Ook aan de verbouwing dus hihi ik wil het liefst voor een achter in 1x doen en daar heb ik pas eind nov geld voor ivm 13e mnd dus tot die tijd hard sparen ervoor kost toch al gauw ruim 11 ruggen voor 2
Lisil, je wil een dakkapel aan de voor- en achterkant van het huis? Heb je aan de voorkant een vergunning nodig dan denk ik? Hier gaan we voor één dakkapel, aan de zijkant (ons huis staat dwars op de straat, vergunningstechnisch heel handig ), maar wel over de hele lengte (iets van 8,5m). Dus dat bedrag gaan we hier ook wel kwijt zijn.
Net terug van gynaecoloog, ik en de baby goedgekeurd. Bloeduitslagen, urinetest, suikertest en bloeddruk allemaal prima. Even binnen mogen kijken, lees een halve minuut. Hartje zien kloppen, helaas niet gehoord. Nog geen een keer het hartje gehoord en de kleine bewoog heel eventjes. Placenta ligt aan de voorzijde dus het kan wel even duren voordat ik de kleine ga voelen. In totaal nu 2 kg erbij. Nieuwe afspraak op 14 maart bij de gynaecoloog Nu weer verder met mijn krentenbolleke vertroetelen. Is echt ziek van zijn pokjes, heeft er meer last van dan zijn broer. Zo sneu
Hier ook weer terug van een controle. Hier ook niks geks opgemerkt! Het hartje klonk ook weer mooi. Met mijn eigen hart erdoorheen. Ze vertelde dat ze vaak tegen het bloedvat van de moeder aan gaan liggen omdat het een rustgevend geluid is. Aww.. Vind hem/haar nu al lief. Wat leuk om die beginnende buikjes te zien! Bij mij ziet het er ongeveer net zo uit. Een klein bolletje. Mijn eigen broeken zitten ook niet meer zo lekker. Ben nu ook ongeveer 1,5- 2 kg aangekomen. Ik ben zo benieuwd wanneer ik het schoppen ga voelen! Ik kan er echt niet op wachten. Helaas ook hier een placenta die aan de voorkant ligt, dus ik zal nog effe geduld moeten hebben vrees ik.
Wow das breed zal n hoop ruimte schelen Ja idd voor is een omgevingsvergunning nodig de regels zijn iets versoepeld voor mag het maar 30 % van je dak besteden en achter over de hele breedte mn huis is 6 mtr breed naar omdat vanaf de binnenkant gemeten wordt n halve mtr aan weerszijde over moet blijven zou ik op 4.80 komen ongeveer Scheelt dak n hoge nok heb en dus geen nok verhoging nodig heb
Fijn Kaila! Ik heb nog geen idee waar de placenta hier ligt, niets over gehoord. Lisil, aan de voorkant kan je dus 2m of zo doen? Ik hoop eigenlijk stiekem al op een uitslag van de NIPT. Is nu 10 dagen geleden, maar kon tot drie weken duren.
Weer goede berichten van de echo's! Tassie, ik heb het hartje tot nu toe ook nog steeds niet gehoord, wel gezien uiteraard,maar zou het fijn vinden om het een keertje te horen. Misschien 7 maart. Ik voel me veel beter, ik heb vorige week van die speciale tabletten gehaald voor zwangere en merk dat die helpen. Ik kreeg toch te weinig vitamine ed binnen doordat ik mijn avondeten niet weg krijg. Vanavond maar proberen om bloemkool met aardappelen en een karbonade te nuttigen. Als ik er alleen al aan denk wordt ik beroerd 😦. Ik hoop dat dat toch snel beter word.
Fijn dat jullie echo's goed waren Kaila & Tassie!! Ik mag vanavond om 19:20.. Placenta lag de vorige x ook aan de voorkant. Ben benieuwd vanavond
Magnolia!! Ik wil even zeggen dat ik je absoluut geen rollade vind hoor!! En pfd gewicht ik durf niet op de wegschaal te staan! Moest bij de vk tijdens de eerste afspraak en was toen 78 .. Zucht. Bij mijn eerste zwAngerschap begon ik op 68 en na 86 kilo durfde ik niet meer op de weegschaal te gama staan. Dat terwijl ik elke avond moest spugen. Was wel heeel veel vocht maar lichter dan 74 werd ik na d zwangerschap niet meer. Maar vandaag voel ik me toch beroerd, moe, koud , warm.vind ook zo wat om me ziek te melden maar denk dat ik even paar dagen uit moet rusten ofzo, zo voelt t. Ze weten op t werk nog niks.. Vind dat wel spannend te vertellen. Oh en 2 maart hebben we de geslachtsbepaling!!
Zegt helemaal niets! Ik heb ook om de 2 uur trek n eet dan ook vanalles en ben nog niets aangekomen. Terwijl ik dan naar mijn buik kijk en denk.... Dikzak!
Dames leuk al die buikfotootjes!! Zal eens kijken of ik vanavond nog de puf heb er ook 1tje te schieten, want hij is al duidelijk aanwezig. Ben ondanks de aanwezige buik echter nog geen grammetje aangekomen. Bij de eerste was ik tijdens het eerste trimester zelfs 2 kilo afgevallen, daar is nu geen sprake van dus. Fijn al die goede echo's en dames gefeliciteerd met de jongens op komst! Hier heb ik me afgelopen woensdag en donderdag top gevoeld!! Dacht even helemaal van de moeheid en misselijkheid af te zijn. Helaas is het de dagen erna als een boemerang teruggekomen...Phohh dan voel je je wel eventjes dubbel ellendig zeg... Woensdag 14 weken, toen was het bij de eerste toch echt over.... dus ik houd nog eventjes hoop
Klinkt heel gek maar ik heb het gevoel dak mn bubbie voel k heb mn placenta achter liggen dus geen idee of dat het de beeb is maar dat idee heb ik wel
Ik heb zo'n zin in een broodje met wijncervelaat, lees echter overal dat dat niet mag...😡😕