16 t/m 31 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love1990, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Die basic jurken van de H&M zijn een goede tip voor de zomer.
    Heb toevallig van de week een jumpsuit, korte broek en luchtige lange broek gekocht via marktplaats.
    Daar staat stiekem best veel leuke positiekleding op!

@badedas, thnx die is gisteren in onze huiskamer gemaakt
    @hp begint te groeien he! Fijn!

Ik durf de weegschaal niet op hahaha

2. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Wat een lieve buikjes al.

Ik durf de weegschaal ook niet op. Ik heb zulke vreetbuien. Mijn broeken passen niet meer dicht. Ik heb mijn oude zwangerschapsbroeken uit de kast gehaald.

3. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Hoi meiden,

Een teken van leven van mijn kant. Jullie zijn lastig bij te houden, maar ik volg jullie wel. Reageren op mobiel is lastig, dus nu maar even de laptop erbij gepakt.

Leuk! Ik zie dat een aantal van jullie het geslacht van jullie ukkies al weten! Gefeliciteerd! Nu gericht shoppen, altijd leuk. Ook al een aantal buikfoto's voorbij zien komen, groeit lekker. Mooi om te zien.

Positiebroeken van de H&M zijn inderdaad erg fijn, Mama Licious broeken vind ik ook erg fijne broeken. Ik heb nog broeken van de Miss Etam en die hebben een verstelbare elastiek zeg maar. Dat elastiek zit altijd gedraaid en gaat irriteren vind ik.

Vorige week shirts in de aanbieding gekocht bij de Prenatal en ik snap heel goed dat ze in de aanbieding waren. In alle 3 zitten de gaten er namelijk in zag ik bij thuiskomst :$ Vandaag die dingen ruilen dus. Jammer, ze waren erg leuk namelijk en waren niet meer in mijn maat. Positiekleding vind ik inderdaad ook duur. Je hebt het maar kort aan (en zeker als het de laatste is), daarom was de uitverkoop bij Prenatal handig. Maar ja, als die allemaal kapot zijn als je er alleen al naar kijkt...
    Van Marktplaats ook al regelmatig wat vanaf gehaald. Heel fijn! Laatst ook weer een aantal dingen. In mijn nieuwe H&M broek zat een chloorvlek (vreemd, nooit gedragen, geen chloor gebruikt en na het wassen zat er ineens een chloorvlek in). Op marktplaats kwam ik een broekenpakket tegen voor een prikkie. Mama licious broek (3 keer aangehad), jumpsuit, zomerbroek, nette broek voor €15,00! En allemaal in hele nette staat!

Wat namen betreft: Wij hebben voor beide geslachten een naam, wordt een dubbele naam en oer Hollands.

Wat lief Magnolia dat het zo bij je dochter leeft! Zo schattig eigenlijk. Met 4-5 jaar leeft het ook meer he? Hier een zoon van januari 2011, waarbij het ook erg leeft. Gister op verjaardag en stond met hoofd tegen mijn buik aan. En dan ook nog lief aan het praten tegen broertje/zusje.

4. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Ohh die buikjes.. Vind dat ik ook al redelijke buik heb.. Ben benieuwd wat dat gaat worden

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Dames wat zij j jullie allemaal slank man hihi mooie bescheiden buikjes hoor

Ik was voor ik wist dat ik zwanger was met de feestdagen (voornamelijk sinterklaas en kerst) 4 kilo aangekomen hihi woog 64 en toen dus al 68.2 voelde me net n varken hihi en nu zit ik al rond de 71.5 pfffff vind het aankomen maar niets hoor! Maar goed ik ontkom er niet aan nu hihi ik moet om de 2 a 3 uur eten anders ben ik misselijk dat had ik bij mijn dochter niet dus dan snap je al dak me nu net n rollade voel pfff

Ik krijg ook al de vraag of het er niet toevallig 2 zijn omdat ik toch al n buikje heb nu

6. HP12

HP12 Actief lid

17 sep 2015
    388
    0
    0
    Jeetje Koningsgezin, wat balen dat er gaten in zitten :(. Vind het ook altijd zo vervelend als je dan weer terug moet.

