16 t/m 31 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love1990, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    Dat is inderdaad een snelle en korte piek. Je kunt het maar beter even overleggen in het ziekenhuis, hoe eerder je erbij bent hoe beter.

Nee een bijholte ontsteking is echt niemand aan te raden.
    Jaren geleden liep ik er zo vreselijk lang mee, de ene kuur na de andere maar niets hielp. Foto's laten maken in het ziekenhuis en alles zat vol sluiers in mijn holtes. Ik kreeg toen een hele dure en zeer vieze neusspray die wel geholpen heeft. Helaas heb ik het daarna chronisch gekregen.
    Als ik er snel bij was dan hielp het om het te bestrijden met een zoutwater neusspray, maar soms moest ik echt een kuurtje hebben.
    Ik vrees dan ook dat ik nu ook een ontsteking heb, omdat ik ook zo lekker snotter en de plek waar de hoofdpijn zit is typisch voor een holte ontsteking...kan er alleen niet veel mee nu ik zwanger ben...

2. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0

Voor mijn vorige zwangerschap ben ik heel vaak gependeld en allemaal zeiden ze een jongetje haha nog nooit kwam er uit een pendel meisje... En wat hebben w uiteindelijk gekregen jawel een meisje hihi.
    Veel plezier vanavond!

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Ik ben daar zo niet in thuis dus geen idee wat de normale waarden zijn hihi

4. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Patricia28: hoe herken je het verschil tussen gevulde holtes en een ontsteking?

Ik heb sinds maandag migraine maar nu anders en sterker dan ooit te voren. Wat ik nog nooit had gehad is pijn in mijn oog/oogkas. Doktersassistente dacht dat het kwam door gevulde holtes. Ik heb xylometazoline gehad die mag ik maar 5 dagen gebruiken. Als ik je verhaal lees over ontsteking en chronisch last van blijven hebben etc wordt ik wel wat nerveus....stel dat ik dat heb en ze zien het over het hoofd??? Vandaar m'n vraag aan jou over het verschil.

5. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    Toen mijn holtes gevuld waren rook ik niets, echt helemaal niets en dat voor een hele lange tijd. Na die neusspray trok dat langzaam weg en rook ik alles weer gewoon. Misschien zijn ze er bij jou op tijd bij, bij mij was dat niet zo en werd ik maar met de ene antibiotica na de andere antibiotica naar huis gestuurd.
    Met een ontsteking is dat niet zo, vaak kan je dat ook zien aan de kleur van je snot...Dat is bij mij dan groen.
    En de pijn zit boven je ogen...

6. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Bedankt voor je reactie. Ik heb duidelijk geen ontsteking....wat een opluchting.

7. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    Geen dank👍

8. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

En smurfin en kaila, weten jullie het geslacht al? :D

9. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    jaaa het is een meisje......... super blij.... :)

10. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Pff.. sorry meiden ik hou het allemaal niet zo goed bij hier. Wat gebeurt er toch veel elke dag!

Vervelend om te zien dat zo veel van ons ziek zijn de afgelopen dagen. Beterschap allemaal!
    Maar wel leuk om te zien dat de eerste aankopen ook al gedaan worden. Ik durf het zelf ook nog niet zo goed, maar dat komt vast snel wel...

Hier hebben we vandaag ook een pretecho laten doen en ja, we weten ook hier wat het wordt! :D Maar in verband met meelezers die ik het pas dit weekend ga vertellen, moeten jullie ook nog even wachten tot ik mijn naam roze of blauw maak. :)

Afspraken:
    24 maart: GUO

11. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    Wat leuk Smurfin! Gefeliciteerd Roze shoppen 😉😆

12. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    Ben benieuwd Kaila!!

13. HP12

HP12 Actief lid

17 sep 2015
    388
    0
    0
    Gefeliciteerd Smurfin, leuk!

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

Ja wat leuk gefeliciteerd dat brengt de lijst weer n beetje in evenwicht hihi

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Das flauw hoor Whuhahaha nee geintje en wel logisch ook toch hihi ben benieuwd na t weekend

16. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Fijn dat jullie het weten meiden! En smurfin, leuk een meisje!

Kaila, ik heb hetzelfde, zaterdag de echo maar kan het zondagavond pas vertellen nadat we het de familie hebben verteld haha

17. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Gefeliciteerd Smurfin!

18. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Wat leuk! Proficiat smurfin!

19. Veertje13

Veertje13 Actief lid

20 okt 2015
    204
    42
    28
    #3979 Veertje13, 4 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2016
    Goedemorgen meiden,

Smurfin gefeliciteerd, wat leuk na een jongen ook een meisje 💕.

Lang niets van me laten horen door een zwaar ziektebed.
    Vandaag voel ik me eindelijk iets beter. Sinds vorige week zaterdag met hele hoge koorts op bed gelegen. Woensdag en donderdag was de koorts mede dankzij de paracetamol iets afgenomen en vandaag is hij bij het wakker worden helemaal weg! Jeeh!!! Nu nog de hoofdpijn en de verstopte neus. Ziek zijn en zwanger is geen gelukkige combi... Al helemaal niet als je ook nog eens met vriendinnen een weekend in het buitenland zit en je de 40 graden koorts aantikt...pfff... Ben de afgelopen week dik 2 kilo afgevallen en was nog niets aangekomen. Ben 168cm en woog 66kg, dus had wel iets reserves maar tis niet dat ik te zwaar ben. Gelukkig is met de kleine meid alles in orde :).

Nieuwe afspraak verloskundige 30 maart

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Veertje fijn dat het nu iets beter gaat en hopelijk voel je je gauw weer de oude

Deel Deze Pagina