16 t/m 31 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love1990, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimop

minimop Actief lid

5 mei 2014
    141
    0
    0
    Ik ben ook erg benieuwd of we een echo kunnen maken op de beurs. Mijn zusje heeft dat toen wel een keer kunnen doen. Bij de stand van friso of iets dergelijks.
    We gaan er in elk geval wel voor kijken of dat weer mogelijk is.

ik heb inmiddels ook kraamzorg geregeld. Alleen het kraampakket nog aanvragen.

Verder al een aantal ophaalkaarten uitgeprint om boxen op te kunnen halen. En van babydump een boekje met sokjes erbij gekregen. Leuk. Dus eerdaags die dingen maar ophalen. Al zit babydump niet echt naast de deur.

Iez fijn dat je slaappillen hebt.

meissie balen dat het niet echt fijn is bij de vk in het ziekenhuis.

2. Badedas

Badedas Actief lid

11 jun 2015
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga zondag naar de beurs. Alhoewel ik een griepje aan voel komen. Lekker druk ook..ochtend t/m avond van huis. Bleh..Hier nog geen foto kunnen maken..Zal zsm ook wel komen. Mijn vriend is begonnen aan het boek van kluun. Ben benieuwd.

Leuk Magnolia dat je zelf t een en t ander gaat maken.

Sterkte met de injecties, de suiker, de geurtjes.

3. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Ik sla de beurs over. Kan amper een stukje wandelen en ik ben al kapot, dus zo'n beurs lijkt me nu echt vreselijk. Al die vrouwen met hun volgeladen trolley's haha :p

4. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Dan hebben ze aanzienlijk geholpen idd de vorige keer! Ik hoop dat ze dat nu weer gaan doen! We houden elkaar op de hoogte!

5. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Goedemorgen dames!

Iez, wat fijn dat je daar terecht kunt, hopelijk kunnen zij je helpen met het slapen. Het lijkt me echt afschuwelijk om zo moe te zijn en maar niet te slapen. Heel veel sterkte.

9 maandenbeurs: lijkt me heel leuk maar ik vind die drukke ruimte maar niets. Trek dat bijzonder slecht. Vandaar dat ik heb besloten niet te gaan. Ook omdat ik het wel heel duur vind om überhaupt binnen te komen. Ik ben heerlijk online aan de shop en ga zodra ik het ophaalbericht van de blije doos binnen heb een ochtend als mijn dochter op school zit lekker alleen naar de prenetal. Even op mijn gemak snuffelen.

De Zwanger box heb ik al op kunnen halen, die is weer leuk! En de box van de babydump ook. Die is nog precies hetzelfde als vier jaar geleden. :D

Gister weer mib gehad. Man, ik ben kapot! Was weer de enige zwangere van de groep en ik kan gewoon niet achter blijven dan. Dus doe veel te fanatiek mee. :) Op zaterdag zijn er meer zwangeren, maar ik ben het minst ver en voelt niet goed om gas terug te nemen als mijn buik er vergeleken bij de rest er nog amper is. :D Maar het is goed voor me! Kijken of ik zo lekker strak kan blijven. Zou heerlijk zijn!

Hoe is het met jullie allemaal deze ochtend dames?!

6. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Hier is het supergoed :D. Ik ben net gebeld door het UZA, de uitslag van de NIPT was helemaal goed, en we krijgen een jongetje!

7. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Sorry dat ik even binnen kom sluipen in jullie topic, maar ik was benieuwd of Cindy de NIPT uitslag al had gehad :D We waren op dezelfde dag in Antwerpen :)

Wat fijn dat jullie NIPT goed was! En gefeliciteerd!

(Ik ben ook net gebeld en gelukkig ook een goede uitslag! Wij verwachten ook een jongen! :D)

8. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Jaa! Gefeliciteerd meiden! Fijn dat de uitslag goed was!
    En wat leuk, ook een jongen!

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Jaaaa leuk gefeliciteerd met de goede uitslag en wat leuk n jongen hihi lijkt erop dat er n hoop jongetjes gaan komen hihi

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Whaaaaaaaaa jullie ook n jongen hihi wat leuk gefeliciteerd

11. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Proficiat!!! Wat leuk zeg een babyboy!

12. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Nog een babyboy! En natuurlijk ook fijn dat de uitslag goed was! Hoera

Magnolia, niet te fanatiek he? Ook een beetje aan jezelf denken.

Ik heb vandaag een dagje voor mezelf. Net series gekeken, straks lekker naar de kapper. Even bijtanken.

13. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Oh, wat fijn, gefeliciteerd!

14. HP12

HP12 Actief lid

17 sep 2015
    388
    0
    0
    Wat fijn die goede uitslagen! Gefeliciteerd met jullie jongens!

15. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    Wat fijn die goede uitslagen!! En nog een jongen. Ik ga steeds meer geloven dat wij ook een jongen krijgen. Mijn vriend geloofd er zo ie zo heilig in.

Ik ga niet naar de 9 maanden beurs...mij te ver weg!
    De dames die wel gaan, heel veel plezier.

16. tamara78

tamara78 Actief lid

12 jul 2015
    117
    75
    28
    NULL
    NULL
    Goedemiddag,

Kan iemand mij op de lijst zetten?
    Ik ben Tamara, 37 jaar, 1e kindje, uitgerekend rond 26 augustus.

Ik lees al een tijdje met jullie mee, maar nu durf ik me pas te melden.
    Ik heb vandaag ook de uitslag van de nipt test gekregen en die was helemaal goed
    en we krijgen een meisje!!
    Ik heb me 7 weken kotsmisselijk gevoeld, kreeg ook medicatie, maar nu gaat het eindelijk beter. En kan ik hopelijk iets meer genieten.

Mocht iemand morgenavond of vrijdagavond naar de negenmaandenbeurs willen,
    ik heb nog gratis avondkaarten over (e-tickets van Kruidvat).

Groetjes van Tamara

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Gefeliciteerd en welkom tamara

Een meid wat leuk

18. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Welkom Tamara!

Super allemaal goede uitslagen weer!

19. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Wat leuk, 2 jongens en een meid. Gefeliciteerd!!
    Moeten hier nog wachten tot 12 maart. Wachten duurt lang, zeker nu al dit mooie nieuws lees.

@gefeliciteerd dames met de goede uitslagen bij de Nipt-test.

@ 9 maanden beurs, sla ik over. Te druk, daar ben ik niet zo van

@tamara, welkom!

Hier zijn de waterpokken bij de jongste aan het indrogen. Wat is hij er beroerd van geweest, bah bah. 5 dagen en vooral nachten drama, nu kunnen we weer bijtanken. Manlief gaat vanavond wiegje ophalen, gescoord via mp. Zag er als nieuw uit!

20. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    #3760 Magnolia83, 24 feb 2016
    Laatst bewerkt: 24 feb 2016
    Tassie, heerlijk he?! MP snuffelen!

Ik ben nog op zoek naar een schommelwiegje. Box is al binnen, en verder alleen nog een nieuwe maxicosi autostoel dan zijn we op de kleertjes na klaar.
    Ben een beetje aan het snuffelen voor de babykamer. Heb al hele gave muurstickers gezien, deze wil ik voor op de muur achter het bedje:

muursticker.jpg

Tamara welkom! Wat leuk dat jullie een meisje krijgen en belangrijker nog, dat de NIPT goed was! Ik zal morgen de lijst even verversen en zet ik je er bij!

Lekker Afke, even wat tijd voor jezelf.

Deel Deze Pagina