16 t/m 31 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love1990, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    Ohhh hier heb ik trek in carpaccio. Mijn schoonzusje is na mijn bevalling naat ziekenhuis gekomen met een broodje carpaccio.. ☺

2. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Alles was goed.
    Volgende week de uitslag, maar de nekplooi was prachtig.

Het dronk en had de hik was heerlijk aan het bewegen. daardoor moeilijk te meten, maar dat maakte ons niet uit. Heerlijk alle tijd om onze beeb te bekijken.

Placenta ligt voor, dus het zal hier wel even duren voordat ik het zal voelen.

oh en al 4 kilo aangekomen :( ik moet echt stoppen met schransen.
    heb door jullie berichten nu ook zin in gerookte zalm :) jammie.

3. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    Wat een fijn nieuws dat alles goed is Akes 10 tal! En de kleine was lekker druk aan het bewegen, drinken en had de hik. Schattig hoor!

Ik wil onze kleine ook weer zien, dan weet je dat het goed gaat daarbinnen. Nog twee weken geduld hebben 😧😥

Ik heb ipv die lekkere dingen die je niet mag eten drie broodjes met pindakaas op...Had daar eigenlijk geen trek in, maar het smaakte wel!! Haha

4. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Beginnen jullie hier nou ook al! :D Ik liep net watertandend door de supermarkt. Had ineens ook zo'n zin in filet americain of carpaccio. Zo suf, zo vaak at ik dat normaal niet eens. Maar omdat het nu niet mag is de drang extra groot ofzo.

Fijn dat de nekplooi goed was, Afkes 10tal!

5. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Ik lust 'gelukkig' geen filet americain, maar een heerlijke malse tournedos, eendenborst, hertenbiefstuk etcetera mis ik wel ontzettend hoor!

6. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    dames ik ben al 4 kilo aangekomen, nog geen 13 weken. zullen we het niet over eten hebben? Ik heb de hele dag door trek! :p

7. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Lisil kan maar zo hoor dat je het gevoeld hebt. Je weet wat je voelt en of het wel of niet je darmen zijn. Mijn tweede voelde ik met 14 weken en deze voelde ik met 12 weken.

Super van de goede echo's. Erg fijn idee dat het goed zit.

Ik heb honger! Zit op mijn werk. Nog 20 minuten en ik mag naar huis.

Ik heb ook zo'n zin in carpaccio, sushi, biefstuk en taartaar. Biefstuk en taartaar mag als je het goed helemaal doorbakt, maar dan is het geen biefstuk en taartaar meer. Alcohol daarintegen mis ik helemaal niet. Weet ook niet of ik dat ene glaasje wijn per week na de bevalling weer zal gaan drinken. Vind het prima zo zonder alcohol.

8. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    De alcohol mis ik ook totaal niet! Vind het zelfs stinken 😂.
    Roken ben ik ook gelijk mee gestopt en mis ik ook totaal niet en ben ook niet van plan om na de bevalling weer te gaan roken!

9. Koningsgezin

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Apart he, wat een zwangerschap zo te weeg kan brengen?! Goed zo dat je gelijk gestopt bent! Erg knap! Had je er totaal geen moeite mee of in het begin wel? Weet van mijn zusje die kon niet van die verslaving afblijven en heeft de hele zwangerschap doorgerookt, 3-4 sigaretten per dag. Maar er mankeert wel meer aan mijn zusje, dus sta er niet verbaasd bij te kijken.

10. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Ik heb denk ik een dik jaar voordat we zwanger werden al geen alcohol meer gedronken, en daarvoor ook al niet veel (in mn studententijd was het anders ;) ). Ik mistte het totaal niet. En nu denk ik af en toe, 'ik zou wel een rood wijntje lusten' :(. Zo stom.

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Ben ook gestopt met roken met positieve test maar vind t nog zo lekker ruiken en de behoefte is soms wel killing hoor

12. HP12

HP12 Actief lid

17 sep 2015
    388
    0
    0
    Ik drink echt zelden en met roken ben ik gestopt toen ik geboren werd ;). Toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik zo'n trek in een broodje filet, maar toen mijn moeder ermee aankwam in het ziekenhuis na zijn geboorte dacht ik alleen maar " ow gadver", haha.
    Mijn grootste zonde is cola light. Dat probeer ik nu te beperken tot een glaasje per dag.

13. HP12

HP12 Actief lid

17 sep 2015
    388
    0
    0
    Ow en alle meiden met goede controles vandaag, super weer!

14. Veertje13

Veertje13 Actief lid

20 okt 2015
    204
    42
    28
    Ik heb al weken zin in gerookte zalm!!! Hmmmm....

Maar helaas nog 6 maanden 😊

Hierbij ook een buikfotootje van mij. Echt niet normaal zo snel als het nu gaat. Vorige keer had in dit pas bij dik 20 weken...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,6 KB
      Weergaven:
      11
  15. Koningsgezin

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Echt knap hoor meiden dat jullie gestopt zijn met roken! Ook al is het soms zo moeilijk, het is toch een verslaving voor velen.

Gaat snel he Veertje, die buik nu. Mooi hoor!

Morgen 13 weken, dan zal ik een buikfoto plaatsen.

16. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    Heel apart! Ik had er geen problemen mee om te stoppen met roken, ik vind het ook echt stinken nu en snap ook niet wat ik daar zo lekker aan vond. 😉 Mijn portemonnee is er ook blij mee.

17. HP12

HP12 Actief lid

17 sep 2015
    388
    0
    0
    Mooi buikje ook Veertje!

18. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Mooi buikje Veertje!

Ik vind roken ook zo vreselijk stinken nu! Ik heb zelf nooit gerookt (ook niet echt slim met astma) maar mijn man rookt wel (gelukkig altijd buiten). Als hij nu terug naar binnen komt na het ruiken vind ik hem zo meuren :p
    Drinken doe ik ook nooit en ik hou sowieso niet van rauw vlees whaha. Dus wat dat betreft scheelt dat wel. Ik vind ik een broodje filet wel heel lekker, dus dat is even afzien nu. Maar nog 24 weken en dan mag ik het als het goed is weer :p

19. mikolinie

mikolinie Lid

15 dec 2015
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook verschrikkelijk veel zin in carpaccio haha nog even een paar maanden geduld😁

Hier ook al een klein buikje te zien en kan ook niet wachten totdat ik hem/haar kan gaan voelen!

Bijgevoegde bestanden:

20. ElisabethD

ElisabethD Actief lid

21 okt 2015
    493
    53
    28
    Randstad
    Omdat ik al weken hoofdpijn heb en de hoofdpijn sinds dit weekend alleen maar erger wordt heb ik toch nog maar eens mijn diabetes meet kit erbij gepakt. En ja hoor... Te hoog! Dat wordt weer dieeten. Morgen maar even de verloskundige bellen voor overleg.

Mooie buikfoto's dames! Ook hier kun je er niet echt meer om heen...
    Mijn vriendinnen grappen dat mijn lijf meteen weer in zijn zwangere standje gesprongen is :D

Deel Deze Pagina