16 t/m 31 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love1990, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HP12

HP12 Actief lid

17 sep 2015
    388
    0
    0
    Precies. Daarnaast heb ik onnodig lang naar een hartje gezocht terwijl dat kreng het gewoon niet deed. Nu kon ie na drie minuten weer uit. Maar goed, ik gooi dat ding de prullenbak in, heeft nooit iemand er meer last van. Maar hé, het belangrijkste is dat ik dat ow zo fijne treintje gehoord heb:D

2. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Precies! Fijn hoor :D

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Ts de stress die ze hebben van mijn zwangerschap denk ik hihi

4. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    HP wat fijn dat dat het was en je nu het hartje zelf kunt vinden!
    Gisteren heb ik ook weer heel even geluisterd en meneer was het er niet mee eens, lag met toch een partij te kickboksen tegen dat ding. :D Gelijk maar weer uit gezet.

Anne! Welkom bij de Boysclub! ben je al aan het shoppen geslagen?
    Ik begin langzaam los te komen, heb bij de H&M hele leuk rompertjes met korte mouwen en pijpjes gekocht. Als het een warme augustusmaand is liggen ze daar toch alleen maar in.

Ik voel hem vanaf een weekje of 11 af en toe gekriebel en twijfelde of het hem was of niet en vanaf vorige week dus 15 weken niet te missen. Het is nog niet elke dag, maar af en toe. Zeker als ik aan het werk ben en achter mijn bureau zit, ik draag mijn eigen broeken nog en hij trapt tegen waar mijn knoop zit aan. :) Driftkikkertje. Ze snijden echt niet in mijn buik of zo, maar daar zit hij net wat strakker. Is Mr. baby het niet mee eens. Mijn placenta ligt tegen de achterwand. Dus ook niet gek dat ik hem al voel. Ook omdat het de tweede is. Je herkent het gevoel.

Vandaag voel ik me weer wat beter, ben op mijn werk en gillend druk dus ik ga gauw weer verder.
    Morgen neem ik even de tijd voor de lijst, mocht iemand hem eerder willen updaten is dat natuurlijk prima! (ben immers geen lijstdictator. ;))

5. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Oh, en ben zo gelukkig dat ik er bang van word. Als de dood dat er iets ergs gebeurd. Herkenbaar?

6. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Ik ben zenuwachtig!! 18.45 weten we wat het word 💖💙💖💙💖💙

7. HP12

HP12 Actief lid

17 sep 2015
    388
    0
    0
    Spannend Sunflower!

Herkenbaar hoor Magnolia. Steeds als ik mezelf een beetje durf te laten geloven en er echt blij mee ben volgt er een stemmetje dat me toch een beetje terug roept met de angst dat alles ook zo weer mis kan zijn.

En je eigen broeken nog aan! Hoe doe je dat, hahaha

8. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    Spannend Sunflower!!

Magnolia je eigen broeken nog aan...ik kan dat niet meer.

9. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    @sunflower oh spannend. Veel succes!

@magnolia, herken je gevoel. Durf nog steeds niet te genieten, als de dood dat het dan mis zou gaan. Blijf onzeker.

Hier ook nog steeds mijn eigen broeken aan, gast nog goed. Tegen de avond gaat het knoopje los of lekker mijn pyamabroek aan. Wel 2 positiebroeken besteld, want binnenkort zal ik ze toch echt aan moeten. Bij mijn 2 mannen had ik nu ook allang positiebroeken aan.

10. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Spannend Sunflower!!! :D

En hier ook dat stomme stemmetje. Telkens wanneer dochterlief iets liefs tegen de buikbaby zegt en zegt dat ze bijv wil kroelen, dan is dat stemmetje er weer 'ik hoop maar dat het dit keer echt mag', enz. Of als ik heel blij naar spulletjes sta te kijken, komt weer 'wacht nou maar af, straks gaat het misschien toch weer fout'. Ben ook al bloedje nerveus voor zaterdag; als we maar geen overleden kindje gaan zien :(
    Maar wil ook gewoon hoop en vertrouwen hebben omdat dat gewoon een stuk leuker voelt :p

En wow, je eigen broeken nog aan! Ik zou sommige nog wel dicht krijgen denk ik (na de griep helemaal haha, ben nu nog maar een 0.5 kg aangekomen in totaal), maar lekker dit het niet meer. Maar mn positiebroeken zit ook even niet lekker....tenminste, die buikband niet, die vouw ik nog om naar beneden, want anders zit het maar op mn maag te 'drukken' (niet echt, maar alles wat op mn maag zit, zit niet lekker haha). Draag daarom thuis ook geen bh :p :p

11. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Ik draag veel treggings, daar zit natuurlijk al elastiek in m. En mijn spijkerbroeken zijn stretch. Alleen twee super skinny's kan ik niet meer aan. De rest nog wel. :) scheelt ook dat het vetrolletje dat er zat naar boven geduwd is en de onderbuik nog redelijk plat is. Met mijn dochter ben ik vanaf 20 weken positiekleding gaan dragen.

Ik heb overigens wel een elastiekje in mij zak voor het einde van de dag als alles wat meer opzet. :) en als ik thuis kom gaat er gelijk een positielegging aan.

Oh! Nog een tip wat betreft een lekkere bh voor thuis: de hema heeft nu sportbh's voor 7.5 euro in verschillende kleuren. Ik heb nu bh maat 75Fen en hema sportbh maat L gekocht. Zit goddelijk. :) houdt ze mooi hoog en knelt niet.

12. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Wat fijn trouwens, die herkenning hier. Ben gelukkig niet de enige die zich zo voelt. Knuffel en fijne avond schatjes.

13. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Oh goede tip van die Hema sportbh's! Ik zat er al aan te denken, omdat ik beugels nu gewoon niet lekker vind zitten en ook geen strakke band om mn maag.
    Maar ondanks mijn bescheiden b-cup, zit de hele dag zonder bh toch ook weer niet echt lekker haha. Sowieso doen ze sinds de 12-13 weken ineens zeer :p Ik ZIE ze gewoon groeien (yes yes yes whahaha). Er zit een Hema op 1 min afstand, dus morgen maar eens kijken :D

14. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Helemaal vergeten hier te melden (het gaat hier ook zo snel), maar komende maandag heb ik een geslachtsbepaling :)

Verder leuk om al jullie berichtjes te lezen, beterschap aan de zieken. Hier alleen zowat dagelijks hoofdpijn en elke ochtend een verstopte neus/snotteren.

Ondanks dat ik gelukkig geen miskramen oid heb mee gemaakt, durf ik ook nog niet helemaal toe te geven ;)

15. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    Ik durf me ook niet helemaal te geven.
    Heb alleen de kinderwagen gekocht en verder nog helemaal niets. Durf het niet.

We zijn wel begonnen met de babykamer, behang is er bijna af. Dan wordt volgende week het grof vuil opgehaald en worden de muren voorgestreken en dan maar hopen dat we snel weten of we een jongen of een meid krijgen en dan kunnen we behang gaan kijken.
    Ik weet al wat voor kamertje ik wil.

Wordt steeds zenuwachtiger voor maandag...als alles maar goed is. Ik heb nog steeds het gevoel dat ik af en toe de kleine voel...maar ja het is mijn eerste zwangerschap.

Verder heb ik ook dagelijks hoofdpijn en 's morgens een verstopte snotteren neus...

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Magnolia nu nog je eigen broeken aan? Hihi volgens mij ben je de enige hihi ik pas ze nog wel maar zitten niet lekker meer

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

Zooo herkenbaar pfff wordt soms gek van mezelf

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Tassie jij ook nog je eigen broeken aan hihi wow

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Daisy ja ik snap het wel t is ook niet niks wat jullie hebben moeten doormaken

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

Hoe was het?

Deel Deze Pagina