Hier hebben we vandaag een familierondje gedaan en mensen vertelt dat ik weer zwanger ben. Leuke reacties, maar toch ook weer eng om te doen. Gelukkig begreep mijn oma dat heel goed, maar die heeft ook veel meer meegemaakt qua dan goed is in een mensenleven helaas.
    Grappig genoeg hadden mijn nichtjes al tegen mijn oma gezegd dat ze dachten dat ik weer zwanger was. Hoezo, ik ben al flink aan het uitzetten, hahaha

7. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Haha lisil, dat gevoel van de rollade heb ik ook! Men ik eet zoveel. Bij mijn dochter was ik alleen maar aan het spugen en nu? Nu wil ik eten en veel en vet en veel vlees. Die angusbeef burger bij de mac. Ik heb me nog niet laten gaan, maar die ziet er lekker uit ;)

Leuk dat jullie een familierondje hebben gedaan HP.

8. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hier nog een rollade hoor.
    Vandaar dat ik twee keer per week fanatiek aan het sporten ben. Al zou ik er niet strakker van worden, zit toch lekkerder in mijn vel. ;)

Hierbij mijn baby- vetbuik: op z'n kant. :)

Bijgevoegde bestanden:

9. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Lisil, die feestdagen he? Echt vervelend! En nu liggen de paaseitjes weer in de winkel. Hier nog op hetzelfde gewicht als voor de zwangerschap, maar ben tussen de 8 en 12 weken flink misselijk geweest. Gelukkig niet afgevallen. Ik ben trouwens nooit veel aangekomen tijdens de zwangerschappen. Vervelend, het aankomen. Enigste tip is goed op te letten wat je eet, maar meer dan dat kan je niet doen vrees ik. Succes! Het aankomen vind ik ook niet leuk, bij mij zijn er na de zwangerschap kilo's aan blijven plakken.

HP, leuk, familierondje! En bijzonder dat je nicht het wist, haha. Het is inderdaad altijd eng/spannend om te vertellen.

Magnolia, lekker sporten! Alleen maar goed voor je en je gaat er inderdaad lekkerder van in je vel zitten. Plus je houdt de kilo's beperkt ;) Weet niet hoe het bij jou zit, maar ik krijg er ook meer energie van. Heerlijk! Ik ga meestal 2 keer per week, niet heel intensief.

Shirts weer terug gebracht, echt heel jammer. Gelijk gekeken voor nieuwe, maar het was het net niet. Gelukkig bij de H&M wel geslaagd. Moest wel wat hebben per direct. Ik las ook goede ervaringen over ik en mijn kind, dus voor de zomerkleding daar even rondneuzen.

10. HP12

HP12 Actief lid

17 sep 2015
    388
    0
    0
    Magnolia dat is toch geen rollade ;). Je ziet er hartstikke goed uit hoor!

Fijn dat de shirtjes weer terug zijn Koningsgezin!

Wat betreft het raden, dat ligt toch echt aan mijn buik. Die verraad me al een paar weken ;). Als dat kenmerkend is voor een rollade ben ik er ook eentje, hahaha

11. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hp: gunstige foto. ;) trust me. Weeg inmiddels 84 kg bij 177. Niet enorm veel aangekomen, denk een kg of 3. Ik ben één van die Gelukkige die gelijk aankomen zodra ze zwanger zijn. Terwijl er nauwelijks iets aan mijn eetpatroon veranderd is. Vandaar een wat fanatiekere sport dit keer. Ach ja, belangrijk is het natuurlijk niet zo, als de kleine het maar goed doet. Maar mijn gewicht is altijd een strijd geweest.

12. HP12

HP12 Actief lid

17 sep 2015
    388
    0
    0
    Dat onzeker zijn over je gewicht herken ik wel hoor. Maar ik vind jouw foto er echt prima uit zien!

