Welkom Tamara en gefeliciteerd met de goede uitslag en jullie meisje! Mijn 20weken echo staat gepland op 11 april @magnolia, red je het met de lijst? Het lijkt me een hele klus voor 1 persoon.
Zo, zojuist nekplooimeting gehad. Zag er goed uit. Nu een dag of 4-5 wachten. Vandaag precies 13 weken. Dat heeft ze grotendeels ook gemeten. Ze heeft geen geslachtsindicatie gedaan. Begrijp ik ook wel. Je leest zo vaak dat het later toch anders is. Gewoon even afwachten. Hebben jullie deze combinatietest ook meteen af moeten rekenen? Mijn verzekering veranderd vanaf 1 maart naar gezinnenpakket. Hierbij word de combinatietest wel vergoed. Ik stuur de rekening gewoon op en dan zien we wel.
Welkom Tamara en gefeliciteerd! Ook de meiden met goede echo's, gefeliciteerd! Hier nog 2,5 week tot de volgende echo en dat vind ik stiekem best pittig. Wat dat betreft zal ik zo blij zijn als ik die kleine ga voelen. Toch steeds wat bevestiging.
Afke, geen probleem hoor. Hou hem met liefde bij. Lief dat je het vraagt. Meissie; in het midden van het land. Al lijkt het erop of ik er misschien al eentje heb. even kijken hoe ze reageert. Waarom wil je nu wat anders? Bevalt hij niet? Fijn dat de echo goed was Badedas! Ik hoefde niet af te rekenen, maar de combinatietest zit in mijn pakket. Misschien daarom. HP12 : duurt veel te lang! En ik heb er steeds maar twee weken tussen zitten. Knal er gewoon steeds pret echo's tussen. Volgende week vrijdag weer eentje en dan pas weer met 20 weken. Scheelt wel dat ik hem af en toe al voel. Vandaag was de kleine man erg druk. Hij vind het niet fijn als ik voorover zit. nu mag hij zich nog uitleven, heb hem al gewaarschuwd dat als hij er eenmaal uit is het dan uit is met de pret.
Dat is t m Nou juist het gaat niet om de factuur datum maar om de verrichting datum hihi Ja sorry werk op de afdeling Facturatie van n zkh en krijg zulk soort vragen bijna dagelijks en mag dat ook echt niet doen das fraude hihi
Wat fijn allemaal die goede uitslagen en leuk dat er al meer het geslacht weten! Bij ons is het ook bekend... maar wacht nog even met vertellen hier! Bang voor meelezers! Over een paar weekjes maken wij het bekend! Maar een heerlijk druk kindje. Zo fijn en blij!
Gefeliciteerd met de goede uitslagen en welkom tamara78!! Vandaag een dagje doorgekomen zonder misselijkheid!!! Woehoe!!! Hopelijk houdt het nu echt op...
Magnolia, ik heb ook al een paar keer op het punt gestaan een pretecho te boeken. Tot nu toe mezelf maar steeds er schop onder mijn kont gegeven dat er een punt is waarop je toch moet geloven dat het goed gaat, maar bah. Aan het begin van deze zwangerschap dacht ik steeds dat het wel beter zou gaan als ik over het punt van de ma zou zijn en als ik de twaalf weken goed zou hebben gehaald, maar zo nu en dan schiet ik toch in paniekmodus. Ik zou gewoon willen dat ik een manier vond om in mijn lijf en dit kindje te geloven zonder steeds bevestiging te moeten krijgen. Liefde wat leuk dat jullie het weten!
Ik vind hem erg laag Magnolia. Wil nu graag een wiegje naast mijn bed waar ik de beeb zo uit kan vissen aan kan koppelen in bed luier verschonen en weer door slapen haha. Misschien zijn er ook wel hogere hoor... ik woon in Alkmaar. Kijk maar ff. Dat was dan wel het enige voordeel aan de vk afspraak in het ziekenhuis ze vond het hartje niet binnen twee seconden dus zei ik maak wel ff een echo. Top!! Ff snel beeb spieken. Alle vk's zowel in het zk als mijn eige zijn bezig met de gecombineerde afspraken dat ik ook gewoon eerste lijns mag blijven met de medische controles in het zk. Echt super lief allemaal. Sta nu al te boek als zeikerd en emotioneel wrak haha. 15 maart hebben ze overleg dus dan hoor ik meer.
Heel heel heel herkenbaar HP12. Laatste echo was met 10+6... Maar.... Zojuist eindelijk hartje gehoord met de angelsound!!! Ontvanger is niet helemaal goed kwam ik achter. Vond hem al zo enorm ruizen. Hoorde het hartje nu meteen en toen viel het weer weg. Paar tikken op dat ding en toen was het er weer. Hehe wat een opluchting, nu kan ik echt echt genieten!!! Helemaal happy!!!
Net de glucose tolerantie test gedaan bij het ziekenhuis ivm diabetes. Ben heel benieuwd naar de uitslag, diabetes zou wel de aanhoudende hoofdpijn verklaren...