16 t/m 31 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love1990, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Krampen hoort er inderdaad bij, bij dochterlief had ik ze ook en nu weer.

Hopelijk kunnen we het gezellige sfeertje van de nodlijst hier voortzetten 😃

2. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Love! Nou dat hoop ik idd ook ja! We hebben zeker een gezellige groep gehad in onze NOD lijst! Niemand die elkaar af zeikt en gewoon goede sfeer!

Ik heb even mee zitten lezen op de NOD lijst van begin januari 😳
    Oehh daar schrok ik wel een beetje van! Onwijs veel frustraties lees ik en misgunnen naar elkaar toe. Wel heftig. Ik begrijp best dat als je al heel lang bezig bent dat t onwijs moeilijk is om te zien als anderen wel zwanger worden. Maar een ieder heeft z'n eigen verhaal. En een ieder heeft zo z'n kansen en ik snap dan niet dat er zo bot wordt gedaan.

Pff verschrikkelijk zo'n sfeer. Je komt hier toch om allemaal je verhaal te delen ongeacht hoe lang je bezig bent.

Dus love, qua sfeer, gelijk heb je! Hoop dat we die goede sfeer idd hier voort kunnen zetten 👍

3. Love1990

Dat las ik vanmorgen ook maani, m'n mond viel open van verbazing. Tuurlijk snap ik wel dat het voor sommigen frustrerend is als er dames in de 1/2/3 ronde zwanger worden, maar ze zijn zelf ook zo enthousiast begonnen. Als je eenmaal voor een kindje gaat wil je dat het zo snel mogelijk lukt. Ben blij dat er geen frustraties zijn in ons NOD lijstje, we gaan ons best doen om dat sfeertje voort te zetten 😁

Ik zie trouwens dat jij een zoontje hebt uit 2014, wanneer is hij geboren? Ik heb een dochtertje van november 2014. Ook heb ik nog een bonuszoon van 9 en een bonusdochter van 7

4. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    oh gadver, ik moet zeggen dat ik wel eerder een keer het gevoel heb gehad dat je als nieuwe niet echt blij mocht zijn of dat je als het je eerste of 2e ronde je er niet bij hoort. Heel jammer want je gunt het iedereen en je kan er nou eenmaal niets aan veranderen hoe het bij jou verloopt of bij andere.

Ik ben ook echt blij met de lijst die we nu hadden, iedereen gunt elkaar alles! niemand is bang iets te delen, daar is het topic toch voor? je kan er al nauwelijks over praten dan is een topic een fijne uitlaat klep.

hoop wel dat veel meiden er nog bij komen!

5. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Mee eens love! Iedereen begint er even enthousiast aan. Dus dat zou betekenen dat de meiden die net beginnen niet meer enthousiast kunnen zijn vanwege de andere die al langer bezig zijn. Dat gaat toch niet werken. Iedereen moet zowel z'n verdriet als z'n enthousiasme kunnen delen! Maar goed!

Mijn zoontje is van Juli 2014. Een onwijs mama's kindje 🙈🙈
    Maar dat schijnen jongens wel vaker te zijn. Maar wel heel leuk! 👍

6. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Klopt vaya!
    Ik hoop ook dat er nog veel meiden bij komen! Ben heel benwd!

7. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Vaya, aangezien we hier al mee praten, zouden we eigenlijk ook wel op roze kunnen he in de NOD lijst... Denk je niet 😁🙈

Ook al durf ik nog geen banner, ik durf denk wel op roze.. Denk ik. Haha t is wat he.

8. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Helemaal eens Maani, als je in ronde 1 tm 4 niet meer mag balen als het niet is gelukt of je testen niet mag delen of niet mag juichen als het raak is is het ook niet leuk meer.

Maar goed ik begrijp voor sommige dat het heel frustrerend kan zijn alleen moet je dat niet op andere afreageren. dat is gewoon niet fair. maar goed misschien heb ik te makkelijk praten...

Laten we lekker gaan genieten en laat die dikke buiken maar komen!

ja eigenlijk moeten we gewoon op roze. we zijn nu ook zwanger, en wat de toekomst brengt weten we nu toch niet :)

9. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Vaya 👍👍☺️
    En zoals je zegt, we weten idd niet wat de toekomst ons brengt!

Love! Aangezien jij de lijst voornamelijk bij houdt.. Ik zou zeggen, je mag mij en vaya op roze zetten! Op goede hoop dan maar!

10. Love1990

Hes! Eindelijk! 😁😁😅 zal straks de lijst wel ff bijwerken, eerst dochterlief richting bed

11. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Ik heb zeker goede hoop! Ik plaats hem ook nog hier omdat ik zo trots ben hihi

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,4 KB
      Weergaven:
      1
  12. Love1990

Ze lopen echt mooi op meid!

Die van 11 dpo is net zo duidelijk als die van mij op 15 dpo

13. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Heel mooi vaya! Heerlijk gevoel he om dat zo te zien!
    Tot wanneer testen jullie?

14. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Ja zo snel dt ze oplopen! Had ik nooit verwacht.

Ik test denk ik tot en met zaterdag/zondag. Dan is mijn nod. Ben af en toe wel onzeker, eigenlijk de hele tijd. Heb zo vaak krampjes, maar lees zo vaak dat hierbij hoort.

15. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Ik test denk nog iets langer door.
    Vorige maand ook echt super mooie oplopende testen, en ook echt een knaller test gehad, waarbij de test streep zelfs donkerder was dan de controlestreep! Vanaf dat moment ben ik gestopt met testen en dat zou ook voldoende moeten zijn.
    Denk dat ik dit keer dan toch nog een paar keer door test na paar dagen ofzo. Ook al heeft t geen nut, maar voor m'n eigen gemoedsrust.
    Maar goed, eerst weer die zelfde knaller zien te bereiken! :D

16. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Ow en de krampjes horen er echt bij idd!
    Vooral in deze begin fase. T lijkt af en toe net of je je menstruatie gaat krijgen. Heel herkenbaar. Vooral niet te veel over na denken 😘

17. Love1990

Ik heb nog 3 actiontesten, Morgen zaterdag en zondag(18 dpo). Dan heb ik genoeg getest

18. Love1990

Wat maani al zegt, die krampjes zijn heel normaal. Ik heb ze nu ook en bij dochter en m'n miskraam ook gehad. Gaat weer over hoor, en dan komt er wel weer wat nieuws. Bij dochterlief kreeg ik vanaf week 6 enorm gevoelige borsten, als je er naar wees deden ze al pijn 😅

19. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Dank jullie wel voor het geruststellen!

VL had cadeautjes gekocht omdat het nu zon duidelijke test was, super lief <3

Ik zit beetje te googlen maar bij alle verloskundigen hier kan je pas vanaf 6 weken aanmelden, is dat bij jullie ook zo?

20. Love1990

Ik kan me nu al aanmelden, nog niet gedaan hoor maar het kan wel &#128521;

Deel Deze Pagina