Volgens mij ben ik bij mijn zoontje vooral in het laatste trimester veel aangekomen, maar ik zie het nu wel. Vorige keer heb ik alle kilo's en wat extra's eraf gesport, hopelijk lukt dat nu na de bevalling nog een keertje. Het belangrijkste blijft inderdaad de kleine, de rest neem ik maar voor lief. Het blijft toch een topprestatie van je lijf!

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

Whuhahaha ja erg hè

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Magnolia ga jij eens gauw fietsen jij met je rollade jaja wil je weg gaan

Geen grammetje vet man

Daisy ook al zo'n mooi figuurtje net als de rest die ik al gezien hè btw

15. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Ik mis de 'like' knop en de kus smily. :)

16. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

@Magnolia: nou dat moet dan wel een heeeeeeeeeeeeele gunstige foto zijn, want je ziet echt niet aan je dat je 84 weegt! Het is dan denk ik ook gewoon mooi in verhouding bij je waardoor je nog steeds een goed figuur hebt. Ik ben 171 lang en toen ik 78 kg woog was ik echt een dikkertje hahaha. Mooi buikje trouwens ook al!

@Lisil: hihi thanks meis! En dat terwijl ik echt niet tevreden ben hoor haha...tenminste, niet over mn buik :p Ik ben na V. bijna 18 kilo afgevallen van 78 naar 60 kg (ben 171 lang), maar die buik bleef in verhouding breed, slap en bol, terwijl mn benen maar dunner en dunner werden haha. Na D* en de 2 miskramen ben ik blijven hangen op 63 kg. En heb me net nog gewogen, ben nu 1.5 kilo aangekomen :p

Ik vind aankomen ook wel een dingetje hoor, vooral omdat ik 3 jaar geleden zo mn best heb gedaan om die bijna 18 kilo kwijt te raken :) Ben bij V. 12 kilo aangekomen in mn zwangerschap, maar eerst 7 kilo afgevallen, waardoor ik in verhouding maar 5 was aangekomen en dat was na de bevalling meteen weer er af. Bij D* ben ik ook 12 kilo aangekomen (niks afgevallen haha), dus ik hoop dat nu ook weer te hebben. 12 kilo is nog goed te doen, de helft is er af na de bevalling en die laatste paar kilo's zijn dan nog wel te doen na de zwangerschap haha. Maargoed, het is maar net wat bubbie nodig heeft, ik ga niet minder eten als ik wél honger heb, dus ik eet maar wat ik nodig heb en hoop dat het uiteindelijk qua kilo's meevalt haha

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

Whuhahaha

De site mist wil opties ja haha

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Wow zoveel afgevallen Daisy knap hoor

Voor ik mijn vriend leerde kennen was ik door stress 8 kilo kwijt in 3 wkn een dat bleef stabiel tussen de 63 en 64 tot de feestdagen hihi

Hier een foto van voor mijn zwangerschap ts wel in uitgaanskleding hihi ben naar crazyland en Don't let daddy know geweest!
    Fotor_145608473529365.jpg

En hieronder van mn zwangerschap nu met en zonder blazer dan zie je wel waarom ik me een rollade voel hihi

Fotor_145608407360626.jpg

19. HP12

HP12 Actief lid

17 sep 2015
    388
    0
    0
    Lisil, ik zie een mooi figuur voor je zwangerschap en een prachtig babybuikje nu! Ik geloof dat jij dus ook mag gaan fietsen hoor, hahaha

Overigens begin ik wel te geloven dat we na onze zwangerschappen met z'n allen een afvalclubje kunnen starten ;). Nu ben ik namelijk nog positief, maar bij mijn zoontje was ik tegen het einde wel bang dat Greenpeace me terug de zee in zou willen slepen, haha

20. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Whahahahahha! :D Zo erg joh?

Deel Deze Pagina