16 t/m 31 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love1990, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Tuurlijk mop! En ik merk dat ik het fijn vind om even wat van jou en patricia te horen. Als het een tijdje stil is ga ik me zorgen maken. :) moederkloekje.

Die vermoeidheid is herkenbaar hoor. Ik ga nu ook lekker naar bed. Ik lig er al zeker een maand elke avond rond negenen in. Is nou eenmaal zo. Als ik dat niet doe word ik de dag erop ook beroerd van vermoeid. Soit. Lekker op tijd naar bed dan maar. Gelukkig hoef ik niet te spugen. Hopelijk gaat dat bij jou snel over meid. En dit keer niet tot het einde.

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Herkenbaar hoor het liefst ga ik in diepe winterslaap. Als ik in de ochtend wakker wordt heb ik mijn wekker lees (gaat 3x af en mn telefoon 1 x) op snooze gedrukt en weet ik dat niet eens meer hihi schaam schaam

Dus ook ik ga lekker mn mandje in. Vandaag was t weer n gesjeesde dag meid uit school halen maar zkh voor mn paps eerna naar zwemles ze zwemt voor dr B diploma! Eenmaal thuis gelijk koken eten badderen en op bed . Pfff ff gtst gekeken en de was gevouwen en nu ben ik bek af

Truste dames

3. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Waaaaahhh magnolia! Wat leuk zeg geniet ervan vrijdag! Hoop daf 't geslacht goed te zien is!

Wat betreft de afspraken. Mijn 20 weken echo staat nu op 6 maart, maar dat moet 6 april zijn hihihi. Ging de tijd maar zo snel!

Ik ga nu ook in winterslaap, morgen late dienst dus kan slapen tot zo laat ik wil hihi.

4. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Zo ja ik ga ook slapen. Moest werken tot 21.00 dus eerdat ik thuis ben.. Morgen vroeg op.

Truste

5. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Lang leve Markplaats he? Zo fijn! Met de oudste waren wij niet actief op Marktplaats. Totdat wij echt krap bij kas zaten en noodgedwongen tweedehands kleding moesten kopen voor hem. Toen kon je nog leuke pakketten scoren voor een leuk bedrag. Tegenwoordig vragen ze, ook voor de kleintjes het dubbele voor oude rommel. Of het is per regio verschillend? Ik laat pakketten niet verzenden. Hier wua babyspul alles verkocht. Op kamertje na, daarin sliep tot voor kort onze dochter. Badje en Tummytub heb ik gratis van Marktplaats gehaald. Rest gaat ook van Marktplaats gehaald worden. Dit is de laatste. Ik wil het daarna kwijt, staat in de weg. En om het snel kwijt te zijn, hoef ik er niet veel voor. En als alles dan nieuw is gekocht, vind ik zonde van mijn geld ;).

Geslacht willen weten: ik wil het eigenlijk niet weten... Manlief is heel stellig, anders moeten we de kamer aanpassen hoe dan ook in een neutrale kleur en aankleding. Of als hij het wel weet mag ik de kamer niet in tot na de bevalling. Hoe ga ik dan kleertjes wassen en opruimen na verlof? Als ik dat aan hem overlaad dat opruimen, ligt het 6 weken later nog ergens in de gang. Dus ik zal helaas mee moeten noodgedwongen en het geslacht ook moeten weten. Is niet anders, maar blij ben ik er niet mee.

Spannend! Ook al 20 weken echo ingepland! Hier trouwens ook, maar weet even niet wanneer. Duurt nog zo lang.

Moe, gewoon aan toe geven en een winterslaap houden! Lekker.

Ik heb het gister aan mijn leidinggevende vertelt. Ik was heel bang hoe hij ging reageren, aangezien hij niet leuk had gereageerd op mijn collega die vader werd in de goedkope periode. Aangezien ik uitzendkracht ben, moest zijn vakantie omgeschoven worden naar een duurdere periode. Was hij niet blij mee. Maar bij mij reageerde hij heel positief, was oprecht blij voor mij en feliciteerde mij zelfs! En mag na verlof gewoon terug komen zoals ik nu begrijp. Yeah! Hij zei wel dat ik tot 40 weken mag doorwerken, naar mijn weten moet je 4 weken van te voren echt stoppen. Kan onwetendheid zijn (geen vrouwen in dienst, zijn met z'n drieën daar). Maar dit lijkt mij heel sterk.

6. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Haha balen dat je het geslacht "moet" weten!

In Nederland ben je idd verplicht om 4 weken van te voren te stoppen met werken. Minimaal 4 maximaal 6 tenzij je er natuurlijk door ziekte eerder uitgaat. Zit je in de ziektewet door je zwangerschap dan moet je er 6 weken van te voren uit. Fijn dat je mag terug komen zeg!

Succes vandaag dames die een echo hebben!

7. Badedas

Badedas Actief lid

11 jun 2015
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel succes vandaag met de echo's!

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Jaaa 12 wkn vandaag way n mijlpaal weer

9. HP12

HP12 Actief lid

17 sep 2015
    388
    0
    0
    Succes weer met de echo's meiden! Ik hoop dat iedereen weer mag genieten van mooie plaatjes!

Qua vakanties hoop ik dat ik het red om vier weken van tevoren met verlof te gaan. In werk op een klein kantoor en de meeste hebben kinderen die naar school gaan. Als ik zes weken van tevoren moet stoppen wordt dat allemaal heel lastig. Maar goed, ik weet ook dat je het niet altijd voor het zeggen hebt dus we zien wel. Het is ook niet het meest belangrijke.

Koningsgezin, wat balen dat je het geslacht "moet weten". Je kunt het toch ook neutraal maken en dan na de geboorte nog leuke accessoires shoppen in de juiste kleur? Als je al een jongen en een meisje hebt lijkt het mij ook heel leuk om bij de geboorte verrast te worden.

10. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Jaa!! Alles was goed, geen verhoogde kans.
    Officieel 12+ 3 uitegrekend datum 27 augustus

11. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Goed nieuws Sunflower!!!

12. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    Dat is goed nieuws Sunflower! Wordt weer wat drukker op 27 augustus!

13. HP12

HP12 Actief lid

17 sep 2015
    388
    0
    0
    Gefeliciteerd Sunflower!

14. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Goed nieuws Sunflower!

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

Wat n goed nieuws weer wat fijn zeg dat alles goed was

16. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Pffff, voel me even een hoopje ellende hier :p

Mn griepje is nu bijna over, maar ben zo extreem verkouden (geweest) dat ik nu zo goed als geen stem heb. Dus als ik even iemand aan de telefoon heb gehad ben ik meteen buiten adem.
    En ik heb vannacht verkeerd gelegen want mn onderrug/rechterbil doet zo'n enorme pijn. Ik loop er gewoon krom door.
    Dus ik voel me nu net een heksje; krom lopen met een krakende stem :p

17. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Mooi beeld schets je Daisykesie :p.

18. Badedas

Badedas Actief lid

11 jun 2015
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat klinkt wel ellendig Daisykesie! Sterkte..

Wat een goed nieuws Sun flower na al die onzekerheid.

In het boek help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt staat dat de man geen enkele discussie wint met een zwangere vrouw dus ook deze niet koningsgezind haha.
    Ik zeg steeds "ja maar ik moet jou kind baren"
    Met een lach natuurlijk maar werkt wel altijd.

Ik heb alle meubeltjes terug gevonden van mij van vroeger. Ledikantje commode box. Moet wel allemaal opgeknapt worden. Heel speciaal. :)

19. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    net gebeld 20 weken echo staat voor 4-4 om 9 uur

20. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0