mij ook erg geruststellend bij onzekere dagen. Hier vrijdag bloedverlies gehad. Helderrood. Maar ik weet dat ik een gevoelige baarmoeder heb, had ik bij de andere 2 ook. Man en ik hadden het donderdagavond gezellig, vrijdagmorgen boodschappen getild en dan nog het hoesten erbij. Nee, dan snap ik wel dat dit alles in combi bloedverlies veroorzaakt. Maak mij ook niet echt ongerust en het bloedverlies is ook alweer opgehouden.
Sorry meiden voor mijn afwezigheid. Mijn meisje heeft de waterpokken. Zodra zij ziek is uit zich dat in slechte nachten. Samen met dat ik sowieso het gevoel heb dat ik 24 uur per dag kan slapen. Gaap, ik ben kapot. ben ook opeens elke ochtend misselijk. Na ja, dat gaat vanzelf wel weer over. Gefeliciteerd met jarige kindjes, mooie echo's en goede combitest en nipt uitslagen. Heel fijn dat er een boost van goed nieuws door dit topic gaat.
Zo terug van prenatal en Ikea. Ik zie de bomen door het bos niet meer. Joolz Geo. Mooie wagen. Maar wel 1300 euro. Dat is nogal wat. Heeft er iemand zo'n combi wagen? Twee kinderen tegelijkertijd vervoeren? Bijv reiswieg en zitgedeelte tegelijk. Zo ja, is dat een echte must have of lukt het ook wel als je oudste kindje meeloopt of op een meerijdplankje staat. Ze kunnen je zoveel vertellen.. Vriendin heeft gewoon een tweedehandse mutsy en is daar ook dubbel tevreden mee. Wat zijn jullie ervaringen?
Welkom Nathalie en gefeliciteerd! Badedas, kijk eens op Marktplaats. Kan je ook nog wel leuke wagens vinden. Hier ook een positieve ervaring met een tweedehands duowagen toen de jongste geboren was. De oudste en de jongste schelen 21 maanden en wij vonden het geld voor een nieuwe te veel. Wij hadden overigens een ABC zoom, erg fijne wagen! Veel plezier van gehad. Mutsy duo ken ik niet, wel de enkele zeg maar. Weet niet hoe de duo variant is, maar wat een fijne wagen zeg!
@Nathalie, welkom! @Afkes, beterschap met je meisje. Hier ook afgelopen week de waterpokken bij de oudste. Ben hem zijn het gelukkig al korstjes. Hier hielp een havermoutbad 2 keer per dag en smeren met kidsclin super. @duowagen, heb er toendertijd ook eentje gehad. Was een easywalker duo, erg over te spreken en paste gewoon door elke deur of gangpad. Reed soepel, zelfs met een hand. Ga nu voor een meerijdplankje voor de dan middelste, die is dan net 3 jaar. Puur voor de langere stukken.